Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Earlgreythee schreef op 03-12-2022 om 09:48:

Ik ben nog in de race! Mijn man doet ook mee 😄 ik heb Wham wel geblokkeerd op Spotify dus ik kan onbezorgd kerst-playlists luisteren 🎄

Oh goeie! Dat ga ik ook doen

Herfstappeltaart schreef op 03-12-2022 om 13:10:

Ik ben af . Vanmorgen moest ik naar de kapper en daar stond de radio op q-music.....

Nu al op qmusic? Oh jee, ik dacht t/m maandag veilig te zijn...

Ik heb vandaag in totaal 1,5 uur in de auto gezeten met Skyradio aan en geen Wham gehoord! Nou ja zeg. 

ik had ook ff Sky aan vandaag, maar ben er ongeschonden doorheen gekomen. Misschien houden ze rekening met ons

alhambra schreef op 03-12-2022 om 20:13:

[..]

Nu al op qmusic? Oh jee, ik dacht t/m maandag veilig te zijn...

Misschien Q-nonstop?

Wat luisteren er veel mensen naar Sky zeg!

Op het werk  ben ik veilig, daar is een (afschuwelijke, dat  wel) playlist zonder kerstmuziek. Dacht ik... Zet collega ineens een radio aan, het eerste dat ik hoor: Mariah Carey met haar verlanglijstje! Gelukkig ben ik met de schrik vrij gekomen,  want Wham kwam niet voorbij in het half uur dat ik binnen gehoorsafstand was,  dus ik doe nog mee 😉

Ik ben in november al boos geweest op man omdat hij het aan had gezet. Ik riep 'nu ben ik al af!'. Hij begreep er overigens niks van :p maar ik zie dat het vanaf december telt 

Broodjebrie schreef op 03-12-2022 om 21:12:

[..]

Misschien Q-nonstop?

Ik vroeg aan de kapster of ze Sky op hadden staan en toen zei ze: "nee, qmusic" Dus wat het precies was weet ik verder ook niet.

Herfstappeltaart schreef op 04-12-2022 om 08:01:

[..]

Ik vroeg aan de kapster of ze Sky op hadden staan en toen zei ze: "nee, qmusic" Dus wat het precies was weet ik verder ook niet.

Dan sta ik dus dichter bij de rand dan ik dacht!

Courage schreef op 03-12-2022 om 23:20:

Bijna altijd in de auto aan. En dan ben je echt dag 1 al af.

Courage schreef op 03-12-2022 om 23:20:

Normaal nooit eigenlijk haha. Alleen dit jaar zo vroeg al opgezet. 

Herfstappeltaart schreef op 04-12-2022 om 08:01:

[..]

Je hebt van Q ook de non-stop zender, die zetten veel winkels aan. Ik denk dat de kans groter is dat je op den non-stop zender eerder kerstmuziek hoort dan de 'gewone' Q, omdat je daar die sinterKai nog hebt tot en met morgen  

Ik luister in de weekends meestal naar Radio10 omdat ik het weekendprogramma van Q niet zo leuk meer vind, maar tot nu toe heb ik nog geluk. En volgens mij hoorde ik zeggen dat de top4000 vandaag begint.

Ik ga zo een kerstboom halen in het tuincentrum en vrees het ergste!🙈
Mss komt het goed omdat Sinterklaas nog niet geweest is.

Mischa83 schreef op 04-12-2022 om 12:31:

Ik ga zo een kerstboom halen in het tuincentrum en vrees het ergste!🙈
Mss komt het goed omdat Sinterklaas nog niet geweest is.

Gelukt! Veilig weer terug😚

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.