Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


lientje69 schreef op 03-10-2024 om 12:13:

Reclame van de brandwonden stichting op de radio voor de collecte. Goed doel verder hoor. Maar een kind die vertelt over hoe ze verbrand is geraakt en dan zegt: op de brandwondendag kan ik lekker met mijn vriendjes spelen?? Hoezo speciaal op de brandwondendag? Dat kan toch altijd?
Vond ik stom.

En die van Eva met haar stofzuiger dat dan de urn van opa omvalt en de robotstofzuiger opa opzuigt begint me ook te irriteren.

Ik had precies dezelfde gedachte bij die reclame van de brandwondenstichting.

watertoren schreef op 04-10-2024 om 09:09:

Die reclame's van Duyvis met Ruben van der Meer.

Zei er iemand Duyvis? Ach welnee man, laat je oren eens uitspuiten! En bedenk es iets anders. Dan was jaren geleden Duyvis als er een fuif is een veel betere slagzin.

Thora schreef op 04-10-2024 om 16:28:

Een reclame voor koekjes. Op het laatst hoor je een vrouwenstem. Jaja, die koekjes bakken zich niet vanzelf. Aan het werk!!!!! Zo irritant.

Ja, als je dat hoort denk je meteen: Daar ga ik nooit werken

Monus schreef op 04-10-2024 om 21:41:

[..]

Zei er iemand Duyvis? Ach welnee man, laat je oren eens uitspuiten! En bedenk es iets anders. Dan was jaren geleden Duyvis als er een fuif is een veel betere slagzin.

Idd, en toen waren die reclames ook leuk, met Gerard Cox. Ik vind de huidige ook heel irritant. (Maar ik vind momenteel ongeveer iedere reclame met een bner irritant)

Müller milk. Ik versta steeds moeder melk

Naminokurashi schreef op 05-10-2024 om 15:07:

Müller milk. Ik versta steeds moeder melk

Hahahaha ja dat had ik ook.

Naminokurashi schreef op 05-10-2024 om 15:07:

Müller milk. Ik versta steeds moeder melk

Ik ook 😀

Naminokurashi schreef op 05-10-2024 om 15:07:

Müller milk. Ik versta steeds moeder melk

Hoera, ik ben de enige niet, l vaker gedacht dit te schrijven, maar vergat t steeds

Naminokurashi schreef op 05-10-2024 om 15:07:

Müller milk. Ik versta steeds moeder melk


Dat is ook zo'n irritante reclame.

Andrelon flex repair. Mijn haar in topconditie.  En ik ook.

Ik mis de relatie tussen de conditie  van je haar en de persoon. Alsof je lijf in topconditie  raakt door het wassen  met die shampoo?

Het stikt van dit soort flauwe kul in reclames.  Femke Bol in een reclame voor.. ik dacht scheermesjes? "Mijn huid heeft veel te lijden als ik sport", o.i.d. Hoezo, je loopt toch niet met je huid?

Veel transpireren? huid kan uitdrogen? rennen in weer en wind? vooral bij rennen in de zon, extra douchen?

Ik kijk veel achteraf dus weinig reclame, maar op YouTube krijg ik nu regelmatig reclame van een kussenmerk. Een man met een bowlingbal in de armen zegt: de reden dat jij slecht slaapt is je kussen. En dan laat hij de bowlingbal vallen. 

Ik zou echt die bowlingbal door de tv willen gooien. De reden dat ik slecht slaap is niet mijn kussen maar mijn baby die zwaar verkouden is en 3 keer per nacht huilend wakker word...

Topsporters verdienen het meest door reclame te maken.
Ik zou zou er niet van uitgaan dat ze in reclames de waarheid vertellen.

Fleurtje_5 schreef op 06-10-2024 om 12:49:

Veel transpireren? huid kan uitdrogen? rennen in weer en wind? vooral bij rennen in de zon, extra douchen?

Heeft toch allemaal niks met scheren te maken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.