Media en cultuur
Lollypopje
01-12-2022 om 20:19
Whamageddon 2022
Omdat het vorig jaar zo'n gezellig topic was, spelen we dit jaar op ViaFora weer mee met Whamageddon.
Wie overleefd en lukt het om deze maand tot de kerst geen enkele keer Last Christmas van Wham te horen?
Let Op: Alleen het origineel telt, dus remakes mag je zo vaak van genieten als je wilt.
Het telt ook alleen als je zelf het nummer bewust hebt gehoord.
Deel het in de pol als jij af bent en we gaan zien wie het einde haalt
Peiling
Ik ben af
Poezel_en_Wip
04-12-2022 om 14:03
Zowaar de stad overleefd gisteren! Vandaag veilig, want thuis met Spotify zonder kerstmuziek.
Broodjebrie
04-12-2022 om 14:07
Zijn ze ziek bij Skyradio ofzo? Ik had het vanmorgen een uurtje opgezet maar het hele uur geen Wham voorbij gekomen
Herfstappeltaart
04-12-2022 om 14:20
Broodjebrie schreef op 04-12-2022 om 09:30:
[..]
Je hebt van Q ook de non-stop zender, die zetten veel winkels aan. Ik denk dat de kans groter is dat je op den non-stop zender eerder kerstmuziek hoort dan de 'gewone' Q, omdat je daar die sinterKai nog hebt tot en met morgen
Ik luister in de weekends meestal naar Radio10 omdat ik het weekendprogramma van Q niet zo leuk meer vind, maar tot nu toe heb ik nog geluk. En volgens mij hoorde ik zeggen dat de top4000 vandaag begint.
Oja dat moet het dan geweest zijn.
Rondstruiner
04-12-2022 om 16:33
Ik ben af en het is helemaal mijn eigen schuld 😂
Ik ben bezig met mijn lijstje voor de top 2000 en was wat liedjes aan het luisteren die daar in moeten. Zo ook Band Aid met Do they know it's Christmas, en toen ik even niet oplette ging youtube daarna op autoplay verder met.... Ja hoor.
Lollypopje
04-12-2022 om 16:38
Rondstruiner schreef op 04-12-2022 om 16:33:
Ik ben af en het is helemaal mijn eigen schuld 😂
Ik ben bezig met mijn lijstje voor de top 2000 en was wat liedjes aan het luisteren die daar in moeten. Zo ook Band Aid met Do they know it's Christmas, en toen ik even niet oplette ging youtube daarna op autoplay verder met.... Ja hoor.
Dat is wel echt een hele suffe manier 😂
Courage
04-12-2022 om 16:59
Rondstruiner Die is wel heel grappig.
Ik liep gister in een stad met ergens een onderdoorgang waar muziek werd gemaakt. Dodged a bullet there want liedje was wel net zoiets als Last Christmas, maar niet die. Maar die zat ongetwijfeld óók in z'n repertoire.
Heeft Wham meer kerstnummers gemaakt?
Ik ga daar dus nu even niet op googlen, en voor wie dat wél doet: op eigen risico!
Lollypopje
04-12-2022 om 17:01
Courage schreef op 04-12-2022 om 16:59:
Rondstruiner Die is wel heel grappig.
Ik liep gister in een stad met ergens een onderdoorgang waar muziek werd gemaakt. Dodged a bullet there want liedje was wel net zoiets als Last Christmas, maar niet die. Maar die zat ongetwijfeld óók in z'n repertoire.
Heeft Wham meer kerstnummers gemaakt?
Ik ga daar dus nu even niet op googlen, en voor wie dat wél doet: op eigen risico!
Alleen het origineel telt, dus dat had gemogen
MoederBarberin
04-12-2022 om 17:03
Net flink risico genomen door sky aan te zetten in de auto, maar zit nog steeds in het spel
Broodjebrie
04-12-2022 om 17:13
Ik ben af!
538 draait het nu. Ik dacht nog veilig te zijn maar helaas
PhilDunphy
04-12-2022 om 17:15
Broodjebrie schreef op 04-12-2022 om 17:13:
Ik ben af!
538 draait het nu. Ik dacht nog veilig te zijn maar helaas
Idem
Wieder
04-12-2022 om 17:16
Damn, stap nu in de auto en heb radio 538 aan staan. Net het staartje gehoord 😭.
watertoren
04-12-2022 om 17:36
Ik denk dat ik ook af ben maar weet het niet zeker. Ik heb een aantal vriendinnen die ook op dit forum zitten. 1 ervan heeft mij op mijn telefoon een filmpje gestuurd van Wham. Ik heb hem niet geopend dus mag ik nog mee doen of niet. Ik heb het dus niet gehoord dus ik vind zelf van wel en bedankt W
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.