Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Ik vond het even spannend bij de tandarts, maar ik hoorde maar één kerstnummer en dat was niet Wham! 

Imaginary schreef op 15-12-2021 om 12:10:

Ik ben af, hij werd bij peutergym gedraaid. Twee uur lang skyradio geluisterd dit weekend en dan ga ik af bij peutergym 😂

Aaah nee. 

Ik leef nog gelukkig.

Ik ben er ook nog!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-12-2021 om 19:18

Ik leef nog! Dat was vandaag ook niet zo moeilijk want een enorm drukke dag met veel denk- en praatwerk. Geen radio aan gehad en geen tijd voor boodschappen. Elk nadeel heb zijn voordeel.

Ik ben ook nog in de race.

Vind het knap dat zoveel mensen nog in de race zijn. Ik hoor het echt overal. In het winkelcentrum, bij de kapper, in het clubhuis ik leef geloof ik in een whamahalla.

Ik ben er ook nog 
Vandaag een drukke (werk)dag en maar minimaal muziek gehoord. Dat ging lekker!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

15-12-2021 om 19:52

Weer niks  
Maar echt, als het Mariahgeddon was geweest dan was ik al 5x af!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-12-2021 om 21:45

Tot op heden nog geen enkel kerstliedje gehoord, behalve stille nacht uit onze kerststal.
Op welke Nederlandse zenders kun je nummers aanvragen, dan flikker ik er hier nog wat uit. 

still going strong!

Chocoladeaardbei schreef op 14-12-2021 om 16:01:

Ik ben af😭 Was ook wel te voorspellen.. was vanochtend naar de opnames van de Feestdagen Sing-a-long van avrotros. Hoopte dat ze alleen zelf gingen zingen, maar helaas, ze lieten ook stukjes van de originele nummers horen..

Dus voor wie dit programma nog wil gaan kijken op 22 december, het was ongeveer bij vraag 21/22 dat het muziekfragment komt!

Dit is wel de meest originele “af”reden die ik hier heb gelezen. Als je dan toch af bent…hoop ik dat t wel leuk was ?

Last Christmas.
Blijft mijn favoriete kerstnummer.
George Michael,een van de grote artiesten die is heen gegaan

Lollypopje

Lollypopje

15-12-2021 om 23:03 Topicstarter

IrenePietje69 schreef op 15-12-2021 om 22:57:

Last Christmas.
Blijft mijn favoriete kerstnummer.
George Michael,een van de grote artiesten die is heen gegaan

Maar de vraag is, heb je hem al gehoord?

Want hoewel het een leuk nummer is gaan we hier de uitdaging aan hem niet te horen tot 1e kerstdag.

Grrr ging goed. Maar totaal onverwachts toch af. Ik zat gezellig Beau te kijken en ineens was hij daar.

Pooh-Bear schreef op 15-12-2021 om 23:21:

Grrr ging goed. Maar totaal onverwachts toch af. Ik zat gezellig Beau te kijken en ineens was hij daar.

Ik schrok al van de intro, toen Mariah ineens voorbij kwam. Ben maar niet verder gaan kijken. Door het oog van de naald dus, pffff…..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.