Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

02-01-2022 om 11:16

Welmoed vind ik als enige kandidaat niet zo sympathiek overkomen. Sahil kende ik nog niet maar hij is echt leuk  

Echt nog geen idee wie de Mol zou kunnen zijn. Ga mijn punten weer verdelen over drie personen, denk ik. 

Cousin_It schreef op 02-01-2022 om 09:29:

Mij schiet net iets te binnen: is er iets te linken aan het cijfer 9 of is dat een rookgordijn?
De uitkomst van de som bij 'aftroeven' was 9.
'De tijd zal het leren,' gaf als tijd toch 23.22 uur? Som van die cijfers is ook 9.

Die 9 kun je ook nog linken aan de 33 op het shirt van everon (3×3). En ik heb nog helemaal geen last van tunnelvisie, maar sahil heeft een achternaam van 9 letters 

Ikbengek schreef op 02-01-2022 om 05:22:

Weet niet wat ik aan kim lian zag... vond ze er 'oud' uitzien en moest even 2x goed kijken toen ze in beeld kwam

Heel eerlijk, en misschien omdat ze mijn leeftijd heeft, maar ik het een verademing om naar een naturel iemand te kijken, hetzelfde voor Suzanne. Iedereen is tegenwoordig zo mooi glad met volle lippen, zelfs bij de Masked Singer is iedereen glad.. en die zijn qua leeftijd ouder. 

Friezinnetje schreef op 02-01-2022 om 11:10:

[..]

ik heb even terug gekeken en de 9e die zich melde bij Rick was Glen.

Oh  echt? Da' s niet handig. Nou moet ik waken voor tunnelvisie want Glen is al één van mijn hoofdverdachten vanwege zijn reversed psychology bij het pleidooi (eigenlijk gaf hij aan waarom hij wel een goede mol zou zijn).

Cousin_It schreef op 02-01-2022 om 11:54:

[..]

Oh echt? Da' s niet handig. Nou moet ik waken voor tunnelvisie want Glen is al één van mijn hoofdverdachten vanwege zijn reversed psychology bij het pleidooi (eigenlijk gaf hij aan waarom hij wel een goede mol zou zijn).

zat hij ook in het aftroeven kamp? Want daar verwacht ik de mol wel in, want geld wegspelen

Joszy schreef op 02-01-2022 om 11:22:

[..]

Die 9 kun je ook nog linken aan de 33 op het shirt van everon (3×3). En ik heb nog helemaal geen last van tunnelvisie, maar sahil heeft een achternaam van 9 letters

Glen Faria: 9 letters

Idd het shirt van Everon

Maar misschien breng ik iedereen nu wel op een dwaalspoor want op de laptops stond volgens mij 11.22 uur en geen 23.22 uur 🙈


MonkeyTown schreef op 02-01-2022 om 11:41:

[..]

Heel eerlijk, en misschien omdat ze mijn leeftijd heeft, maar ik het een verademing om naar een naturel iemand te kijken, hetzelfde voor Suzanne. Iedereen is tegenwoordig zo mooi glad met volle lippen, zelfs bij de Masked Singer is iedereen glad.. en die zijn qua leeftijd ouder.

Vind Kim lian er ook meer dan prima uitzien: naturel en fris. Ken menigeen van 41 met een meer getekend gezicht. Zeker met 3 kinderen 🤭

Friezinnetje schreef op 02-01-2022 om 11:58:

[..]

zat hij ook in het aftroeven kamp? Want daar verwacht ik de mol wel in, want geld wegspelen

Ja, samen met Sahil, Kim, Fresia en Everon.

Mijn verdenking gast nu uit naar Sahil en Fresia. Bij Aftroeven kon er 1500€ verdiend worden, de troef-groep had alle opdrachten gehaald dus waar is die 100€ gebleven? Fresia was er als de kippen bij om t geld snel te pakken voor de rest het goed kon zien (ivm de info op de biljetten?). Je best doen als mol in die groep is ook prima, als je weet dat er toch jokers van gekocht gaan worden. Sahil vond ik bij meerdere opdrachten verwarring zaaien. 

Lollypopje

Lollypopje

02-01-2022 om 14:22 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 01-01-2022 om 22:59:

Lollypopje mss handig om te vragen om de afvaller door te strepen in de OP.

Ga ik zo doen, maar moest nog kijken. Dus meed dit topic even

Ik vond het wel opvallend dat die tweede opdracht goed ging. Dat is er echt zo één die altijd fout gaat.

redbulletje schreef op 01-01-2022 om 17:32:

Ik vind 't stom dat ze van de zomer een deel enkel online hebben uitgezonden. Waarom zenden ze dat niet gewoon op tv uit? En waarom is dat nu niet meer terug te kijken?

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol/AT_2051232/extra een aantal introducties staan nog online....

10 vd 11 Hila staat er niet tussen....

Kwestie van tijd voordat mijn mol eruit gaat 😁 Weet al niet meer wie: iemand ging de gele stokjes in de rekensom verplaatsen. Beetje slechtziend voor de instructie.....

Vond in de aflevering Fresia ook aardig verdacht, was er zeker snel bij met geld pakken en er miste toch ergens 100 euro op het eind. En dan met beslissen wat ze met het geld gingen doen op het eind ook makkelijk kunnen zeggen dat je niet al het geld wilt inzetten als de rest al zover is dat ze daar wel voor gaan. 
Vond op de een of andere manier Leatitia ook wel verdacht over komen. 

En viel me alles mee dat de tweede opdracht goed ging, had genoeg mogelijkheden om het fout te laten gaan en liepen er ook paar naar andere groepen toe om lekker verwarring te zaaien.

De klok moest om 11.22 stilgezet worden, 11+22=33
Ze zaten er 4, 12 en 17 seconden vanaf, dat is bij elkaar opgeteld ook 33.
Ik voel een gevalletje tunnelvisie aankomen 

Gelukkig vond ik dat graaien van Fresia ook verdacht....

Lollypopje

Lollypopje

02-01-2022 om 16:51 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 02-01-2022 om 16:51:

De klok moest om 11.22 stilgezet worden, 11+22=33
Ze zaten er 4, 12 en 17 seconden vanaf, dat is bij elkaar opgeteld ook 33.
Ik voel een gevalletje tunnelvisie aankomen

Gelukkig vond ik dat graaien van Fresia ook verdacht....

Ik weet het.... Dan zijn ze allemaal de mol 

Nog een aanvulling...het 22e seizoen met 11 deelnemers, weer 33 

Lollypopje schreef op 02-01-2022 om 16:51:

[..]

Ik weet het.... Dan zijn ze allemaal de mol

Ik denk dat ik het hiermee eens ben 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.