Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

watertoren schreef op 04-12-2022 om 17:36:

Ik denk dat ik ook af ben maar weet het niet zeker. Ik heb een aantal vriendinnen die ook op dit forum zitten. 1 ervan heeft mij op mijn telefoon een filmpje gestuurd van Wham. Ik heb hem niet geopend dus mag ik nog mee doen of niet. Ik heb het dus niet gehoord dus ik vind zelf van wel en bedankt W

Dan mag je zeker nog meedoen!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

04-12-2022 om 18:41

Ik heb vandaag geen enkel risico op Wham, dat is relaxt. Man heeft een 70's playlist aangezet, toen was het nummer er nog niet 

Was vanmiddag ongepland op bezoek bij iemand. Na een tijdje had ik pas door dat Radio 2 opstond. Geluk gehad 👍🤞. 

Zo, ik heb op de iPad van het lunchcafe waar ik werk ook Wham geblokkeerd 🤗 Grootste risicofactor uitgeschakeld

Lollypopje

Lollypopje

04-12-2022 om 19:50 Topicstarter

Moosey schreef op 04-12-2022 om 19:48:

Zo, ik heb op de iPad van het lunchcafe waar ik werk ook Wham geblokkeerd 🤗 Grootste risicofactor uitgeschakeld

Die gaan straks nog verbaasde vragen stellen, waarom ze nooit meer Wham horen

Ik had hem vandaag op de radio in de auto! Met het hele gezin meegezongen, heerlijk!

wij hadden alvast pakjesavond. Man, die sowieso meer van kerst is, wilde sky opzetten.
De kinderen: “neeeeeee! Dat kan niet!”
Man: “waarom niet?”
Zoon: “mama en ik doen mee met whamagadon!”
Man: “och nee hè?! Niet weer dat gedonder!” 

(Man heeft mij vorig jaar afgemaakt. Op een lullige manier, maar weer niet meer hoe. Ben er nog steeds boos over 

Moosey schreef op 04-12-2022 om 19:48:

geweldige actie! 

erinhanson schreef op 04-12-2022 om 21:43:

wij hadden alvast pakjesavond. Man, die sowieso meer van kerst is, wilde sky opzetten.

(Man heeft mij vorig jaar afgemaakt. Op een lullige manier, maar weer niet meer hoe. Ben er nog steeds boos over )

Ik weet het… Even gezocht in het topic van vorig jaar. Ik zou dit jaar maar niet naar ingesproken berichten van je man luisteren. 😁

Wat een rat!

Schemerlampje schreef op 04-12-2022 om 21:56:

[..]

Ik weet het… Even gezocht in het topic van vorig jaar. Ik zou dit jaar maar niet naar ingesproken berichten van je man luisteren. 😁

Oh ja! Bedankt voor de waarschuwing!! 

Moosey schreef op 04-12-2022 om 21:57:

Wat een rat!

Ik was echt zó pissed! Dat weet ik nog goed. Want volgens mij was ik al best ver. (Verder ben ik niet fanatiek hoor. 🙈) 

Lollypopje schreef op 04-12-2022 om 17:01:

[..]

Alleen het origineel telt, dus dat had gemogen

Oh echt? Haha, ik had geen idee.

erinhanson schreef op 04-12-2022 om 21:43:

(Man heeft mij vorig jaar afgemaakt. Op een lullige manier, maar weer niet meer hoe. Ben er nog steeds boos over )

Wahahaha ik ken jullie niet maar ik hoor het hem zo zeggen

erinhanson schreef op 04-12-2022 om 21:59:

[..]

Ik was echt zó pissed! Dat weet ik nog goed. Want volgens mij was ik al best ver. (Verder ben ik niet fanatiek hoor. 🙈)

Ook even nagezocht: 10-12 was ik af. Niet zo ver dus….. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.