Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Beterlaat2021! schreef op 13-09-2024 om 13:59:

Nog even terug naar de aflevering van woensdagavond, waarin Mirjam haar woonruimte liet zien... Sjoerd vond dat het leek op een studentenkamer.
Ik vraag me nog steeds af : is dit resort eigendom van Mirjam, of is zij de manager. Waarom woont zij zo armoedig?

Een van de andere kandidaten liet ze ook haar kamer zien en zei dat het tijdelijk was. De bedoeling was dat er voor haar een woning kwam, hoe of wat zei ze niet.

Volgens onderstaand artikel heeft ze het gekocht toen ze nog samen met haar man was, omdat ze altijd de droom had om zoiets te gaan starten. In het begin zat het in de verhuur, daarna is ze het zelf gaan runnen. 
‘Groessense’ Mirjam Busink beleeft B&B Vol Liefde-avontuur in land van de Big Five (duiven-post.nl)

Ik vond die opmerking van Art wel grappig toen hij zei dat hij bijna zelf op Mike geschreven had...

gaan we in dit topic verder met B&B vol liefde winter editie? Ik heb al een paar keer een nieuwe kandidaat gezien...

Nou, er gebeurt natuurlijk voorlopig niets, totdat de uitzendingen weer gaan beginnen....

Beterlaat2021! schreef op 16-09-2024 om 15:28:

Nou, er gebeurt natuurlijk voorlopig niets, totdat de uitzendingen weer gaan beginnen....

Precies, de verwachting is dat de eerste uitzendingen in december op tv komen.... dus net als met de pepernoten, laten we aub even wachten

Yumi schreef op 16-09-2024 om 16:25:

[..]

Precies, de verwachting is dat de eerste uitzendingen in december op tv komen.... dus net als met de pepernoten, laten we aub even wachten

Haha... wij hebben al kilo's pepernoten op! 

Widajo schreef op 16-09-2024 om 13:46:

gaan we in dit topic verder met B&B vol liefde winter editie? Ik heb al een paar keer een nieuwe kandidaat gezien...

ja, wat mij betreft een goed plan

Er wordt wel veel geroddeld over de kandidaten op social media. Juicechannels beweren dat ze een contactadvertentie hebben gezien van Peter waarin hij op zoek is naar seks met een man. Ik weet niet of het waar is maar mocht het niet waar zijn dan vind ik het echt lelijk om zo iets over iemand te schrijven.

Door het hier te melden Watertoren, blijven dit soort roddels rond gaan. 

Widajo schreef op 17-09-2024 om 00:00:

[..]

Haha... wij hebben al kilo's pepernoten op!

Kan me er niks bij voorstellen, maar ik vind ze niet lekker. 

MRI

MRI

17-09-2024 om 11:34

watertoren schreef op 17-09-2024 om 07:52:

Er wordt wel veel geroddeld over de kandidaten op social media. Juicechannels beweren dat ze een contactadvertentie hebben gezien van Peter waarin hij op zoek is naar seks met een man. Ik weet niet of het waar is maar mocht het niet waar zijn dan vind ik het echt lelijk om zo iets over iemand te schrijven.

Maar had je het ook lelijk gevonden als hij op zoek naar seks met een vrouw was? En was er dan uberhaupt overr geschreven? Maar sowieso kleinzielige roddel inderdaad

MRI schreef op 17-09-2024 om 11:34:

[..]

Maar had je het ook lelijk gevonden als hij op zoek naar seks met een vrouw was? En was er dan uberhaupt overr geschreven? Maar sowieso kleinzielige roddel inderdaad

Maakt mij niks uit of iemand seks wil met een man of met een vrouw. Ik vind het wel lelijk mochten er dingen zijn geschreven die niet waar zijn. Die advertentie zag er wel echt uit maar tegenwoordig kunnen ze alles bewerken. 

Welke Peter? Die van Anja of Iris?

Beerlover schreef op 18-09-2024 om 06:02:

Welke Peter? Die van Anja of Iris?

Die van Anja.

vraag mij nu wel af; zou Mike zijn nieuwe liefde al eerder leren kennen nog voor het programma

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.