Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Bij mij dus Tiktok, heb het nu al 2 keer gehoord.

alhambra schreef op 03-12-2022 om 08:44:

[..]

Je kunt nu wel stressloos 24/7 sky luisteren

Dat is waar! En iedere keer als hij langskomt denken "wie zou nu het slachtoffer zijn?"

Ik ga vandaag boodschappen doen en zit 2 uur bij de kapper ik vrees dat ik de dag niet overleef. Thuis ben ik nu nog veilig de radio staat nooit aan en pas na Sinterklaas zet mijn man kerstmuziek op.

Regendrup. schreef op 03-12-2022 om 08:49:

[..]

Dat is waar! En iedere keer als hij langskomt denken "wie zou nu het slachtoffer zijn?"

Gelijk dit topic checkend.. 😀

Ik ben nog wel even veilig denk ik. Vandaag wandelen en lunchen in een tent waar ze bij mijn weten alleen chansons draaien en morgen werken maar daar ben ik de baas over de muziek. In de keuken althans, wat de collega’s aan de voorkant opzetten daar heb ik geen controle over…

Ik ben nog veilig! Maar ik moet zometeen wat winkels af dus dan wordt het wel gevaarlijk haha.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

03-12-2022 om 09:24

ik moet zo boodschappen doen, maar ik hoop dat jumbo nog geen kerstliedjes aan heeft staan. Pas na sinterklaas... 🤞

Ik ben nog in de race! Mijn man doet ook mee 😄 ik heb Wham wel geblokkeerd op Spotify dus ik kan onbezorgd kerst-playlists luisteren 🎄

Mag ik nog aanhaken? Aan de late kant, maar nog geen Wham voorbij horen komen, dus dat zit goed. Moet zo wel de stad in voor de nodige cadeautjes, dus ik vrees met grote vreze 

Oefff een bezoekje aan het dorp overleefd 🤣

Ik ben af  . Vanmorgen moest ik naar de kapper en daar stond de radio op q-music.....

Vorig jaar gehaald dus doe zeker weer mee! 

Herfstappeltaart schreef op 03-12-2022 om 13:10:

Ik ben af . Vanmorgen moest ik naar de kapper en daar stond de radio op q-music.....

Ik heb gelukkig de kapper overleefd en doe nog mee.

Ik doe ook weer mee. Heb vorig jaar, gelukkig, overleefd. Hopelijk nu weer. Ik luister bijna nooit naar de radio en anderen hebben vaak Kink oid aanstaan. 
Dus bij mij zal het vooral in de winkels of op tv moeten gebeuren. 

Oeh ik doe mee! 
Zit al wel een tijdje met the edge of heaven in m'n hoofd (geen idee waarom), ook van Wham!, maar die telt niet! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.