Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

14-12-2021 om 16:57

Hoera! Weer een Whamloze dag

Nera schreef op 14-12-2021 om 16:57:

Hoera! Weer een Whamloze dag

Hier ook!

Ik leef ook nog steeds!

Ik weet niet of ik (als ik nog in de race zit) het volgende week vol ga houden.
Ik word altijd wel heel vrolijk van dit nummer. 

Ik ga NOOIT een nationale groene kadobon aanschaffen Stomme reclame op de radio, ik ben af.

Ik ben af, hij werd bij peutergym gedraaid. Twee uur lang skyradio geluisterd dit weekend en dan ga ik af bij peutergym 😂 

ik ben nog in de race.
Zelfs bij een winkel geweest waar ze kerstspullen verkopen en kerstmuziek gedraaid werd.
Maar nog geen wham 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

15-12-2021 om 12:46

Sherlock schreef op 15-12-2021 om 12:03:

Ik ga NOOIT een nationale groene kadobon aanschaffen Stomme reclame op de radio, ik ben af.

Oei, zit ie in een reclame? Dat maakt de kans wel weer groter om hem te horen

Sherlock schreef op 15-12-2021 om 12:03:

Ik ga NOOIT een nationale groene kadobon aanschaffen Stomme reclame op de radio, ik ben af.

Oh hoe gemeen is dat!! Slechte marketing in dit geval  iedereen die die reclame hoort en daardoor af is, zal pissig zijn haha

ooh ik zag op tiktok net een beetje te scrollen en Mariah Carey kwam voorbij dus ik dacht nee dadelijk komt Wham ook nog ergens bij een of ander filmpje dus maar snel gestopt. Ik ga maar eens werken zo, daar ben ik veilig zolang ik niet bij collega op kantoor kom die muziek aanheeft. Nadeel is wel dat ik daar doorheen moet om naar het toilet te gaan...

Dolfje schreef op 15-12-2021 om 13:02:

ooh ik zag op tiktok net een beetje te scrollen en Mariah Carey kwam voorbij dus ik dacht nee dadelijk komt Wham ook nog ergens bij een of ander filmpje dus maar snel gestopt. Ik ga maar eens werken zo, daar ben ik veilig zolang ik niet bij collega op kantoor kom die muziek aanheeft. Nadeel is wel dat ik daar doorheen moet om naar het toilet te gaan...

Vingers in je oren en luidkeels " 1 2 3 4 hoedje van papier" zingen.

Hoe dan?!?!
We gaan noooooit op woensdag naar de supermarkt 😩

Stomme AH, stomme afwijking van regelmaat

Lollypopje

Lollypopje

15-12-2021 om 13:40 Topicstarter

Beertjelief schreef op 15-12-2021 om 13:38:

Hoe dan?!?!
We gaan noooooit op woensdag naar de supermarkt 😩

Stomme AH, stomme afwijking van regelmaat

gecondoleerd

Saga schreef op 13-12-2021 om 18:59:

[..]

Waarom radio 2, waarom?

Juist op die zender dacht ik vrij veilig te zijn.

Ik hoorde het gisteren zelfs op radio 1. Dus ik vraag me af waar je nog wel veilig bent….. 

Regendrup. schreef op 15-12-2021 om 12:48:

[..]

Oh hoe gemeen is dat!! Slechte marketing in dit geval iedereen die die reclame hoort en daardoor af is, zal pissig zijn haha

Hahaha nou ik dacht precies hetzelfde, hoe kun je nou precies dat nummer gebruiken tijdens de Whamageddon Is vast niet bekend bij ze…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.