Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Sassenach schreef op 15-12-2021 om 23:43:

[..]

Ik schrok al van de intro, toen Mariah ineens voorbij kwam. Ben maar niet verder gaan kijken. Door het oog van de naald dus, pffff…..

Het was maar 1 regel of zo. Maar dacht er helemaal niet bij na toen ze die compilatie op zette. Tot het te laat was. 
Verder wel een leuke uitzending trouwens 

Ik was gisteravond bij de pedicure en vertelde hierover. Toen heeft ze gevraagd of ik liever de radio uit wilde om elk risico te vermijden. Ik vond dat zo lief en toen ging de radio uit en nu ben ik nog steeds niet af

MonkeyTown schreef op 15-12-2021 om 22:45:

[..]

Dit is wel de meest originele “af”reden die ik hier heb gelezen. Als je dan toch af bent…hoop ik dat t wel leuk was ?

Haha ja het was wel heel leuk, en ook luidkeels meegezongen, maakte toen toch niet meer uit 😄

Lollypopje

Lollypopje

16-12-2021 om 10:34 Topicstarter

Savon schreef op 16-12-2021 om 09:56:

Ik was gisteravond bij de pedicure en vertelde hierover. Toen heeft ze gevraagd of ik liever de radio uit wilde om elk risico te vermijden. Ik vond dat zo lief en toen ging de radio uit en nu ben ik nog steeds niet af

Je wenst iedereen zo'n pedicure 💜

Lollypopje

Lollypopje

16-12-2021 om 16:18 Topicstarter

4 winkels in geweest en ik leef nog🎉

Lollypopje schreef op 16-12-2021 om 16:18:

4 winkels in geweest en ik leef nog🎉

Jij bent onoverwinnelijk 

Ik ben ook af. 

Zit naar een film op Net5 te kijken. Komt er een voorstukje van de film die volgende week in TV premiere gaat bij Net5 .
Last Christmas. 
3 x raden welke muziek ze draaide 
Vind ik het erg? Eigenlijk niet.
 Verheug me in ieder geval op de film volgende week donderdag. 
 
Dus wees gewaarschuwd voor degene die nog in de  race zijn. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

17-12-2021 om 16:46

Ik stond in de supermarkt en werd me bewust van Do they know it´s christmastime at aaaaall 
Alweer geluk Ik hoor echt vanalles behalve Wham.



Ik ben vanaf woensdag af. Zat in een serieus gesprek met de keukenboer, hoor ik op de achtergrond het liedje. Shit! Jammer, af!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-12-2021 om 16:53

Ik ging gisteravond af toen Paul de Leeuw ging zingen in Busje komt zo. Verdorie, want het ging zo goed!

Lollypopje

Lollypopje

17-12-2021 om 16:55 Topicstarter

niet_rechts schreef op 17-12-2021 om 16:53:

Ik ging gisteravond af toen Paul de Leeuw ging zingen in Busje komt zo. Verdorie, want het ging zo goed!

Nee dat telt niet. Alleen de originele versie.

Dus je leeft nog 🎉

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-12-2021 om 17:00

Lollypopje schreef op 17-12-2021 om 16:55:

[..]

Nee dat telt niet. Alleen de originele versie.

Dus je leeft nog 🎉

Wat.een.opluchting!

Ik ben af
Vanochtend op weg naar m’n werk om 8.00 uur, zo, zonder aankondiging en zonder dat ik kon reageren: het liedje op Q-Music. 

ik leef nog steeds! 

af 😭😭😭. Kerstviering op de scouting. En ja hoor dat was hij. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.