Media en cultuur
Lollypopje
24-11-2022 om 13:12
Wie is de mol 2023
Er is nog vrij weinig bekend over het nieuwste seizoen.
Kandidaten:
Anke de JongAnnick Boer- Daniël Verlaan
Froukje de Both- Jurre Geluk
Nabil Aoulad Ayad- Ranomi Kromowidjojo
Sander de KramerSarah Janneh- Soy Kroon
Waar te zien?
7 januari om 20.30 op NPO3.
De Grote ViaFora-poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/Vk5KTVGuajjuRCjw5
Als de link niet werkt, stuur me dan een berichtje met je widm nick, dan krijg je een uitnodiging.
Madamecannibale
15-01-2023 om 18:53
Ik ben helaas al mijn punten kwijt. Soy vind ik ook te opvallend mollen.
Mugske
15-01-2023 om 21:53
febag schreef op 15-01-2023 om 18:34:
Dit jaar (nog) geen jokers of vrijstellingen vind ik erg opvallend, normaal draait het daar erg om tijdens de eerste afleveringen.
Dat viel mij ook al op. Komt vast nog wel.
Schemerlampje
17-01-2023 om 14:26
MidasWolf schreef op 17-01-2023 om 13:50:
Denken jullie om de testvraag,mocht je deze nog niet hebben ingevuld.
Dank je!
Lollypopje
22-01-2023 om 09:11
Leuke aflevering weer. Die eerste opdracht, wat een mooie omgeving 😍
Die taakopdracht vond ik ook leuk, wel jammer dat we niet alle antwoorden kregen.
Wel interessant trouwens dat er geen fysiek geld is, dat maakt liegen over die jokers dus mogelijk en geeft weer een andere dimensie. Ben wel benieuwd of er überhaupt nog geld komt en zoja wanneer.
Deze week geen punten verloren, dus ik stijg langzaam in de poule
ShowyHummingbird30
22-01-2023 om 09:35
Kimd zat hier gisteren enorm te mopperen dat die taalopdracht niet helemaal werd uitgezonden. Dat was inderdaad een heel leuke opdracht omdat je thuis ook fanatiek mee kon doen.
In de aankondiging voor volgende week zag ik iets met fysiek geld. Misschien dat dat de eerste keer is dat de (inhoud van) de pot voor iedereen zichtbaar wordt?
Friezinnetje
22-01-2023 om 11:26
Dolfje schreef op 22-01-2023 om 10:56:
Ik ben gewoon vergeten punten in te zetten.
oh dat is balen
Friezinnetje
22-01-2023 om 11:27
ik heb de aflevering terug gekeken, en was weer een leuke een. Jammer idd van het taalspelletje, dat je dat niet helemaal zag. De afvaller vond ik niet erg, was totaal niet mijn mol.
Dolfje
22-01-2023 om 11:43
Friezinnetje schreef op 22-01-2023 om 11:26:
[..]
oh dat is balen
Ach ja.. Ik ben er denk ik een beetje klaar mee. Vind er niet zoveel meer aan.
Vf_Watervrouw
22-01-2023 om 14:51
ik had deze afvaller graag zien winnen (nooit 1 seconde verdacht .....).
Zit nog niet goed op te letten, binnen twee weken schiet ik vast wel in een moltunnel........
Lizzyliz
22-01-2023 om 22:25
Omdat ik best veel spreid, verlies ik iedere aflevering wel punten. Gelukkig niet superveel, maar ik bungel toch een beetje in de onderste regionen van de poule nu.
Ik vond het een hele leuke aflevering met opdrachten waar best wat bij gemold kon worden. Ik was daarom ook stomverbaasd dat de eerste opdracht in de duinen helemaal gelukt was. Daar mocht de mol zich wel even achter de oren krabben.
Dat ze op de boot voor de jokers gingen, vond ik wel gedurfd en erg lachen.
PhilDunphy
22-01-2023 om 22:55
Ik vind Annick en Nabil nog steeds het meest verdacht, maar Ranomi en Daniël staan ook op mijn lijstje.
Anke en Jurre vielen voor mij vandaag wel af. Zij zijn echt té behulpzaam geweest bij de quad opdracht. Met name Anke had veel ruimte om gebruik te maken van de ontstane verwarring op het eind, maar gaf overtuigend de doorslag om de opdracht te laten slagen. Dat zou een waardeloze mol actie zijn geweest, ze had dan minstens kunnen faken dat ze nou ook ging twijfelen door de anderen..
Daniël vond ik tot nu toe nog niet verdacht. Maar ik stel me zo voor dat de mol het bij de schip opdracht heel goed probeert te doen, om zo goodwill te kweken. De mol weet dat het geld uiteindelijk toch niet de pot in gaat, omdat de kandidaten wel voor de jokers zullen kiezen (oke, klein gokje wel).
Ranomi vind ik weinig echt in beeld komen en kan daarmee ook nog wel een mol zijn voor mij. Ze is wat afwachtend volgens mij en laat de chaos gewoon ontstaan. Ze heeft tot nu toe steeds in deelopdrachten gezeten die ik zelf ook zou kiezen als mol. Maar aan de andere kant was ze bij de quiz niet heel sterk met het geven van creatieve antwoorden.
MidasWolf
23-01-2023 om 17:44
Ik ben nu in Oostenrijk heb afgelopen zaterdag maar gewoon volle bak op Ranomi ingezet. Heb de aflevering (nog) niet gezien.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.