Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Die Peter met zijn staartje en dan de muziek van Flodder eronder 🤣🤣🤣

Peter was in mei samen met zijn vrouw, nog te zien in het tv programma Bed & breakfast. Ik weet niet wanneer de uitzending is opgenomen, maar de oproep van de kandidaten voor B&B vol liefde is ook al even geleden. (december 2024 volgens artikel) Hij is zo snel op zoek gegaan dat hij zelfs geen tijd had voor de kapper
Peter uit B&B Vol Liefde zat onlangs nog met zijn vrouw in Bed & Breakfast | RTL Boulevard | RTL.nl
Déze deelnemers zoeken een lover in B&B Vol Liefde 2024 | RTL Boulevard | RTL.nl

MRI

MRI

20-08-2024 om 01:26

Yumi schreef op 19-08-2024 om 23:02:

Peter was in mei samen met zijn vrouw, nog te zien in het tv programma Bed & breakfast. Ik weet niet wanneer de uitzending is opgenomen, maar de oproep van de kandidaten voor B&B vol liefde is ook al even geleden. (december 2024 volgens artikel) Hij is zo snel op zoek gegaan dat hij zelfs geen tijd had voor de kapper ;)
Peter uit B&B Vol Liefde zat onlangs nog met zijn vrouw in Bed & Breakfast | RTL Boulevard | RTL.nl
Déze deelnemers zoeken een lover in B&B Vol Liefde 2024 | RTL Boulevard | RTL.nl

Hahaha En de opnames van B&B waren in april/mei

als ik van iemand echt de nare kriebels krijg, dan is het wel van die Peter bij Iris, met zijn staartje en zijn arrogante voorkomen

lavande! schreef op 20-08-2024 om 04:31:

als ik van iemand echt de nare kriebels krijg, dan is het wel van die Peter bij Iris, met zijn staartje en zijn arrogante voorkomen

Ja precies dat, ik kon het ook niet anders verwoorden dan dat je er 'de kriebels'van kreeg. Door zijn haar, hoe hij praat en zijn onsympathieke voorkomen. Dan is 'Janis' toch veel en veel sympathieker.

Maar vraag mij af of Iris dat ook zo ervaart.

Merkten jullie ook op dat,toen RJ en Margreet op date gingen en een High Thee namen en Margreet haar telefoon pakje om foto'ste maken, dat RJ dat volgens de 'etiquette' niet vond kunnen en zichtbaar 'niet gecharmeerd' was hiervan.

BritgetJones007 schreef op 20-08-2024 om 06:47:

Merkten jullie ook op dat,toen RJ en Margreet op date gingen en een High Thee namen en Margreet haar telefoon pakje om foto'ste maken, dat RJ dat volgens de 'etiquette' niet vond kunnen en zichtbaar 'niet gecharmeerd' was hiervan.

Ja, denk dat hij daar op af knapt.

Dolfje schreef op 20-08-2024 om 06:48:

[..]

Ja, denk dat hij daar op af knapt.

Maar ik denk ook dat Margreet dat zelf ook een afknapper zou vinden; 'de Etiquette'. Daar is zij veel te los voor. 

BritgetJones007 schreef op 20-08-2024 om 06:51:

[..]

Maar ik denk ook dat Margreet dat zelf ook een afknapper zou vinden; 'de Etiquette'. Daar is zij veel te los voor.

Ja dat denk ik ook 

Jan is een lieve man maar wel echt een oude man om te zien en in zijn manier van doen. Iris vind hem sympathiek maar zoekt toch iemand denk ik meer zoals Peter. Wat drukker en met meer energie. Ze begon gelijk te stralen en zei ook dat Peter haar nummer 1 was nadat ze de filmpjes had gezien. 

BritgetJones007 schreef op 20-08-2024 om 06:47:

Merkten jullie ook op dat,toen RJ en Margreet op date gingen en een High Thee namen en Margreet haar telefoon pakje om foto'ste maken, dat RJ dat volgens de 'etiquette' niet vond kunnen en zichtbaar 'niet gecharmeerd' was hiervan.

Dat viel me tegen van RJ maar ik hou ook niet zo van kakkers. Ik ga hem steeds meer een kwal vinden. Ik vind Margreet een hele mooie vrouw en ik denk dat hij haar daarom uitgenodigd heeft maar ze passen niet bij elkaar. Ook wat smaak van kleding betreft zijn zij uitersten. Ik ben bang dat hij Els naar huis heeft gestuurd omdat hij wist dat de veel knappere Margreet nog zou komen. Els past wel bij hem en Margreet gun ik een veel leukere en vlotte man. Het zou me niet verbazen dat hij spijt heeft en Els terug wil laten komen maar als ik Els was dan kon hij toch mooi de boom in. 

Ik vind het niet gek of raar dat hij alle vrouwen wil leren kennen en een kans wil geven eigenlijk. Els kon daar niet goed tegen en werd er ongelukkig van, daarom ging ze naar huis.. In principe is dat ook hoe het programma werkt toch?

Margreeth en RJ vind ik uiterlijk geen combinatie.  Dat zij voor een high tea een of andere korte glitterjurk aandoet...nee.

Wonderlijk trouwens hoe het de gastheer/vrouw vaak lukt om een compleet lege horeca gelegenheid te vinden.

Bij Iris was Karel nog niet weg of de volgende, Peter,  stond alweer op de stoep. Hij was zijn kamer nog niet uit!   Zie je dat alles toch geregisseerd is; hij zóu eigenlijk de vorige dag al vertrokken zijn. 
Triest beeld, vertrek met de rolkoffer over het stoffige weggetje.

De muziek was weer zo passend bij alles.

watertoren schreef op 20-08-2024 om 08:39:

[..]

Dat viel me tegen van RJ maar ik hou ook niet zo van kakkers. Ik ga hem steeds meer een kwal vinden. Ik vind Margreet een hele mooie vrouw en ik denk dat hij haar daarom uitgenodigd heeft maar ze passen niet bij elkaar. Ook wat smaak van kleding betreft zijn zij uitersten. Ik ben bang dat hij Els naar huis heeft gestuurd omdat hij wist dat de veel knappere Margreet nog zou komen. Els past wel bij hem en Margreet gun ik een veel leukere en vlotte man. Het zou me niet verbazen dat hij spijt heeft en Els terug wil laten komen maar als ik Els was dan kon hij toch mooi de boom in.

Ik vind het ook wel zo sociaal om niet op je mobiel te zitten tijdens een etentje, maar een foto van de mooie hapjes, dat snap ik wel, leuk toch. Eigenlijk was het meer zijn reactie, waardoor er een onderbreking was. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

20-08-2024 om 12:23 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 20-08-2024 om 10:15:

Margreeth en RJ vind ik uiterlijk geen combinatie. Dat zij voor een high tea een of andere korte glitterjurk aandoet...nee.

Wonderlijk trouwens hoe het de gastheer/vrouw vaak lukt om een compleet lege horeca gelegenheid te vinden.

Bij Iris was Karel nog niet weg of de volgende, Peter, stond alweer op de stoep. Hij was zijn kamer nog niet uit! Zie je dat alles toch geregisseerd is; hij zóu eigenlijk de vorige dag al vertrokken zijn.
Triest beeld, vertrek met de rolkoffer over het stoffige weggetje.

De muziek was weer zo passend bij alles.

Dat valt mij ook op. Net of is het speciaal voor hun in scene gezet. Ik zou het bijzonder ongezellig vinden, ergens eten waar niemand zit. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.