Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Meesje schreef op 12-09-2024 om 21:31:

Dat gezicht van Malgosha 😂 Ik word er bijna bang van

Ja die keek goed zuur!

Meesje schreef op 12-09-2024 om 21:31:

Dat gezicht van Malgosha 😂 Ik word er bijna bang van

Shots fired, shots fired 

Jammer dat de vrouwen van Thijz weinig aan het woord kwamen.

awe Piet is niet meer😭

Sneu dat Piet er niet meer is, het was al een oude poes maar toch

MidasWolf schreef op 12-09-2024 om 21:59:

Sneu dat Piet er niet meer is, het was al een oude poes maar toch

Ja een memorial voor Piet is wel op z'n plaats hoor. Piet was een schatje maar judging like a pro! 

Nick90 schreef op 12-09-2024 om 22:07:

[..]

Ja een memorial voor Piet is wel op z'n plaats hoor. Piet was een schatje maar judging like a pro!

De fragmenten met Piet vond ik leuk om te zien, nu houd ik ook van katten 

diegene waar ik het niet van verwachtte zijn nog bij elkaar. RJ en ? ; ik vind ze niet passen maar ja..
En Albert en zijn puppie...
En Arno en Niels helaas niet...

Arno is echt dom om Niels te laten gaan. Ik hoop dat Niels snel een leuke vent ontmoet die hem wél op waarde kan schatten.

Robert Jan. ❤️.
Eigenlijk totaal niet mijn type, maar wat een leuke man!!

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-09-2024 om 08:33 Topicstarter

Dubbel

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-09-2024 om 08:34 Topicstarter

MidasWolf schreef op 12-09-2024 om 21:10:

Goed dat Henk-Jan, Arno even lik op stuk gaf over zijn onzekerheid. Wat eigenlijk meer ruimte geven is aan Arno en Niels zoals hij zelf zegt. Omdat zij al wat bijzonders hadden op dat moment.

Mee eens. Zo onzeker vond ik hem niet.  Arno zat de psycholoog uit te hangen, en de tips die hij Henk Jan meegaf, vond ik verre van sympathiek. 

Jammer dat er zo weinig liefdes zijn voortgekomen. Vaak zie je dat er later alsnog iets ontstaat me anderen. 

Ontzettend leuk om Robert Jan zo happy te zien

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-09-2024 om 08:42 Topicstarter

Heb ik nou goed begrepen dat Mirjam niet echt een keuze heeft gemaakt en dat ze het open laat?

Vrijevlinder

Vrijevlinder

13-09-2024 om 08:50 Topicstarter

Ik vond Noor aan de harde kant hart kritiek geven.  Misschien heeft ze helemaal gelijk,  maar de manier waarop had anders gekund. 

Ik had niet verwacht dat Arno en Niels uit elkaar zouden zijn. Je kon wel zien dat Niels er het nog steeds moeilijk mee had. Ook had ik te doen met Yvonne die op het laatste moment besloten had om toch niet te komen. Waarschijnlijk deed het haar toch nog te veel pijn want ze zei toen dat ze er echt voor wilde gaan. Niet netjes van Thijz om eerst te zeggen dat hij verliefd is en daarna laat hij haar als een baksteen vallen. Ik denk dat Thijz een man is die beter alleen kan blijven. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.