Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Ik doe ook weer mee! Het was idd een heel leuk topic vorig jaar 😁 Ik vermoed dat ik binnen een week af ben, want ik hou van kerstmuziek!

Ik doe ook mee! Maar het is toch ondoenlijk😂, je hoort dat liedje overal straks! Maar een hoop Spotify luisteren dan!

Maar als ik t hoor in de winkel en dan gauw naar buiten ren? Of oren dicht en heel hard LALALALA roepen bij de eerste tonen? Ben ik dan af of niet?🤭

Mischa83 schreef op 02-12-2022 om 15:47:

Ik doe ook mee! Maar het is toch ondoenlijk😂, je hoort dat liedje overal straks! Maar een hoop Spotify luisteren dan!

Maar als ik t hoor in de winkel en dan gauw naar buiten ren? Of oren dicht en heel hard LALALALA roepen bij de eerste tonen? Ben ik dan af of niet?🤭

Nee nee dan ben je af.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-12-2022 om 19:09

Mischa83 schreef op 02-12-2022 om 15:47:

Koptelefoon op als je de winkel ingaat dus.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-12-2022 om 19:10

Een dag overleefd, ondanks urenlang SkyRadio. Of ze moeten straks bij het voetbal opeens Wham gaan zingen.... 

Joe Joe, ik ben al af. 
En hoorde hem idd weer in een tuincentrum 

Ik voel me ook wel een badass, sinds het avondeten staan Skyradio aan, omdat dochter er zo van geniet en nu even kan ontspannen van de Sintstress. Maar man man man, wat spannend zeg 😂

ennnnn ik ben af.
Had ik die verdomde Skyradio maar afgezet 😂

Regendrup. schreef op 02-12-2022 om 21:38:

Ik voel me ook wel een badass, sinds het avondeten staan Skyradio aan, omdat dochter er zo van geniet en nu even kan ontspannen van de Sintstress. Maar man man man, wat spannend zeg 😂

Gelukkig duurde de spanning maar 9 minuten

Saga schreef op 02-12-2022 om 21:59:

[..]

Gelukkig duurde de spanning maar 9 minuten

😂 dat was Het moment dat ik had moeten stoppen. 

Regendrup. schreef op 02-12-2022 om 21:47:

ennnnn ik ben af.
Had ik die verdomde Skyradio maar afgezet 😂

😂😂

Ik doe ook weer mee. Vorig jaar heb ik het bijna overleefd. Was ik 23 dec af. Ik moet nog bijna 1,5 week thuis herstellen dus zolang man geen kerstmuziek op zet moet het de eerste tijd lukken. 

ik ben af, tenminste ik weet niet of het het origineel was want het zat onder een Tiktok filmpje.

Regendrup. schreef op 02-12-2022 om 21:47:

ennnnn ik ben af.
Had ik die verdomde Skyradio maar afgezet 😂

Je kunt nu wel stressloos 24/7 sky luisteren 

Lollypopje

Lollypopje

03-12-2022 om 08:47 Topicstarter

Al een hoop slachtoffers de eerste dagen
Bij mij is het grootste risico als het onverwacht langs komt in een tv serie. En als ik bij mijn afwas gezang niet oplet en hij per ongeluk langs komt op youtube, want deze tijd van het jaar stap ik altijd van Disney over naar kerstliedjes Maar wel vooral jaren 40/50/60, dus ik hoop dat ik dan veilig blijf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.