Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Broodjebrie schreef op 04-12-2022 om 22:08:

[..]

Wahahaha ik ken jullie niet maar ik hoor het hem zo zeggen

nieuwe ronde, nieuwe kansen  . Weet in elk geval welke supermarkt te vermijden deze december.

Ik loop misschien een beetje op de zaken vooruit, maar is het een idee om volgend jaar een ander nummer te kiezen? Mariageddon of zo? Dan kunnen we Wham! weer eens in de playlist zetten. Ik vind het nl. een leuk nummer, die ik graag hoor, maar wil ook graag meedoen.

Lollypopje

Lollypopje

05-12-2022 om 08:06 Topicstarter

Sassenach schreef op 05-12-2022 om 08:00:

Ik loop misschien een beetje op de zaken vooruit, maar is het een idee om volgend jaar een ander nummer te kiezen? Mariageddon of zo? Dan kunnen we Wham! weer eens in de playlist zetten. Ik vind het nl. een leuk nummer, die ik graag hoor, maar wil ook graag meedoen.

Het is niet dat ik iets kies. Whamageddon is een bestaand iets, waarbij ik bedacht om er een topic van te maken.

Al heeft mijn persoonlijke voorkeur ook wel alles van Mariah Carrey te mijden

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whamageddon

Lollypopje schreef op 05-12-2022 om 08:06:

[..]

Het is niet dat ik iets kies. Whamageddon is een bestaand iets, waarbij ik bedacht om er een topic van te maken.

Ik ook. Volgend jaar dus Mariahageddon

Lollypopje

Lollypopje

05-12-2022 om 08:25 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 05-12-2022 om 08:25:

[..]

Ik ook. Volgend jaar dus Mariahageddon

Dat spel speel ik het hele jaar al

Lollypopje schreef op 05-12-2022 om 08:25:

[..]

Ik ook 

Lollypopje schreef op 05-12-2022 om 08:06:

[..]

Maken wij er toch gewoon een nieuwe traditie van? Ieder jaar stemmen in de week voor december welke ……ageddon we dat jaar gaan doen. 

Lollypopje schreef op 05-12-2022 om 08:25:

[..]

jaa, ik ben af. Ik wilde toch de radio aan tijdens een klusje, en vond het ook te ver gaan om alles maar te vermijden vanwege whamageddon
Voordeel is dat ik me nu ook niet meer druk over hoef te maken

Ginevra schreef op 05-12-2022 om 15:15:

jaa, ik ben af. Ik wilde toch de radio aan tijdens een klusje, en vond het ook te ver gaan om alles maar te vermijden vanwege whamageddon
Voordeel is dat ik me nu ook niet meer druk over hoef te maken

Ik zet nu ook met een gerust hart Sky op hahaha. 

He bah, het zat net onder een Instagram filmpje. 

hé bah fantasticfox! niet leuk! 
ik zat net bij de tandarts, hoor ik ineens de jingle van Sky….. meteen m’n hartslag omhoog. Maar het was godzijdank geen normale sky. 

Sinterkerst borrel op het werk overleefd... verder loop ik alleen in de supermarkt risico voorlopig.  Cadeautjes zal ik wel online bestellen  
Blijft de volgende spannende horde: popquiz volgende week.  Ben er bang voor.  Thuis tegen dochter extra niks gezegd, want aangezien ze me terug wil pakken omdat ik geheimzinnig doe over de kerstcadeaus ...

Ennnnn...... ik ben af. 
Zoon vond het leuk om via youtube muziek op te zetten, klikt op een haardvuur en ja hoor, daar is ie. Hoopte nog dat het niet de originele was maar toen kwam de onmiskenbare 'ooohooohohoooh' van Michael.
Tja jammer. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.