Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Ik leef ook nog, in de supermarkt kwamen vanochtend welmkerstliedjes voorbij, maar gelukkig geen Wham!

Ik ben vandaag met man in de auto naar een drankhandel geweest en bij vrienden en gelukkig nog steeds safe maar ga zo nog even naar de winkel dus duimen dat dat goed gaat. En ik wil eigenlijk naar het Glazen huis kijken maar dat durf ik niet 

Ik was bij het tuincentrum 
En ook daar overleefd 

Vandaag bij het winkelen niet gehoord, waar ik shopte draaien ze geen kerstliedjes. Wel de Steve Millerband met The Joker. Met Sinterklaas speelden ze daar ook geen Sinterklaasliedjes, maar andere kinderliedjes, bijvoorbeeld, "Ik weet dat de lente komt".

Yeah, ik leef nog steeds! De komende week mogen/kunnen we nergens heen dus ik ga het vast halen tot 25 december

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

18-12-2021 om 17:40

Ik ben af, TikTok-filmpje van de puber. Schrale troost is dat iedereen hier nu af is 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

18-12-2021 om 17:47

18 december 17u45:
Nog steeds geen kerstliedje gehoord.
In de buitenwereld blijft Wham slachtoffers maken.
Nog een week.

Valdemar schreef op 18-12-2021 om 17:47:

18 december 17u45:
Nog steeds geen kerstliedje gehoord.
In de buitenwereld blijft Wham slachtoffers maken.
Nog een week.

Zo voelt het voor mij ook. Ondanks extra werken, en dus nog langer Radio 10 luisteren, nog steeds geen Wham gehoord.

BTK

BTK

18-12-2021 om 21:56

Gaat nog steeds prima hier.

net als voorzorgsmaatregel snel oordopjes in gedaan om spotify te luisteren terwijl man de top4000 muziekquiz in z’n eentje verder af keek. Ik zat al een tijdje niksvermoedend te kijken toen het me begon te dagen dat ik groot risico liep 
Nu darts aan het kijken, de kust is veilig maar ik vind m’n muziekje ook wel Lekker eigenlijk. 4 non blondes nu, en zojuist Twist in my sobriety 

BTK schreef op 18-12-2021 om 21:56:

Gaat nog steeds prima hier.

Hier ook!

SombraOnline schreef op 18-12-2021 om 21:52:

[..]

Zo voelt het voor mij ook. Ondanks extra werken, en dus nog langer Radio 10 luisteren, nog steeds geen Wham gehoord.

Living on the edge 

Lollypopje

Lollypopje

18-12-2021 om 22:39 Topicstarter

Ik kom vrijwel nergens, dus de kans dat ik het overleef is groot.
Maargoed zo liep ik toch ook corona op, dus mijn pech kan het ook zomaar dat ik sneuvel vlak voor de eindstreep 😂

Lollypopje schreef op 18-12-2021 om 22:39:

Ik kom vrijwel nergens, dus de kans dat ik het overleef is groot.
Maargoed zo liep ik toch ook corona op, dus mijn pech kan het ook zomaar dat ik sneuvel vlak voor de eindstreep 😂

Idd 

Het is je al gelukt om long covid te krijgen net voor je vaccinatie dus je bent er bedreven in 

Hier morgen mijn 9 maand jubileum trouwens. Maar dat is off topicsorry. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.