Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Dit is de eerste keer van deze serie dat er geen reacties gekomen zijn na de uitzending.  Dus, ik ga maar even:

Anja met haar grijns verveelt me enorm.
Albert dat is toch ook wel een apart mens.  Hij 'houdt' van alle vrouwen, geloof ik....LOSBOL!   Hoeveel moeten er nog komen??   HEEL VREEMD dat hij er even tussen uit gaat terwijl er een nieuwe  vrouw aanbelt.  Leuke ontvangst voor  Sandra!
Zouden ze nou echt nooit weten wanneer er iemand komt?
Ik twijfelde of Joyce echt vanwege haar moeder weg wilde, of dat het haar NET wat te veel werd.  Ze heeft in ieder geval nog wat bagage achtergelaten...  
(Angela de Jong (AD)  begrijpt niet wat vrouwen in Albert zien.

Arno +  Niels, zo laten.  Volgende kandidaten (hoeveel nog?) afbellen!

Mike  is weer een beetje opgeknapt, maar ik weet niet of hij het gaat redden hoor.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

23-08-2024 om 14:01 Topicstarter

Mike zag heel blij toen hij deze vrouw ontmoette. Ik ben benieuwd. 

Anja vind ik een prachtig mens. Die tweede man kan ze maar het beste wegsturen. 

Albert wil al zijn opties openhouden. Ik ben benieuwd of hij met de nieuwe dame gaat zoenen. Dan heeft hij ze allemaal gehad. Hopelijk valt zij niet voor zijn charmes. Nou ja, charmes. Verstandig dat Alice hem goed gepeild heeft en bedankt heeft voor de eer. 

Wat een taalgebruik hadden die twee, over mammie en pappie. Net of waren ze drie!

Ik vind Albert en Thijz echt smerige kerels.
Albert lijkt ook regelmatig stront lazerus tijdens die filmpjes 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-08-2024 om 15:12

kwalbert met ik wil wel je pappie of mammie zijn
Echt
Donder op 

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2024 om 13:49:

Dit is de eerste keer van deze serie dat er geen reacties gekomen zijn na de uitzending. Dus, ik ga maar even:

Anja met haar grijns verveelt me enorm.
Albert dat is toch ook wel een apart mens. Hij 'houdt' van alle vrouwen, geloof ik....LOSBOL! Hoeveel moeten er nog komen?? HEEL VREEMD dat hij er even tussen uit gaat terwijl er een nieuwe vrouw aanbelt. Leuke ontvangst voor Sandra!
Zouden ze nou echt nooit weten wanneer er iemand komt?
Ik twijfelde of Joyce echt vanwege haar moeder weg wilde, of dat het haar NET wat te veel werd. Ze heeft in ieder geval nog wat bagage achtergelaten...
(Angela de Jong (AD) begrijpt niet wat vrouwen in Albert zien.

Arno + Niels, zo laten. Volgende kandidaten (hoeveel nog?) afbellen!

Mike is weer een beetje opgeknapt, maar ik weet niet of hij het gaat redden hoor.

Vanmiddag pas gekeken, ik ben het met je eens.

Anja is een ergernis aan het worden met haar afkeurende grijns. Mannen stellen niet altijd vragen, dat kan mede komen doordat ze het niet (meer) gewend zijn na een lange relatie of alleen zijn, en die camera werkt ook niet mee. Daarnaast heb ik nog steeds het gevoel dat ze Peter zijn werkverleden leuk vind, en zijn zoals ze het noemt plooibaarheid. Hij is niet zichtbaar, wil geen eigen dingen naar voren brengen en je hoort hem eigenlijk niet. Maar of hij wel zoveel vragen aan haar stelt, ik heb ze gemist....

Albert, pubergedrag geen keuze maken en de deur openlaten voor andere vrouwen. Alice doorzag hem, ze wil iemand die stabiel is en geen fladderaar verstandige vrouw. Hoop dat Sandra hem snel doorheeft en nu een paar dagen geniet van de omgeving en daarna lekker naar huis gaat. Daarnaast begrijp ik niet dat RTL, Albert niet wijst op het feit dat hij weet in opname tijd te zitten en dan beschikbaar moet zijn voor zijn gasten die op zijn uitnodiging komen.

Arno geeft andere mannen geen kans meer. Ik vond het niet leuk hoe hij reageerde toen Simon binnenkwam met zijn, ik schiet zo in mijn weerstand... die man neemt wel de tijd om naar hem toe te komen, stopt daar energie in en is bij binnenkomst al teveel.

Mike is een lieverd, maar heeft geen date nodig maar hulp. 

Yumi schreef op 23-08-2024 om 19:19:

[..]

Vanmiddag pas gekeken, ik ben het met je eens.

Anja is een ergernis aan het worden met haar afkeurende grijns. Mannen stellen niet altijd vragen, dat kan mede komen doordat ze het niet (meer) gewend zijn na een lange relatie of alleen zijn, en die camera werkt ook niet mee. Daarnaast heb ik nog steeds het gevoel dat ze Peter zijn werkverleden leuk vind, en zijn zoals ze het noemt plooibaarheid. Hij is niet zichtbaar, wil geen eigen dingen naar voren brengen en je hoort hem eigenlijk niet. Maar of hij wel zoveel vragen aan haar stelt, ik heb ze gemist....

Albert, pubergedrag geen keuze maken en de deur openlaten voor andere vrouwen. Alice doorzag hem, ze wil iemand die stabiel is en geen fladderaar verstandige vrouw. Hoop dat Sandra hem snel doorheeft en nu een paar dagen geniet van de omgeving en daarna lekker naar huis gaat. Daarnaast begrijp ik niet dat RTL, Albert niet wijst op het feit dat hij weet in opname tijd te zitten en dan beschikbaar moet zijn voor zijn gasten die op zijn uitnodiging komen.

Arno geeft andere mannen geen kans meer. Ik vond het niet leuk hoe hij reageerde toen Simon binnenkwam met zijn, ik schiet zo in mijn weerstand... die man neemt wel de tijd om naar hem toe te komen, stopt daar energie in en is bij binnenkomst al teveel.

Mike is een lieverd, maar heeft geen date nodig maar hulp.

Precies. Kan je je voorstellen hoe dat moet voelen voor die man. Je komt op uitnodiging en reist dat hele eind naar die man toe en dan is dit je ontvangst.

Die man voelt gelijk een gespannen sfeer en dat hij teveel is in die ruime...hoe ontzettend onbeschoft en ook gemeen. Een beetje superieure houding.

en ook de reactie van Arno, dat hij het vandaag even kritisch gaat aankijken.....wat ontzettend welkom en sympathiek, not!

Beterlaat2021! schreef op 23-08-2024 om 13:49:

Dit is de eerste keer van deze serie dat er geen reacties gekomen zijn na de uitzending. Dus, ik ga maar even:

Anja met haar grijns verveelt me enorm.
Albert dat is toch ook wel een apart mens. Hij 'houdt' van alle vrouwen, geloof ik....LOSBOL! Hoeveel moeten er nog komen?? HEEL VREEMD dat hij er even tussen uit gaat terwijl er een nieuwe vrouw aanbelt. Leuke ontvangst voor Sandra!
Zouden ze nou echt nooit weten wanneer er iemand komt?
Ik twijfelde of Joyce echt vanwege haar moeder weg wilde, of dat het haar NET wat te veel werd. Ze heeft in ieder geval nog wat bagage achtergelaten...
(Angela de Jong (AD) begrijpt niet wat vrouwen in Albert zien.

Arno + Niels, zo laten. Volgende kandidaten (hoeveel nog?) afbellen!

Mike is weer een beetje opgeknapt, maar ik weet niet of hij het gaat redden hoor.

Joyce is wel in voor dddgrelatie denk ik zo

Het afscheid van Alice vond ik ongepast, hoe hij haar wou zoenen. Ze draaide haar hoofd weg, dat liet hij niet toe. 
Weinig respect voor zijn vrouwen. 

Dat gekirr op de bank tussen die twee vond ik ook nogal bijzonder.Allebei hebben ze iets aparts, misschien passen ze daarom nog wel samen.

Ik hoorde op RTL Z dat Joop nu zijn eigen koffie(merk) heeft uitgebracht. Ben benieuwd of dat nog aftrek vindt.
Een ludieke actie van hem.
Ik kan er wel om lachen.

Yumi schreef op 23-08-2024 om 19:19:

[..]

Vanmiddag pas gekeken, ik ben het met je eens.

Anja is een ergernis aan het worden met haar afkeurende grijns. Mannen stellen niet altijd vragen, dat kan mede komen doordat ze het niet (meer) gewend zijn na een lange relatie of alleen zijn, en die camera werkt ook niet mee. Daarnaast heb ik nog steeds het gevoel dat ze Peter zijn werkverleden leuk vind, en zijn zoals ze het noemt plooibaarheid. Hij is niet zichtbaar, wil geen eigen dingen naar voren brengen en je hoort hem eigenlijk niet. Maar of hij wel zoveel vragen aan haar stelt, ik heb ze gemist....

Albert, pubergedrag geen keuze maken en de deur openlaten voor andere vrouwen. Alice doorzag hem, ze wil iemand die stabiel is en geen fladderaar verstandige vrouw. Hoop dat Sandra hem snel doorheeft en nu een paar dagen geniet van de omgeving en daarna lekker naar huis gaat. Daarnaast begrijp ik niet dat RTL, Albert niet wijst op het feit dat hij weet in opname tijd te zitten en dan beschikbaar moet zijn voor zijn gasten die op zijn uitnodiging komen.

Arno geeft andere mannen geen kans meer. Ik vond het niet leuk hoe hij reageerde toen Simon binnenkwam met zijn, ik schiet zo in mijn weerstand... die man neemt wel de tijd om naar hem toe te komen, stopt daar energie in en is bij binnenkomst al teveel.

Mike is een lieverd, maar heeft geen date nodig maar hulp.

Ik vond het ook ultiem sneu hoe Simon eenzaam in zn caravan zat met een boekje en 2 tuinstoelen voor de deur terwijl Arno binnen bij Niels in bed kroop voor een ochtend knuffel ..... 

( Ik kijk dit jaar voor t eerst echt. Maar kan me ook wel voorstellen dat t lastig is als je smoorverliefd bent en er nog 3 nieuwe kandidaten binnenkomen die eigenlijk ook een faire kans verdienen. Onderdeel van t format natuurlijk. Maar toch ....)

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-08-2024 om 21:43

Dat dansen van Iris
😂😂😂

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-08-2024 om 21:44

arme Janis 

Roos55 schreef op 26-08-2024 om 21:43:

Dat dansen van Iris
😂😂😂

jaaaaa whahaha 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.