Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Zowaar de stad overleefd gisteren! Vandaag veilig, want thuis met Spotify zonder kerstmuziek. 

Zijn ze ziek bij Skyradio ofzo? Ik had het vanmorgen een uurtje opgezet maar het hele uur geen Wham voorbij gekomen

Broodjebrie schreef op 04-12-2022 om 09:30:

[..]

Je hebt van Q ook de non-stop zender, die zetten veel winkels aan. Ik denk dat de kans groter is dat je op den non-stop zender eerder kerstmuziek hoort dan de 'gewone' Q, omdat je daar die sinterKai nog hebt tot en met morgen

Ik luister in de weekends meestal naar Radio10 omdat ik het weekendprogramma van Q niet zo leuk meer vind, maar tot nu toe heb ik nog geluk. En volgens mij hoorde ik zeggen dat de top4000 vandaag begint.

Oja dat moet het dan geweest zijn.

Ik ben af en het is helemaal mijn eigen schuld 😂
Ik ben bezig met mijn lijstje voor de top 2000 en was wat liedjes aan het luisteren die daar in moeten. Zo ook Band Aid met Do they know it's Christmas, en toen ik even niet oplette ging youtube daarna op autoplay verder met.... Ja hoor.

Lollypopje

Lollypopje

04-12-2022 om 16:38 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 04-12-2022 om 16:33:

Ik ben af en het is helemaal mijn eigen schuld 😂
Ik ben bezig met mijn lijstje voor de top 2000 en was wat liedjes aan het luisteren die daar in moeten. Zo ook Band Aid met Do they know it's Christmas, en toen ik even niet oplette ging youtube daarna op autoplay verder met.... Ja hoor.

Dat is wel echt een hele suffe manier 😂

Rondstruiner Die is wel heel grappig.

Ik liep gister in een stad met ergens een onderdoorgang waar muziek werd gemaakt. Dodged a bullet there want liedje was wel net zoiets als Last Christmas, maar niet die. Maar die zat ongetwijfeld óók in z'n repertoire.
Heeft Wham meer kerstnummers gemaakt?
Ik ga daar dus nu even niet op googlen, en voor wie dat wél doet: op eigen risico!

Lollypopje

Lollypopje

04-12-2022 om 17:01 Topicstarter

Courage schreef op 04-12-2022 om 16:59:

Rondstruiner Die is wel heel grappig.

Ik liep gister in een stad met ergens een onderdoorgang waar muziek werd gemaakt. Dodged a bullet there want liedje was wel net zoiets als Last Christmas, maar niet die. Maar die zat ongetwijfeld óók in z'n repertoire.
Heeft Wham meer kerstnummers gemaakt?
Ik ga daar dus nu even niet op googlen, en voor wie dat wél doet: op eigen risico!

Alleen het origineel telt, dus dat had gemogen

Net flink risico genomen door sky aan te zetten in de auto, maar zit nog steeds in het spel 

Ik ben af!
538 draait het nu. Ik dacht nog veilig te zijn maar helaas  

Lollypopje

Lollypopje

04-12-2022 om 17:14 Topicstarter

deze mag je bijvoorbeeld
dus gerust luisteren tot de kerst

https://youtu.be/rlkXmENGJIE

Broodjebrie schreef op 04-12-2022 om 17:13:

Ik ben af!
538 draait het nu. Ik dacht nog veilig te zijn maar helaas

Idem 

Damn, stap nu in de auto en heb radio 538 aan staan. Net  het staartje gehoord 😭.

Ah, niet alleen gelukkig 😆

Oh ik ben niet de enige

Ik denk dat ik ook af ben maar weet het niet zeker. Ik heb een aantal vriendinnen die ook op dit forum zitten. 1 ervan heeft mij op mijn telefoon een filmpje gestuurd van Wham. Ik heb hem niet geopend dus mag ik nog mee doen of niet. Ik heb het dus niet gehoord dus ik vind zelf van wel en bedankt W 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.