Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


bieb1963 schreef op 21-08-2024 om 12:26:

[..]

Voor mij is een kakker iemand die zie beter vindt dan een ander (lees ‘eenvoudigere’ mensen enz) en iets probeert uit te stralen met bepaalde kleding. En zich mss houden aan officiële etiquette regels, maar dan meer voor de vorm, dan dat het uit het hart komt. Mij naam is ook eerder ‘rechtse ballen’

RJ valt voor mij in een heel andere categorie: Iemand die zichzelf is en houdt van bepaalde ‘apartigheden’ horende bij het ouderwetse Schotse leven. Ik zie een bal of kakker niet zo gauw in een nickerbocker e.d. lopen en ook niet zo oprecht vol zijn van natuur schoonheid

Beterlaat2021! schreef op 21-08-2024 om 11:17:

RJ wordt hier ergens omschreven als een 'een kakker'. Nou dat is hij niet hoor, hij is een heer met manieren.
Liever RJ dan een Tokkie of een Flodder.

Dat heeft hij over zichzelf gezegd.

Exit voor Margreeth, het verbaast mij dat RJ dat niet zag aankomen. Ze stond erbij en keek ernaar hoe Louise overweldigd was door het natuurschoon en het kasteel en zij liep onbekommerd foto’s te maken. A la olifant in porseleinkast. Heeft niets door van haar omgeving. RJ kon prima verwoorden wat hij zo storend vond aan het foto’s maken. Het is het verschil tussen anderen iets willen showen versus iets diepgaand ervaren en in het moment genieten. Ik denk dat het moment dat Louise een traantje stond weg te pinken en RJ haar knuffelde, hét moment was waarop Margreeth vond dat het tijd was om te gaan. Niet alleen op dat moment had ze zoiets van ‘nou hup’ maar waarschijnlijk na enig nadenken kwam het besef dat dit ‘m niet gaat worden. Ze heeft niet zoveel diepgang en fijngevoeligheid.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

21-08-2024 om 13:46 Topicstarter

ToetieToover schreef op 21-08-2024 om 12:56:

Exit voor Margreeth, het verbaast mij dat RJ dat niet zag aankomen. Ze stond erbij en keek ernaar hoe Louise overweldigd was door het natuurschoon en het kasteel en zij liep onbekommerd foto’s te maken. A la olifant in porseleinkast. Heeft niets door van haar omgeving. RJ kon prima verwoorden wat hij zo storend vond aan het foto’s maken. Het is het verschil tussen anderen iets willen showen versus iets diepgaand ervaren en in het moment genieten. Ik denk dat het moment dat Louise een traantje stond weg te pinken en RJ haar knuffelde, hét moment was waarop Margreeth vond dat het tijd was om te gaan. Niet alleen op dat moment had ze zoiets van ‘nou hup’ maar waarschijnlijk na enig nadenken kwam het besef dat dit ‘m niet gaat worden. Ze heeft niet zoveel diepgang en fijngevoeligheid.

Een mooie beschouwing en ik denk dat je de spijker op z'n kop slaat. 

Ik vond vooral dat Margreeth er een flauw verhaal van maakte, over die klus. Als je aan dat programma meedoet neem je vrij, en wil je dat niet dan blijf je thuis.

ToetieToover schreef op 21-08-2024 om 12:56:

Exit voor Margreeth, het verbaast mij dat RJ dat niet zag aankomen. Ze stond erbij en keek ernaar hoe Louise overweldigd was door het natuurschoon en het kasteel en zij liep onbekommerd foto’s te maken. A la olifant in porseleinkast. Heeft niets door van haar omgeving. RJ kon prima verwoorden wat hij zo storend vond aan het foto’s maken. Het is het verschil tussen anderen iets willen showen versus iets diepgaand ervaren en in het moment genieten. Ik denk dat het moment dat Louise een traantje stond weg te pinken en RJ haar knuffelde, hét moment was waarop Margreeth vond dat het tijd was om te gaan. Niet alleen op dat moment had ze zoiets van ‘nou hup’ maar waarschijnlijk na enig nadenken kwam het besef dat dit ‘m niet gaat worden. Ze heeft niet zoveel diepgang en fijngevoeligheid.

Margreeth had niet eens door dat Louise emotioneel was, die dacht dat ze iets in haar oog had... Over diepgang en fijngevoeligheid gesproken 😂

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

21-08-2024 om 21:32

Een mok vol bipsjes 😂😂😂

Suzanne vindt dat RJ er 'oubollig' uitziet ?!?!
Ze wil vast shoppen met hem om hem in een spijkerbroek en wild T-shirt te steken.    

Beterlaat2021! schreef op 22-08-2024 om 09:04:

Suzanne vindt dat RJ er 'oubollig' uitziet ?!?!
Ze wil vast shoppen met hem om hem in een spijkerbroek en wild T-shirt te steken.

Hahaha zou een leuke date zijn: hij shopt een outfit voor haar, zij voor hem en dan gaan ze daarin een high tea doen. Ik zie het helemaal voor me! En toch blijf ik RJ erg authentiek vinden en juist daardoor heel charmant. Met zijn corpsbal dubbelzinnigheden, hoe die met die vis zat alsof hij een aanzoek deed, “kijk nou toch” een glinsterende, zilverkleurige… vis 

Roos55 schreef op 21-08-2024 om 21:32:

Een mok vol bipsjes 😂😂😂

OMG wat een type zeg. Pippi Langkous fout citeren is tot dáár aan toe maar jee wat moet deze onzekere man zichzelf overschreeuwen zeg en dan onbegrijpelijke grapjes maken. Ik vatte ‘m ook niet.  Ze weten het weer heerlijk bij elkaar te monteren, die billenmok en later in de uitzending Peter die doet alsof hij uit de tepel van een borstvormig kannetje drinkt. Lekker tenenkrommende tv weer, love it. 

Anja loopt nog steeds warm voor Peet de zeebonk, hij komt ook steeds meer los. Jaaa dat is Peter 🎶

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-08-2024 om 10:15

Anja loopt warm voor 2 baarrrrrd mannen 😂😂

Roos55 schreef op 22-08-2024 om 10:15:

Anja loopt warm voor 2 baarrrrrd mannen 😂😂

En daar houd ze niet zo van! Ik moet eerlijk zeggen, ik sloeg ook altijd mannen over met gezichtsbeharing. Genoeg keus, immers. Maar toen was daar die éne, met snor, baard, lang haar, alles tja de liefde hè. Mijn moeder heeft vrij langdurig in een deuk gelegen want als kind weigerde ik afscheids/verjaardagszoenen van snorrenbaarden. Ik kreeg van haar een ontzettend leuke prent:

d12ef0b61c4d241ed53cf065e4efcdf7.jpg


ToetieToover schreef op 22-08-2024 om 10:49:

[..]

En daar houd ze niet zo van! Ik moet eerlijk zeggen, ik sloeg ook altijd mannen over met gezichtsbeharing. Genoeg keus, immers. Maar toen was daar die éne, met snor, baard, lang haar, alles tja de liefde hè. Mijn moeder heeft vrij langdurig in een deuk gelegen want als kind weigerde ik afscheids/verjaardagszoenen van snorrenbaarden. Ik kreeg van haar een ontzettend leuke prent:

d12ef0b61c4d241ed53cf065e4efcdf7.jpg


Hahaha awh dat is echt leuk 😁

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-08-2024 om 11:55

Wat leuk Toetie 😂

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.