Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Wednesday schreef op 02-01-2022 om 11:16:

Welmoed vind ik als enige kandidaat niet zo sympathiek overkomen. Sahil kende ik nog niet maar hij is echt leuk

Echt nog geen idee wie de Mol zou kunnen zijn. Ga mijn punten weer verdelen over drie personen, denk ik.

Ik ook. Vooral hoe ze naar die jokers en het geld graaide. Heel hebberig. Maar ik geloof niet dat de mol op die manier zou willen opvallen, dus ze gaat voor nu wel van mijn lijstje

Lollypopje schreef op 02-01-2022 om 16:51:

[..]

Ik weet het.... Dan zijn ze allemaal de mol

Ja, en 11 kandidaten in '22! Er zijn gewoon 33 mollen!!

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

02-01-2022 om 17:21

MoederBarberin schreef op 02-01-2022 om 17:14:

[..]

Ik ook. Vooral hoe ze naar die jokers en het geld graaide. Heel hebberig. Maar ik geloof niet dat de mol op die manier zou willen opvallen, dus ze gaat voor nu wel van mijn lijstje


Ik heb precies hetzelfde, ze was een van mijn drie startkandidaten maar ik denk dat ik haar inruil. Maar tegen wie?

Ik vond het een leuke eerste aflevering!
Vond het ook goed dat de makers wel telkens iets nieuws bedenken om het spannend & "fris" te houden.

Mijn mol is op dit moment Kim-Lian, maar zonder echt een goede reden.... of je moet gevoel een goede reden vinden. Maar ik heb in alle jaren de mol 1 keer ontmaskerd, dus ik maak mijzelf geen illusies.

Joszy schreef op 02-01-2022 om 11:22:

[..]

Die 9 kun je ook nog linken aan de 33 op het shirt van everon (3×3). En ik heb nog helemaal geen last van tunnelvisie, maar sahil heeft een achternaam van 9 letters

En op zijn shirt stond 'bird' en in de vlag van Albanië zit een adelaar!

Ik doe ook mee. Kijk het nu voor het eerst. Ben benieuwd (ja ja, ik heb onder een steen gelegen) 

Puddingbroodje schreef op 02-01-2022 om 20:08:

[..]

En op zijn shirt stond 'bird' en in de vlag van Albanië zit een adelaar!

Dat zag ik ook.

Puddingbroodje schreef op 02-01-2022 om 20:08:

[..]

En op zijn shirt stond 'bird' en in de vlag van Albanië zit een adelaar!

Een adelaar met twee gezichten zelfs! 

Zou wel een hele 'duidelijke' hint zijn nu al aan het begin van het seizoen.. 

Chocoladeaardbei schreef op 02-01-2022 om 21:23:

[..]

Een adelaar met twee gezichten zelfs!

Zou wel een hele 'duidelijke' hint zijn nu al aan het begin van het seizoen..

Zouden ze dat nu nog zo doen. 
Bij Klaas van kruistum hadden ze te vroeg duidelijke hints gegeven onder andere zijn achternaam in combinatie met de vlag van het land waar ze waren(Dominicaanse Republiek)

Dat was een van de weinige mol seizoenen  waarin ik voor mijn doen redelijk vroeg de mol had ontmaskerd.

Klopt, bij Klaas was bij aflevering 2 of 3 al duidelijk dat hij het was. Er zaten toen heel makkelijke hints bij, de makers zullen dat niet nog eens doen. Die hints op Everon zijn shirt zouden wel simpel zijn, maar ik zou het heel leuk vinden als hij de mol is, ik vind hem zo leuk

Puddingbroodje schreef op 02-01-2022 om 21:47:

Klopt, bij Klaas was bij aflevering 2 of 3 al duidelijk dat hij het was. Er zaten toen heel makkelijke hints bij, de makers zullen dat niet nog eens doen. Die hints op Everon zijn shirt zouden wel simpel zijn, maar ik zou het heel leuk vinden als hij de mol is, ik vind hem zo leuk

Voor de makers een veilige keus ik vind hem idd een goed acteur.  Maar nu met deze hints wel heel erg in de kijker gespeeld.Voor de spreiding had ik wel wat punten op hem ingezet de volgende ronde weet ik niet of ik dat weer ga doen.

11 is wel een gekken getal misschien gaan ze ons helemaal overladen(gek maken) met allerlei hints naar diverse mensen toe.

de testvraag in de poll kan ingevuld worden 

Lollypopje

Lollypopje

03-01-2022 om 10:38 Topicstarter

Ikbengek schreef op 03-01-2022 om 10:36:

de testvraag in de poll kan ingevuld worden

Ik heb nog geen idee wie de mol is, dus ben tactisch gegaan voor het antwoord met de meeste opties.

Ikbengek schreef op 03-01-2022 om 10:36:

de testvraag in de poll kan ingevuld worden

Bedankt voor de herinnering. Dit vergat ik vorig jaar dus steeds. Kwam er ook pas halverwege achter dat dit spel er ook was. 😁

Mijn mol is nu Sahil, dus ik ben gegaan voor 0 jokers.

Lollypopje schreef op 03-01-2022 om 10:38:

[..]

Ik heb nog geen idee wie de mol is, dus ben tactisch gegaan voor het antwoord met de meeste opties.

Als het kan, doe ik dit ook.

Dit gezien ik zelden goed zit met mijn mol

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.