Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Sassenach schreef op 12-12-2021 om 10:38:

Gisteren ruim 3 uur in de auto gezeten met Q-Music Non-stop. Best wat kerstnummers voorbij horen komen, maar geen Wham! gelukkig, dus ik leef nog!

En ik was af na het tweede kerstnummer dat ik hoorde op Q van de week

Ik doe even een Calimero hoor!

alhambra schreef op 12-12-2021 om 22:45:

[..]

En ik was af na het tweede kerstnummer dat ik hoorde op Q van de week

Ik doe even een Calimero hoor!

alhambra schreef op 12-12-2021 om 22:45:

[..]

En ik was af na het tweede kerstnummer dat ik hoorde op Q van de week

Ik doe even een Calimero hoor!

Het is ook niet eerlijk. Als ik het tot het eind red, zal ik mijn overwinning aan jou opdragen.

In had een lunch zaterdag. Toen ik de bellen van Mariah hoorde realiseerde ik me dat ik in de gevarenzone zat. Maar fjeeew. Still in the game!

LydiaDietz schreef op 13-12-2021 om 09:01:

In had een lunch zaterdag. Toen ik de bellen van Mariah hoorde realiseerde ik me dat ik in de gevarenzone zat. Maar fjeeew. Still in the game!

Bij elk kerstnummer is het even spannend ja. Dat heb ik ook. 

Ik heb het tot nu toe ook nog steeds gered maar ben gisteren nergens geweest dat scheelt.
Vandaag werken maar er staat geen muziek op maar ik moet vanmiddag mijn kerstpakket ophalen en dan is de kans groot dat ze wel muziek aanhebben.. maar het is een “coronaproof viering” dus erin en meteen weer door dus duimen maar…

Lollypopje

Lollypopje

13-12-2021 om 14:19 Topicstarter

Ik ging vandaag koffie togo halen. Daar stond vrij luid de muziek aan. Dus toen stond ik toch wel even met samen geknepen billen te wachten op mijn koffie.
Gelukkig overleefd

Op het werk werd tijdens de bijeenkomst wel kerstmuziek gedraaid maar Wham niet gehoord in dat uurtje. Tijdens het naar huis fietsen stond bij de sportvelden buiten de muziek hard en ik hoorde kerstmuziek dus ben er heel hard voorbij gefietst... Nog steeds veilig dus.

Ik ben af! 
We hebben radio 2 opstaan en net tijdens het eten hoorde ik de intro. 

Regendrup. schreef op 13-12-2021 om 17:59:

Ik ben af!
We hebben radio 2 opstaan en net tijdens het eten hoorde ik de intro.

Ik ook! Op weg naar huis, was in gedachten en opeens hoorde ik het. Kakkerdekakkak!!!

aaaah! Jammer zeg!

ik doe nog steeds mee, maar loop (nog) weinig risico. Ben ziek en heb vandaag met een dekentje op de bank gelegen, zonder Wham 😜

Saga schreef op 13-12-2021 om 18:31:

[..]

Ik ook! Op weg naar huis, was in gedachten en opeens hoorde ik het. Kakkerdekakkak!!!

Dan gingen we samen ten onder 

Lollypopje

Lollypopje

13-12-2021 om 18:48 Topicstarter

Regendrup. schreef op 13-12-2021 om 18:47:

[..]

Dan gingen we samen ten onder

Dat is vast fijner dan alleen

Ik lees al vanaf het begin mee, maar zal me ook even melden: ik ben nog steeds niet af 

Ik had nog nooit van deze challenge gehoord, maar let al een weekje op of ik het nummer hoor: nope. Ik heb blijkbaar veel geluk, want ik luister vrijwel dagelijks Sky Radio in de auto naar m’n werk (al is het maar een kwartiertje) en doe alle boodschappen. Gelukkig houdt man niet van kerstmuziek en ben ik thuis veilig 

Regendrup. schreef op 13-12-2021 om 18:47:

[..]

Dan gingen we samen ten onder

Waarom radio 2, waarom?

Juist op die zender dacht ik vrij veilig te zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.