Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

01-01-2022 om 14:25

Coreopsis schreef op 01-01-2022 om 14:14:

[..]

Leuk!
Ik zit me bij een hoop namen af te vragen welke viafora nick erbij hoort.


Er doen misschien ook lurkers mee, mensen die hier niet of nauwelijks schrijven maar wel meelezen? Zo ja: grijp nu je kans om gezellig te gaan meeschrijven 

Chocoladeaardbei schreef op 01-01-2022 om 14:14:

Ik kom hier ook wel regelmatig even kijken/meekletsen over widm, leuk!
Ik doe niet mee aan de poule want heb daar een iets te herkenbare naam waarmee ik ook in een aantal andere poules ben uitgenodigd, dus beetje gek als ik nu mijn naam ineens ga aanpassen



Ik heb de livestream eind augustus wel deels gekeken, maar heb geen idee meer wie nou de vrijstelling kreeg.. dan ga ik mijn punten daar namelijk op zetten deze eerste ronde 😄 ik dacht Kim-Lian, maar weet het niet zeker, iemand anders misschien nog wel?

Dat is niet bekend gemaakt! Alleen dat Arno het meest verdacht werd, dus hij heeft in ieder geval niet de vrijstelling...

Ik vind het met punten inzetten lastig, ik heb over 5 mensen verdeeld in de hoop dat zij er allemaal in blijven, maar we kennen de kandidaten natuurlijk nog niet echt en hebben nog niet gezien hoe ze het in het spel doen. Op 1 of 2 inzetten vind ik best riskant...

Geef gewoon iedereen 10 punten. Dan ben ik hoe dan ook 90 punten rijker aan het eind van de avond. 

Zullen we dit topic mét spoilers doen? Dan kunnen we tijdens de aflevering ook lekker speculeren en hints delen. Wie terugkijkt moet dit topic dan maar even overslaan 😉

Lollypopje

Lollypopje

01-01-2022 om 15:53 Topicstarter

MoederBarberin schreef op 01-01-2022 om 15:50:

Geef gewoon iedereen 10 punten. Dan ben ik hoe dan ook 90 punten rijker aan het eind van de avond.

Zullen we dit topic mét spoilers doen? Dan kunnen we tijdens de aflevering ook lekker speculeren en hints delen. Wie terugkijkt moet dit topic dan maar even overslaan 😉

Het is toch geen spoiler als het al op tv is geweest? Zeker bij dit soort programma's niet. Als je de aflevering mist, moet je vaakook facebook en sommige nieuwssites mijden omdat die je anders ook vertellen wie er uit ligt.

Had nog nooit van het woord lurkers gehoord. Nou ja, wel als in ' van je drinken lurken' maar niet als in meelezers. Superleuk dit topic. Van de mensen die deelnemen aan deze WIDM weer ik van 3 een beetje wie het zijn, en van de rest heb ik nog nooit gehoord.

Ik weet het nu al niet meer 
Maar ik heb mijn punten ingezet, op hoop van zegen maar 🍀

Heb mijn punten ook ingezet, maar ja eerste aflevering moet nog beginnen dus is nog echt gokken, dus maar hopen dat degenen op wie ik mijn punten nu in heb gezet er in ieder geval vanavond nog maar in blijven 🤞🍀

Puddingbroodje schreef op 01-01-2022 om 15:40:

[..]

Dat is niet bekend gemaakt! Alleen dat Arno het meest verdacht werd, dus hij heeft in ieder geval niet de vrijstelling...


Ah, vandaar dat ik het me niet meer kon herinneren 😂 

Ik zet meestal op 2 a 3 personen in, eerste keer misschien op 4.. wie nog geen idee!

Ik vind punten inzetten voordat je maar 10 seconden van het programma gezien hebt zo stom.
Ik heb nu 50 punten op 1, en 25 punten op 2 anderen... 

Gebaseerd op niks

Ik vind 't stom dat ze van de zomer een deel enkel online hebben uitgezonden. Waarom zenden ze dat niet gewoon op tv uit? En waarom is dat nu niet meer terug te kijken? 

Leuk dat het weer begint. Ik heb me aangemeld voor de poule. Heb het hele online gedeelte gemist maar zie het vanavond wel hoe en wat.

Veel plezier vanavond!

ik schrijf vanavond niet mee, mijn nichtje is er en we kijken samen.  

Het is begonnen!
Wel jammer dat de ondertiteling het niet doet. Ik versta het niet altijd goed en dan doe ik de ondertiteling aan.

Ja, leuk, het is weer begonnen! Ik dacht an sommige deelnemers: die hebben toch al eens meegedaan? Het duurde heel lang voor het kwartje viel naar die livestream in augustus. 

Wat een leuke twist met die livestream, nu al! Nou snap ik ook waarom die kandidaten in september al bekend waren 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.