Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Schemerlampje schreef op 01-01-2022 om 20:35:

Het is begonnen!
Wel jammer dat de ondertiteling het niet doet. Ik versta het niet altijd goed en dan doe ik de ondertiteling aan.

Nou zeg dat! De kwaliteit van het geluid is bij Nederlandse producties altijd waardeloos (keiharde muziek, stemmen vallen weg) dus snap uberhaupt niet dat ze niet standaard ondertiteld worden. 

Ik vond Suzanne het minst verdacht, gek dus dat niet meer mensen dat dachten, anders had zij de vrijstelling gehad. 

Fresia en Sunal vind ik 't meest verdacht tijdens deze uitzending. 

Bij de eerste indruk deze aflevering vind ik Arno en Laetitia het meest verdacht. 
Voor de spreiding heb ik ook punten op 
Everon gezet.

De twee waar ik geld op gezet had zitten er allebei nog in. Ik heb nu ingezet op Sahil en Thomas. Vraag me niet waarom 😁.

Lollypopje mss handig om te vragen om de afvaller door te strepen in de OP.

minst verdacht voor mij zijn Fresia, Sahil en Glen

Weet niet wat ik aan kim lian zag... vond ze er 'oud' uitzien en moest even 2x goed kijken toen ze in beeld kwam

Ikbengek schreef op 02-01-2022 om 05:22:

Weet niet wat ik aan kim lian zag... vond ze er 'oud' uitzien en moest even 2x goed kijken toen ze in beeld kwam

Ja he, ik herkende haar eigenlijk niet. Ik vond haar er niet zo goed uitzien… Maar ik ken haar alleen van zo’n 15 jaar geleden toen ze met haar rode haar heel energiek programma’s presenteerde op Zapp, dus ze is inderdaad ouder geworden. 

Mij schiet net iets te binnen: is er iets te linken aan het cijfer 9 of is dat een rookgordijn?
De uitkomst van de som bij 'aftroeven'  was 9.
'De tijd zal het leren,' gaf als tijd toch 23.22 uur? Som van die cijfers is ook 9.

Cousin_It schreef op 02-01-2022 om 09:29:

Mij schiet net iets te binnen: is er iets te linken aan het cijfer 9 of is dat een rookgordijn?
De uitkomst van de som bij 'aftroeven' was 9.
'De tijd zal het leren,' gaf als tijd toch 23.22 uur? Som van die cijfers is ook 9.

En de 9 is bij klaverjassen ook de hoogste troefkaart (de Nel)... geen idee wat het zou kunnen betekenen, helaas. 

oh wat goed, Cousin-it. Ik weet ook niet wat het betekend, maar het zal vast iets mee te maken hebben. Wie kwam er als 9e bij Rick? 

afrodite05 schreef op 02-01-2022 om 09:31:

[..]

En de 9 is bij klaverjassen ook de hoogste troefkaart (de Nel)... geen idee wat het zou kunnen betekenen, helaas.

Ik vind hem wel goed gevonden.
Misschien heeft een van de kandidaten iets met klaverjassen of komt het element later terug in een titel of aflevering en dat je zo iets weer moet combineren om een verdere aanwijzing te krijgen.

Magnoliatakje schreef op 01-01-2022 om 22:37:

[..]

Renee was toch de Mol dat seizoen? Weet alleen niet meer precies wie er wel won.

Daarom dacht ik dat suzanne het niet kon zijn, want ‘de oudere vrouw in het gezelschap’ was al een keer mol geweest. Zelfde maffe gedachte had ik bij wendelmoed, want ‘de betrouwbare interviewster’ is al minimaal 2 keer een mol geweest (Margriet en merel). 

Maar goed. Ik sta met een andere naam in de poule, over 12 weken sla ik me ongetwijfeld voor mijn kop dat ik het niet eerder zag;(

Biebel schreef op 02-01-2022 om 09:45:

[..]

Daarom dacht ik dat suzanne het niet kon zijn, want ‘de oudere vrouw in het gezelschap’ was al een keer mol geweest. Zelfde maffe gedachte had ik bij wendelmoed, want ‘de betrouwbare interviewster’ is al minimaal 2 keer een mol geweest (Margriet en merel).

Maar goed. Ik sta met een andere naam in de poule, over 12 weken sla ik me ongetwijfeld voor mijn kop dat ik het niet eerder zag;(

Dat had ik dus ook, dus ik was stomverbaasd dat Glen als minst verdachte gezien werd. 

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 09:53:

[..]

Dat had ik dus ook, dus ik was stomverbaasd dat Glen als minst verdachte gezien werd.

Ik had helaas ook gerekend op Suzanne met vrijstelling.

Friezinnetje schreef op 02-01-2022 om 09:36:

oh wat goed, Cousin-it. Ik weet ook niet wat het betekend, maar het zal vast iets mee te maken hebben. Wie kwam er als 9e bij Rick?

ik heb even terug gekeken en de 9e die zich melde bij Rick was Glen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.