Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Lollypopje

Lollypopje

18-12-2021 om 22:54 Topicstarter

Hobbelster schreef op 18-12-2021 om 22:51:

[..]

Idd

Het is je al gelukt om long covid te krijgen net voor je vaccinatie dus je bent er bedreven in

Hier morgen mijn 9 maand jubileum trouwens. Maar dat is off topicsorry.

En terwijl ik continu afstand hield en maar vrij weinig mensen zag. Ik heb het waarschijnlijk van de lucht En laat het geluid van Wham zich nu ook op die manier verplaatsen 

Mijn 9 maanden is over 2 weken al 😳 Pfff, wat gaat de tijd hard.

Lollypopje schreef op 18-12-2021 om 22:54:

[..]

En terwijl ik continu afstand hield en maar vrij weinig mensen zag. Ik heb het waarschijnlijk van de lucht En laat het geluid van Wham zich nu ook op die manier verplaatsen

Mijn 9 maanden is over 2 weken al 😳 Pfff, wat gaat de tijd hard.

Hmmm ja luchtloos leven is wel wat stappen te ver maar het risico is groot ja. 


BrightEchidna89

BrightEchidna89

18-12-2021 om 23:27

Net vernomen dat ook Rutte meespeelt, hij heeft er vanavond nog een persco over gegeven. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-12-2021 om 08:07

Valdemar schreef op 18-12-2021 om 23:27:

Net vernomen dat ook Rutte meespeelt, hij heeft er vanavond nog een persco over gegeven.

Ah, nu snap ik de lockdown! Allemaal binnen blijven, dus minder kans dat je op een onverwacht moment in het winkelcentrum getrakteerd wordt op Het Lied.

Vandaag viel het me op dat bijijn supermarkt de muziek heel zachtjes staat, pas bij de kassa viel het me op dat er kerstliedjes gespeeld werden, maar ik hoorde Feliz Navidad. 

Ben vandaag alleen in het park geweest en de tv ook nog niet aan dus ben nog steeds veilig!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-12-2021 om 03:08

Coreopsis schreef op 19-12-2021 om 08:07:

[..]

Ah, nu snap ik de lockdown! Allemaal binnen blijven, dus minder kans dat je op een onverwacht moment in het winkelcentrum getrakteerd wordt op Het Lied.

Jij begrijpt het, denk dat iedereen zijn kansen stevig gestegen zijn.

Ik ben nog steeds veilig, vraag me niet hoe.

Ik ben ook nog veilig, was net in jumbo maar kan me niet eens herinneren of er überhaupt muziek aan stond daar.

Aaaargh ik ben af 
Ik ging zo goed, ik durfde me bijna een professioneel kerstliedjes ontloper te noemen 
Keek ik vanochtend even naar een (opgenomen) aflevering van Blind dates...hoor ik Wham 
Zou ik voor dit leed Sergio aan kunnen klagen? 

Lollypopje

Lollypopje

20-12-2021 om 14:35 Topicstarter

ik ging net even naar een zeer essentiele winkel (Gall&Gall ) en daar werd gelukkig geen muziek gedraaid. Dus nog steeds veilig.

Ik heb me weer eens in een supermarkt begeven maar ik heb er geen muziek gehoord. Wat zit het brein mooi in elkaar he, dat het zich zo kan afschermen van onverdraaglijke zaken 😜. 

Ik ben ook nog in de race.

en ik ben er ook nog steeds.

yes ik ben er ook nog!!!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.