Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Saga schreef op 13-12-2021 om 18:59:

[..]

Waarom radio 2, waarom?

Juist op die zender dacht ik vrij veilig te zijn.

Ja precies dat dacht ik ook!! 

De enige zender waar je nu veilig bent  denk ik, is radio 10 met de top 4000

Lollypopje

Lollypopje

13-12-2021 om 20:15 Topicstarter

Fleece schreef op 13-12-2021 om 20:13:

De enige zender waar je nu veilig bent denk ik, is radio 10 met de top 4000

Daar staan ze 63. Dus dan red je het denk ik tot de 24e

Ik leef nog. Ik rij auto in stilte of met spotify, betaald dus reclamevrij en weinig kans om af te raken.
Morgen naar de fysio, dat is een risico denk ik. Ik glip 1 minuut voor tijd naar binnen, zo hou ik het vast vol tot 24 december!

Lollypopje

Lollypopje

13-12-2021 om 20:28 Topicstarter

Savon schreef op 13-12-2021 om 20:24:

Ik leef nog. Ik rij auto in stilte of met spotify, betaald dus reclamevrij en weinig kans om af te raken.
Morgen naar de fysio, dat is een risico denk ik. Ik glip 1 minuut voor tijd naar binnen, zo hou ik het vast vol tot 24 december!

Mijn fysio draait gelukkig 100%NL in de wachtkamer

Vandaag veilig mijn tijd doorgekomen bij de fysio. Man was heel lief want hij heeft speciaal voor mij Skyradio  van zijn wekkerradio gehaald. Worden nu wakker met radio 4 dat is behoorlijk safe🤣.

Fleece schreef op 13-12-2021 om 20:13:

De enige zender waar je nu veilig bent denk ik, is radio 10 met de top 4000

Ik luister altijd radio 6 (soul & jazz), die kan ook veilig 

Sassenach schreef op 13-12-2021 om 08:13:

[..]

Het is ook niet eerlijk. Als ik het tot het eind red, zal ik mijn overwinning aan jou opdragen.

Nee,  dat is teveel eer 

Kink FM mensen. Daar ben je veilig!

Lollypopje schreef op 13-12-2021 om 20:28:

[..]

Mijn fysio draait gelukkig 100%NL in de wachtkamer

Het was doodstil in de wachtkamer, heerlijk!

Ik moest vanmorgen naar de stad.
Maar heb het overleefd.
Nergens het liedje gehoord.
Had gedacht dat het wel langs zou komen in 1 of andere winkel.

Ik heb vanmorgen ook overleefd in de stad.

Ik ben af😭 Was ook wel te voorspellen.. was vanochtend naar de opnames van de Feestdagen Sing-a-long van avrotros. Hoopte dat ze alleen zelf gingen zingen, maar helaas, ze lieten ook stukjes van de originele nummers horen.. 

Dus voor wie dit programma nog wil gaan kijken op 22 december, het was ongeveer bij vraag 21/22 dat het muziekfragment komt! 

Ik leef ook nog steeds. Het scheelt dat ik de afgelopen dagen thuis heb gewerkt. In de auto heb ik wel altijd de radio aan. Van peuter mocht in huis de radio ook niet aan.

Lollypopje

Lollypopje

14-12-2021 om 16:14 Topicstarter

Gelukkig helemaal geen muziek in de wachtkamer. Dus ook geen lolbroek die hem op sky had gezey zoals ik vreesde.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.