Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

RTL B&B vol liefde, seizoen 2024, geen spoilers!


Haantje79 schreef op 26-07-2024 om 08:57:

ik vond Charlotte wat gemaakt praten, alsof ze in de rol van presentatrice zat. Wel knap en lief, maar geen match met Mike.

Sowieso die blééf maar praten terwijl Mike probeerde duidelijk te maken dat ze geen match waren. Kwek kwek. Vermoeiend, brrrr.  

MRI

MRI

26-07-2024 om 11:32

ToetieToover schreef op 26-07-2024 om 09:37:

[..]

Sowieso die blééf maar praten terwijl Mike probeerde duidelijk te maken dat ze geen match waren. Kwek kwek. Vermoeiend, brrrr.

ja ik vond het ook veel gebabbel

MRI

MRI

26-07-2024 om 11:35

Pff wat is Joop passief agressief zeg. Ik heb dit soort types meegemaakt toen ik nog date: ik was al helemaal de koningin terwijl we alleen maar geappt hadden en ervan uitgaan dat het totaal wederzijds was. Toen ik aangaf dat er geen klik was voor mij, agressief worden.

Mijn man zei gisteren " wat doet die vent zielig" over Joop. Het is net een klein kind.

En Albert, zo niks aantrekkelijk aan die man. Hoe die praat en kijkt, af en toe denk ik " is hij nu zo moe of ladderzat? " hij komt zo ongeïnteresseerd over vind ik.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-07-2024 om 14:21

Kwal bert las ik ergens 😂

Dolfje schreef op 26-07-2024 om 14:17:

Mijn man zei gisteren " wat doet die vent zielig" over Joop. Het is net een klein kind.

En Albert, zo niks aantrekkelijk aan die man. Hoe die praat en kijkt, af en toe denk ik " is hij nu zo moe of ladderzat? " hij komt zo ongeïnteresseerd over vind ik.

Albert vond ik tegen de eerste vrouw ronduit onbeschoft doen. Ik heb ook het idee dat hij al een favoriet had aan de hand van de aanmeldvideo's, want hij was gewoon ronduit ongeïnteresseerd in de eerste vrouw. Dit voelde zij ook wel aan en bleef maar proberen het gesprek aan de gang te houden. Maar die albert bleef in alles uitstralen het 'uit te zitten'

Want tegen de tweede vrouw reageerde hij gelijk heel anders. 

Dolfje schreef op 26-07-2024 om 14:17:

En Albert, zo niks aantrekkelijk aan die man. Hoe die praat en kijkt, af en toe denk ik " is hij nu zo moe of ladderzat? " 

of allebei!

Zag vanavond op tv Thalia, één van de kandidaten van Leendert. Ze was bij het zomercarnaval in Rotterdam. 

kak, net per ongeluk in het spoilertopic gelezen. Blij dat Joop eindelijk heeft gekozen om te gaan, jammer dat hij zijn emoties zo heeft laten oplopen. Ik vind het knap hoe Anja dit over zich heen liet komen, zonder fel terug te reageren. 

Vrijevlinder

Vrijevlinder

29-07-2024 om 21:55 Topicstarter

Goed dat Joop gegaan is, maar wat een frustratie heeft hij. Gelukkig beseft Anja dat dit zijn eigen frustratie is. 

Jammer dat Thijz dit zo aanpakt. Ook om haar weg te sturen, terwijl er twee anderen bij zitten. Die zich wijselijk stilhouden, dat wel, maar beter was dat ze de ruimte uit waren gegaan. Goed van Ammarie dat ze niet reserve wil zijn. 

Anja deed er verstandig aan niks te zeggen. Lekker laten kletsen en exit!

Vrijevlinder schreef op 29-07-2024 om 21:55:

Goed dat Joop gegaan is, maar wat een frustratie heeft hij. Gelukkig beseft Anja dat dit zijn eigen frustratie is.

Jammer dat Thijz dit zo aanpakt. Ook om haar weg te sturen, terwijl er twee anderen bij zitten. Die zich wijselijk stilhouden, dat wel, maar beter was dat ze de ruimte uit waren gegaan. Goed van Ammarie dat ze niet reserve wil zijn.

Inderdaad zeg. Dat gesprek met die vrienden erbij, dan neem je haar toch even apart. 

Dit helemaal, een Leendert actie pur sang. Ik begrijp haar helemaal dat ze niet half wel/niet gewild wil worden. Graag of niet. 

Anja en Joop maar blijven sneren naar elkaar. Dat werkte gewoon niet samen.

MRI

MRI

29-07-2024 om 22:28

MidasWolf schreef op 29-07-2024 om 22:20:

[..]

Inderdaad zeg. Dat gesprek met die vrienden erbij, dan neem je haar toch even apart.

Dit helemaal, een Leendert actie pur sang. Ik begrijp haar helemaal dat ze niet half wel/niet gewild wil worden. Graag of niet.

Ja ik ga hem steeds minder leuk vinden. Eigenlijk helemaal niet meer

Nou, wat stom van Thijz; dit is toch precies waar je je voor op hebt gegeven?! Het kan zwaar zijn en je tegenvallen maar haar naar een andere camping sturen zodat ze plaats maakt voor een nieuwe omdat hij het moeilijk vindt...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.