Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

Gelukkig ook al mijn punten behouden deze keer. Maar bungel wel onderaan nog.

Lollypopje

Lollypopje

15-01-2023 om 09:04 Topicstarter

MidasWolf schreef op 14-01-2023 om 21:09:

Ik vind dat ze Soy wel heel (te) verdacht neer zetten. Ligt er een beetje boven op voor mij.

Daarom valt hij voor mij af.

Deze week gelukkig al mijn punten behouden.

Het klopt trouwens niet wat Elly in Moltalk zegt, dat het pas de tweede keer is dat een kandidaat kon terugkomen. In de eerste zoveel seizoenen met bn'ers kwam dit bijna elk seizoen voor zelfs. Daar zijn ze toen een tijd gestopt meegeweest, maar blijkbaar nu weer teruggebracht.

Ik vond de eerste opdracht heel erg leuk. Leuk zoveel lagen in het spel en een leuke manier om weer terug in het spel te kunnen komen. Ook fijn dat het geen geld uit de pot spelen was, maar dan minder verdienen bij het spel. 

Jammer van het bondjes geneuzel tussen Daniël en Anke. Vond het niks toevoegen.

En man man man wat deden ze die tweede opdracht slecht! Zou dat nou door de mol komen of waren ze echt gewoon allemaal raar aan het doen?

Ik heb weer heerlijk genoten!

Ik vond Soy erg opvallend mollen....Ik had mijn punten wel op hem gezet, maar vind het té opvallend....

Viel me trouwens ook op dat er nog geen penningmeester is. Het is altijd zo dat als er geld verdiend is, dit toch gelijk door Rick wordt gegeven? Dan wordt er ook altijd gelijk een penningmeester aangewezen....

Ja, dat met die penningmeester viel mij ook op. Zo gek. Niets is wat het lijkt, maar wat kan dit dan betekenen?

Klopt ze zeiden het ook in Moltalk, er wordt wel geld verdiend dus het zal wel ergens blijven. Digitaal geld= Daniël Verlaan (tech) journalist. Zomaar een gedachte.

Lollypopje schreef op 15-01-2023 om 09:04:

[..]

Daarom valt hij voor mij af.

Deze week gelukkig al mijn punten behouden.

Het klopt trouwens niet wat Elly in Moltalk zegt, dat het pas de tweede keer is dat een kandidaat kon terugkomen. In de eerste zoveel seizoenen met bn'ers kwam dit bijna elk seizoen voor zelfs. Daar zijn ze toen een tijd gestopt meegeweest, maar blijkbaar nu weer teruggebracht.

Dit ook inderdaad anderen wisten het ook niet meer want ze werd niet verbeterd, het was voor nu leuk maar in andere seizoenen hoeft het voor mij niet terug te keren.

Het is natuurlijk het begin van het seizoen, Sander zie en hoor je weinig in beeld in vergelijking met de andere kandidaten vind ik. Dat kan natuurlijk nog veranderen.

Lollypopje

Lollypopje

15-01-2023 om 11:48 Topicstarter

MidasWolf schreef op 15-01-2023 om 11:31:

[..]

Dit ook inderdaad anderen wisten het ook niet meer want ze werd niet verbeterd, het was voor nu leuk maar in andere seizoenen hoeft het voor mij niet terug te keren.

Het is iets leuks voor af en toe. Over eenpaar seizoenen bijvoorbeeld. Zodat het altijd onverwacht blijft.

Lollypopje schreef op 15-01-2023 om 11:48:

[..]

Het is iets leuks voor af en toe. Over eenpaar seizoenen bijvoorbeeld. Zodat het altijd onverwacht blijft.

Inderdaad en niet zoals bij expeditie Robinson dat er weer een afvallers eiland blijkt te zijn en dat de andere deelnemers nog net niet over de grond rollen van verbazing ooohh,aaahh,oehhhh een totaal onverwachte wending in veel seizoenen een afvallers eiland. 

Zou er tussen al die graffititekeningen een hint naar de mol hebben gezeten?

Lollypopje

Lollypopje

15-01-2023 om 17:50 Topicstarter

Voor de mensen die vorig jaar ook Niet de Mol keken. Dit jaar staat het niet op youtube, maar op NPOStart.

Ik zit er helemaal niet in , net eigenlijk alleen gekeken wie eruit is gegaan.

in de staalfabriek viel er veel steengruis uit de brancard bij het groepje van Sander. 

Dit jaar (nog) geen jokers of vrijstellingen vind ik erg opvallend, normaal draait het daar erg om tijdens de eerste afleveringen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.