Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


MidasWolf schreef op 28-08-2024 om 22:15:

Sinds Els weg is vind ik het toch net iets minder leuk bij Robbert-Jan.

Ja ik ook, vind hém ook steeds minder leuk. Met Els vond ik hem aardiger ofzo..

MidasWolf schreef op 28-08-2024 om 22:15:

Sinds Els weg is vind ik het toch net iets minder leuk bij Robbert-Jan.

Eens

De sfeer is helemaal omgeslagen en ik heb het gevoel dat RJ deze 2 dames het liefst ziet vertrekken. 

Wat mij opviel is dat Louise tijdens het eten naar de toilet ging. Dat vind ik zo erg, ga ervoor en niet tijdens, of in ieder geval tussen de gerechten door. Aangezien RJ van de etiquette is zal dit voor hem ook een afknapper zijn.

Yumi schreef op 29-08-2024 om 09:49:

Wat mij opviel is dat Louise tijdens het eten naar de toilet ging. Dat vind ik zo erg, ga ervoor en niet tijdens, of in ieder geval tussen de gerechten door. Aangezien RJ van de etiquette is zal dit voor hem ook een afknapper zijn.

Ja, daar werd niks over gezegd door hem. Misschien niet uitgezonden. Was het eerste wat ik dacht.

Maar RJ lijkt me inmiddels ook best een dominant karakter hebben. Het moet wél op zijn manier ofzo. Nog steeds vind ik hem heel leuk, maar hij heeft wel een gebruiksaanwijzing denk ik. Kwam Els maar terug.

ToetieToover schreef op 28-08-2024 om 13:00:

[..]

Nou stond Thijz haar bij het afscheid nou te swaffelen? Heeft Yvonne hem eindelijk, net als een oud tafeltje, een beetje afgestoft (ik heb bééld hoor als ze dat zegt ), ziet ze iets moois daaronder, een brocante tafel. Beetje opwrijven en voor je het weet zit die tafelpoot tussen jullie in bij het afscheid.

Ik vind Arno echt niet leuk meer.
En stiekem heb ik een crush op Niels.

Ik vind die mannen met die hemdjes aan direct onaantrekkelijk...

Hm ja Robert Jan.. Hij doet zo afkeurend ofzo. Ik vind 'm ook minder leuk, heel jammer!

HAHA!wait..what schreef op 29-08-2024 om 12:59:

Hm ja Robert Jan.. Hij doet zo afkeurend ofzo. Ik vind 'm ook minder leuk, heel jammer!

Ik heb het gevoel dat meerdere kandidaten er een beetje doorheen zitten.

Bij RJ is de sfeer niet bepaald gezellig, dat komt mede door zijn dates, Louise die graag de beste ergens in is en haar kennis deelt (door de strot duwt). Tja en Suzanne die volgens mij zelf ook niet precies weet waarom ze zich heeft opgegeven.

Anja die geen blad voor de mond neemt en die behoorlijk knorrig kan reageren. Het voorstukje van gisterenavond zag er gisteren veel belovend uit, er krijgt vast weer iemand een veeg uit de pan

Yumi schreef op 29-08-2024 om 19:15:

[..]

Ik heb het gevoel dat meerdere kandidaten er een beetje doorheen zitten.

Bij RJ is de sfeer niet bepaald gezellig, dat komt mede door zijn dates, Louise die graag de beste ergens in is en haar kennis deelt (door de strot duwt). Tja en Suzanne die volgens mij zelf ook niet precies weet waarom ze zich heeft opgegeven.

Anja die geen blad voor de mond neemt en die behoorlijk knorrig kan reageren. Het voorstukje van gisterenavond zag er gisteren veel belovend uit, er krijgt vast weer iemand een veeg uit de pan

Ik zag het ook ja. Anja is toch wel een mopperkont hoor 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

29-08-2024 om 22:19 Topicstarter

Ik snap niet dat Anja iemand naar huis stuurt. 

Albert weet echt niet wat hij wil. Wat een twijfelkont. 

Zilver_gray schreef op 29-08-2024 om 19:59:

[..]

Ik zag het ook ja. Anja is toch wel een mopperkont hoor

Ze was vanavond ook weer haar snibbige zelf 

Gerard stelt geen vragen en toont geen initiatief. Peter ook niet maar die weet zichzelf uit de wind te houden. Die zei tijdens het opruimen zoiets als, ik ken dit soort vrouwen, laat maar praten 

Vrijevlinder schreef op 29-08-2024 om 22:19:

Ik snap niet dat Anja iemand naar huis stuurt.

Albert weet echt niet wat hij wil. Wat een twijfelkont.

Anja zei toch dat ze Gerard naar huis ging sturen? 

Albert die het heeft over een andere levensfase en planeet tegen Sandra  Het afscheid was het eerste gesprek, dus wat weet hij nou van haar leven?

Yumi schreef op 29-08-2024 om 22:29:

[..]

Ze was vanavond ook weer haar snibbige zelf

Gerard stelt geen vragen en toont geen initiatief. Peter ook niet maar die weet zichzelf uit de wind te houden. Die zei tijdens het opruimen zoiets als, ik ken dit soort vrouwen, laat maar praten

Ja dat dus. Hij stapt wijselijk opzij. Maar hij wordt zo opgehemeld door anja als zeeman dat ik denk…. Pfffff, das ook niet echt gewoon.

wat naar hoe Anja zich gedraagt, zo hooghartig en controlerend en tegelijkertijd sneren uitdelen...ik zou doodzenuwachtig worden daarvan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.