Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


lol die hadden we geraden dat ze naar huis zou gaan. Omdat bij dit soort programma’s altijd de mensen naar huis gaan die wij kunnen of leuk vinden. 
Dit jaar kon ik er 4 waarvan 2 goed 1 daarvan was Suzanne van lois lane. 

Pooh-Bear schreef op 01-01-2022 om 21:38:

lol die hadden we geraden dat ze naar huis zou gaan. Omdat bij dit soort programma’s altijd de mensen naar huis gaan die wij kunnen of leuk vinden.
Dit jaar kon ik er 4 waarvan 2 goed 1 daarvan was Suzanne van lois lane.

Het lijkt een soort traditie dat de oudere garde als eerste naar huis gaat, wel heel jammer!

Heel spannend hoor!
Ben uiteraard (...) alweer punten kwijtgeraakt haha, maar echt genoten van deze eerste aflevering.

Ik heb Kim-Lian een klein beetje in het vizier als mol.

wij kijken morgen terug. Kreeg net bericht van de app: 1 van jou mollen is afgevallen...
Ik had verdeeld over 2 mensen onder het motto weinig kans dat ze er meteen uit gaan.
Viel dat even tegen ...🤣🤣🤣😅

Ik zit er alweer direct lekker in en heb een theorie en denk iets gehoord te hebben. 
In mijn idee hoorde ik voorbij komen de mol heeft zich geplaatst in aftroeven en toen kwam dus net hilal voorbij. Ipv heeft je geplaatst maar het leek me ergens weer enorm opvallend maar dacht het echt te horen. 
Tevens denk ik dat de mol in de aftroef oftewel geld groep zat. Die weet hoe meer geld dit team verdient hoe meer jokers we weer af kunnen pakken en we dus ook weer geld inleveren. Dubbel gunstig dus.
Ook hier viel hilal mij op, eerst niet echt aanwezig maar zorgde ook wel mede voor een aantal oplossingen. 
Tevens toch wel opvallend dat beide heren met de vrijstelling uit deze groep kwamen. De mol wist uiteraard dat deze presentatie zou komen en Gwen was wel opvallend rustig. 

Ik heb in ieder geval zin in volgende week. 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

01-01-2022 om 22:06

Leuke groep en hoe interessant dat ze in Albanië zijn! Ik had gespreid over drie personen en die zitten er allemaal nog in 

leuke eerste aflevering!  Ik heb een aantal op het vizier, had nu op 1 gestemd en die zit er nog in. Ik dacht eerste met de opdracht van de klok stil zetten, dat dat niet goed zou zijn, omdat het mij té makkelijk leek, hoe de opdracht gegaan was. Maar ze hadden het heel goed gedaan! 

Ik heb uiteindelijk ook op drie gespreid.
Vond het toch te riskant om alles op een te zetten.
Het moment dat de slaapplaatsen verdeeld werden vond ik opvallend.
Kim-Lyan moest alleen slapen.
Als mol wil je toch juist in de groep mengen om niet alleen te staan.

Het is dan niet direct dat zij de mol niet kan zijn maar het viel mij op.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

01-01-2022 om 22:25

Sherlock schreef op 01-01-2022 om 21:47:

[..]

Het lijkt een soort traditie dat de oudere garde als eerste naar huis gaat, wel heel jammer!

Maar vorige keer won Renee.

Leuke groep, heel divers. Dat kan nog mooie chemie opleveren.

Slaat misschien nergens op maar de opmerking 'schot voor de boeg' viel me op in combinatie met de beginbeelden van water  schepen/ scheepswrak. En Hila's opmerking in het voorstelfilmpje dat ze d'r badpak mee heeft, een vis in het water is.

MidasWolf schreef op 01-01-2022 om 22:25:

Ik heb uiteindelijk ook op drie gespreid.
Vond het toch te riskant om alles op een te zetten.
Het moment dat de slaapplaatsen verdeeld werden vond ik opvallend.
Kim-Lyan moest alleen slapen.
Als mol wil je toch juist in de groep mengen om niet alleen te staan.

Het is dan niet direct dat zij de mol niet kan zijn maar het viel mij op.

Is er dan ook niemand die Kim lian verdenkt? Want ik zou zelf met 'mijn' mol in een tentje willen liggen.

Cousin_It schreef op 01-01-2022 om 22:28:

[..]

Is er dan ook niemand die Kim lian verdenkt? Want ik zou zelf met 'mijn' mol in een tentje willen liggen.

Dat zou ik ook denken idd.
Of op z’n minst de mensen die je het meest verdenkt.

Wednesday schreef op 01-01-2022 om 22:25:

[..]

Maar vorige keer won Renee.

Renee was de Mol vorig seizoen.

Wednesday schreef op 01-01-2022 om 22:25:

[..]

Maar vorige keer won Renee.

Renee was toch de Mol dat seizoen? Weet alleen niet meer precies wie er wel won.

Magnoliatakje schreef op 01-01-2022 om 22:37:

[..]

Renee was toch de Mol dat seizoen? Weet alleen niet meer precies wie er wel won.

Rocky won toen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.