Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2022


Ik heb ook voor 0 gekozen, dat laat inderdaad de meeste opties over. En ik kies voorlopig Everon als mol (dat geeft rust in mijn hoofd ), en dat klopt dan ook.

Ik heb ook voor 0 gekozen. 

Ik heb nu ook voor nul gekozen, aangezien ik nog niet helemaal zeker ben van wie de mol zou zijn en heb de mol ook niet vaak goed. En dit geeft voor nu in ieder geval de meeste ruimte om hem goed te hebben. 

Ik heb ook voor 0 gekozen.
Niet dat ik ook maar enig idee heb wie de mol is, maar dat leek mij een logische keus 
De 3 kandidaten waar ik mijn punten op had gezet zaten alle drie in het groepje aftroeven.

Ik ben ook voor 0 gegaan, ik denk dat de mol in de groep aftroeven zit.

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 14:09 Topicstarter

Vergeet je punten niet in te zetten!

Lollypopje schreef op 07-01-2022 om 14:09:

Vergeet je punten niet in te zetten!

Al gedaan. Doe ik meteen na de uitzending, dan heb ik het allemaal nog vers in het geheugen

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 14:45 Topicstarter

MoederBarberin schreef op 07-01-2022 om 14:40:

[..]

Al gedaan. Doe ik meteen na de uitzending, dan heb ik het allemaal nog vers in het geheugen

Ik was meteen daarna alweer vergeten wie wat deed, dus dat maakte voor mij geen verschil 😂

staan er al in! 

had punten dag later ingezet... en toch nog kijken of ik het daadwerkelijk had gedaan 

Ik heb ze gisteren in gezet maar twijfel over de spreiding en mijn molkeuze 
Maar mocht ik niet tot andere inzichten komen ben ik het in ieder geval niet vergeten.

Ik heb over 4 gespreid

Lollypopje

Lollypopje

07-01-2022 om 15:40 Topicstarter

ik over 4 redelijk willekeurig

ik over 2

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.