Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

27-08-2024 om 21:42

The winner takes it all
Janis  alleen aan het eten
😂😂😂😂

ook sneu hoor maar de muziek erbij

Jan verdiend een leukere vrouw. Prima man een slag te oud voor Iris.

Ben benieuwd wanneer Mirjam, David uit gaat zwaaien 👋
Het verbaasde mij toen ze zei het leuk te vinden omdat het gesprek vanzelf liep, terwijl hij vanaf het begin bleef flirten.
Dit is een man die je blijft overladen met complimenten en denkt je binnen te halen met een knipoog, dat zou mij storen. Het mag allemaal wel iets subtieler, en probeer ook eens een gesprek aan te gaan David....🤨

Arno en Niels vanaf het begin dacht ik dit gaat hem niet worden....en dat is nog steeds zo.

Heeft Iris niet door hoe ze Janis van zijn 1ste plekje schopt? Ook met een nieuwe man, mag ze de aandacht verdelen.

Thijz, zijn nieuwe vrouw kreeg bij binnenkomst al te horen hoe verliefd hij was. Doet alsof hij en Yvonne vol voor elkaar hebben gekozen.... dat kan niet goed gaan.

Vrijevlinder

Vrijevlinder

28-08-2024 om 07:36 Topicstarter

Sneu voor Jan om zo behandeld te worden, al is dit wel een man die heel gauw voor zichzelf kiest. Ik denk dat hij binnen een paar dagen weg is. 

Gisteren ben ik in slaap gevallen. Hopelijk heb ik niets gemist. 

Ik had verwacht dat dit programma loopt tot eind deze week, maar ik las dat het tot half september loopt. De komende weken heb ik steeds rare diensten met werk en ik zal het niet regelmatig kunnen zien, en soms een paar dagen later. En dus niet op regelmatige basis bij kunnen houden wie komt en wie vertrekt in de OP. Ik weet ook niet of er uberhaupt iemand naar kijkt. Maar dan weten jullie het en anders kan er misschien iemand medebeheerder worden die het bijhoudt. 

Vrijevlinder schreef op 28-08-2024 om 07:36:

Sneu voor Jan om zo behandeld te worden, al is dit wel een man die heel gauw voor zichzelf kiest. Ik denk dat hij binnen een paar dagen weg is.

Gisteren ben ik in slaap gevallen. Hopelijk heb ik niets gemist.

Ik had verwacht dat dit programma loopt tot eind deze week, maar ik las dat het tot half september loopt. De komende weken heb ik steeds rare diensten met werk en ik zal het niet regelmatig kunnen zien, en soms een paar dagen later. En dus niet op regelmatige basis bij kunnen houden wie komt en wie vertrekt in de OP. Ik weet ook niet of er uberhaupt iemand naar kijkt. Maar dan weten jullie het en anders kan er misschien iemand medebeheerder worden die het bijhoudt.

Ik vergeet weleens de naam van een nieuw binnengekomen man vrouw. Wat mij betreft niet zo'n probleem, het lijkt mij belangrijker dat jou rare diensten, rustig zijn

Vrijevlinder

Vrijevlinder

28-08-2024 om 11:09 Topicstarter

Yumi schreef op 28-08-2024 om 09:22:

[..]

Ik vergeet weleens de naam van een nieuw binnengekomen man vrouw. Wat mij betreft niet zo'n probleem, het lijkt mij belangrijker dat jou rare diensten, rustig zijn

Dat komt goed, hoor. En natuurlijk probeer ik steeds te kijken, want ik wil ook zien hoe het afloopt, maar het zal soms het dagen later kunnen zijn. 

Eigenlijk wel knap van Thijz, dat hij direct open kaart heeft gespeeld met José.  En gelukkig kwam ze niet van ver.  Misschien maken ze er toch nog een paar leuke dagen van.

(Toch vraag ik me af of Yvonne een blijvertje zal blijken, ik vond haar nogal terughoudend --> en terecht!).

@VrijeVlinder :  had je je rooster net zo goed geregeld, dat je de hele serie ongestoord kon bekijken, gooien ze weer roet in het eten....

Tjee die Iris. Die heeft een beetje een bord voor haar hoofd hoor. Ze wilde heel graag weten wat ze misgelopen was. Een romantische date met Jan: een boottocht. Shit. Ze bedacht dat ze dat dan met zijn drieën konden gaan doen. Echt hoe bedénk je het hè? Maar ja, ze wil ook graag dansen ook al staat ze op de tenen van haar danspartner, die was bang een schop te krijgen. Maar de echte schop  ging naar Jan. Wat een lieve man is dat. Maar niks voor Iris. Ze was geïrriteerd over de afwas als hij heeft gekookt. Nee, geen match. Ze valt op andere types. Ik vind het contrast met Jan vrij groot. Hoe kan dat toch, dat ze beide mannen uitnodigt en dan eindigt met zo’n gladjakker! Brrrr. Mijn lief heeft lang haar maar eh, mooi lang haar, niet zo’n verlepte staart en kalend. En zeker niet zo’n glibberige glijder. Zijn mond beweegt ook niet bij het praten, trouwens qua conversatie is er niet veel aan als je het vergelijkt met Jan. Maar ja, fysiek zal Iris het belangrijkste vinden. En hij kookt niet en rijdt paard en heeft een boot. De prins op het witte paard is binnen hoor, kataklop. 
Dag lieve Jan 👋🏻 

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2024 om 12:36:

Eigenlijk wel knap van Thijz, dat hij direct open kaart heeft gespeeld met José. En gelukkig kwam ze niet van ver. Misschien maken ze er toch nog een paar leuke dagen van.

(Toch vraag ik me af of Yvonne een blijvertje zal blijken, ik vond haar nogal terughoudend --> en terecht!).

@VrijeVlinder : had je je rooster net zo goed geregeld, dat je de hele serie ongestoord kon bekijken, gooien ze weer roet in het eten....

Nou stond Thijz haar bij het afscheid nou te swaffelen? Heeft Yvonne hem eindelijk, net als een oud tafeltje, een beetje afgestoft (ik heb bééld hoor als ze dat zegt  ), ziet ze iets moois daaronder, een brocante tafel. Beetje opwrijven en voor je het weet zit die tafelpoot tussen jullie in bij het afscheid. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

28-08-2024 om 14:41 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 28-08-2024 om 12:36:

Eigenlijk wel knap van Thijz, dat hij direct open kaart heeft gespeeld met José. En gelukkig kwam ze niet van ver. Misschien maken ze er toch nog een paar leuke dagen van.

(Toch vraag ik me af of Yvonne een blijvertje zal blijken, ik vond haar nogal terughoudend --> en terecht!).

@VrijeVlinder : had je je rooster net zo goed geregeld, dat je de hele serie ongestoord kon bekijken, gooien ze weer roet in het eten....

Nou, zeg dat wel. 

Ik heb ook sterk mijn twijfel of Yvonne blijft. Ze kijkt niet erg blij en ik heb er zo mijn gedachten over. Het is goed dat ze pas op de plaats maakt voor zichzelf, maar er zal ergens toch iets niet lekker bij haar zitten, dat ze dit nu nodig heeft. 

Bij Thijs vraag ik me steeds af of zijn gevoelens echt zijn, of dat het ingegeven is door lust. Hij lijkt meer naar hoe toe te bewegen, dan zij naar hem. 

wat is het bij Arno een ongezellig kibbelig sfeertje. En hijzelf gedraagt zich als het gebraden haantje waar om gestreden moet worden. 

Thijzzzz is helemaal in luv. Wel goed dat hij meteen zo duidelijk was naar José, ook al vond zij dat niet zo leuk. En Vonnie is gewoon terug gekomen naar de schroothoop!

Sjakie  Albert vindt nu Monique weer leuk ik vinze leuk! Pfffffff die man……

Haantje79 schreef op 28-08-2024 om 22:11:

wat is het bij Arno een ongezellig kibbelig sfeertje. En hijzelf gedraagt zich als het gebraden haantje waar om gestreden moet worden.

Thijzzzz is helemaal in luv. Wel goed dat hij meteen zo duidelijk was naar José, ook al vond zij dat niet zo leuk. En Vonnie is gewoon terug gekomen naar de schroothoop!

Sjakie Albert vindt nu Monique weer leuk ik vinze leuk! Pfffffff die man……

Eerder als een god in Frankrijk, die zijn mannen graag even wil teasen zoals hij het zelf zo mooi kan zeggen.

Die vrouwen nemen het tot nu toe als zoete koek. Het is maar net wat je wilt.

Haantje79 schreef op 28-08-2024 om 22:11:

wat is het bij Arno een ongezellig kibbeling sfeertje. En hijzelf gedraagt zich als het gebraden haantje waar om gestreden moet worden.

Thijzzzz is helemaal in luv. Wel goed dat hij meteen zo duidelijk was naar José, ook al vond zij dat niet zo leuk. En Vonnie is gewoon terug gekomen naar de schroothoop!

Sjakie Albert vindt nu Monique weer leuk ik vinze leuk! Pfffffff die man……

Arno vind ik steeds onsympathieker, nare man!

Ik snap niet zo goed waar Yvonne nu over moest nadenken? Volgens mij twijfelt ze nog steeds.

Albert…🤐…

Sinds Els weg is vind ik het toch net iets minder leuk bij Robert-Jan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.