Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Noor en Mike verbaasd mij niet echt, Mike had inderdaad de luwte nodig om iemand te vinden. De camera’s en de vrouwen( tegelijk) deden hem de das om.

heb het ook niet gelezen maar als het al als (kranten)kop staat.....

noor probeerde het wel netjes te zeggen

Leuk voordat Iris en Jan een goede vriendschap hebben overgehouden hieraan. Dan is het voordelig dat hij met pensioen is en dus makkelijker die kant op kan gaan.

Jan en Iris trouwens ook niet verrassend.

Whahahaaaa Iris heeft haar “wilde sex” gevonden 

Goed dat Henk-Jan, Arno even lik op stuk gaf over zijn onzekerheid. Wat eigenlijk meer ruimte geven is aan Arno en Niels zoals hij zelf zegt. Omdat zij al wat bijzonders hadden op dat moment.

Zullen dan alleen Anja en Peter nog samen zijn?

MidasWolf schreef op 12-09-2024 om 21:10:

Goed dat Henk-Jan, Arno even lik op stuk gaf over zijn onzekerheid. Wat eigenlijk meer ruimte geven is aan Arno en Niels zoals hij zelf zegt. Omdat zij al wat bijzonders hadden op dat moment.

Ja vond ik ook!

Wel jammer dat het niks geworden is tussen Arno en Niels.

MidasWolf schreef op 12-09-2024 om 21:10:

Goed dat Henk-Jan, Arno even lik op stuk gaf over zijn onzekerheid. Wat eigenlijk meer ruimte geven is aan Arno en Niels zoals hij zelf zegt. Omdat zij al wat bijzonders hadden op dat moment.

Ja precies! Daar wil je dan ook niet tussen komen

Zilver_gray schreef op 12-09-2024 om 21:16:

[..]

Ja vond ik ook!

Wel jammer dat het niks geworden is tussen Arno en Niels.

Ook omdat Arno het wel gemakkelijk op onzekerheid afschoof. Zo heel onzeker vond ik HJ nu ook weer niet. Al helemaal niet in z’n situatie.

Jammer inderdaad dat het niet wat is geworden tussen Arno en Niels. Dat lag eerder bij Arno dan bij Niels. Die laatste had het zeker willen proberen.

HAHA!wait..what schreef op 12-09-2024 om 21:17:

[..]

Ja precies! Daar wil je dan ook niet tussen komen

Dit ook inderdaad.

Dat gezicht van Malgosha 😂 Ik word er bijna bang van

Pfff Thijs is niet te interviewen. ik vraag me af waarom hij mee deed 

Meesje schreef op 12-09-2024 om 21:31:

Dat gezicht van Malgosha 😂 Ik word er bijna bang van

Ja eerst die tetten showen maar vervolgens klagen hoor. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.