Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

Als het goed is beïnvloedt de redactie het spel niet op die manier. Dat zou ook helemaal anders zijn dan ooit tevoren en niet ‘eerlijk’. Dus ik hoop/geloof dat ze niet die weg inslaan want dan zullen er een hoop fans afvallen aangezien je dan niks meer te molhunten hebt. Dan kan de redactie op elke manier het spel veranderen en is de hele lol van het spel weg.

Of Sara wordt de nieuwe Ron B. Stom vind ik het wel. Voegt niet veel toe aan "wie is de mol" om weer zoiets te doen. Dan zou je denken dat het niet voor niks weer zo wordt gedaan. Ik vond Sara wel erg gespannen tijdens de eliminatie.

Lollypopje

Lollypopje

14-01-2023 om 12:50 Topicstarter

Vanavond is het weer. Vergeet je punten niet in te zetten als je meedoet met de poule

Oh ik heb écht geen idee op wie ik moet stemmen

KillerQueen schreef op 14-01-2023 om 13:29:

Oh ik heb écht geen idee op wie ik moet stemmen

Ik ook niet. Ik doe echt maar wat.

Lollypopje

Lollypopje

14-01-2023 om 13:35 Topicstarter

Courage schreef op 14-01-2023 om 13:34:

[..]

Ik ook niet. Ik doe echt maar wat.

Dat is vrijwel elk jaar mijn tactiek en dan hoop ik maar dat het geluk inderdaad met de dommen is

Lollypopje schreef op 14-01-2023 om 13:35:

[..]

Dat is vrijwel elk jaar mijn tactiek en dan hoop ik maar dat het geluk inderdaad met de dommen is

Vorig jaar zat ik na een paar afleveringen op Everon en dat pakte dus goed uit. Maar nu, na één aflevering, voel ik me nog erg 'lost'. Hopelijk komt dat nog. Maar al meteen 40 punten inzet verliezen bij ronde 1, is niet erg bemoedigend.

Courage schreef op 14-01-2023 om 13:43:

[..]

Vorig jaar zat ik na een paar afleveringen op Everon en dat pakte dus goed uit. Maar nu, na één aflevering, voel ik me nog erg 'lost'. Hopelijk komt dat nog. Maar al meteen 40 punten inzet verliezen bij ronde 1, is niet erg bemoedigend.

Vorig jaar gokte ik ook gelijk op Everon. Meestal is het als ze 1 jaar een jonkie hebben, het jaar erop niet weer een jonkie doen. Volgens mij is het meestal ook niet de allermeest bekende BN'er (al is dat natuurlijk voor iedereen anders natuurlijk). 

Ik heb maar weer op dezelfde ingezet als de vorige keer omdat ik geen idee heb.
Wat ook niet helpt is dat ik op internet voor iedere deelnemer hints voorbij zie komen waarom die de mol zou zijn.
Het ergste is dat alle hints ook zo geloofwaardig zijn  

Ik hoop wel dat Sarah niet terug komt.
Niet omdat ik haar geen leuke speler zou vinden maar het scheelt wel een verdachte.
Daarnaast vind ik eigenlijk ook, af is af 

Ik ga elke week punten op dezelfde inzetten. Hoop dat het de mol is (maar ik denk het niet).

Let op dat je vandaag de punten tot het begin van de uitzending kan inzetten! Dus tijdens aflevering kan je niet meer wisselen.

Sarah niet terug in het spel, die punten die ik op haar heb gezet zijn nu definitief weg. Voor het spel (misschien) wel beter dat ze niet terug keert. 

Ik vind dat ze Soy wel heel (te) verdacht neer zetten. Ligt er een beetje boven op voor mij. 

Normaal hebben ze toch altijd 3 opdrachten?

Deze aflevering al mijn punten behouden.

MidasWolf schreef op 14-01-2023 om 21:09:

Ik vind dat ze Soy wel heel (te) verdacht neer zetten. Ligt er een beetje boven op voor mij.

Klopt maar Anke (?) ook. Die steeds bij hem stond met die foto/kunstopdracht. die deed even hard mee. 

Ik heb al mijn punten nog. Zag in onze groep al heel veel punten kwijt zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.