Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Het is gewoon een cavia. Discussie gesloten.

Thora schreef op 12-12-2024 om 21:22:

Thora schreef op 12-12-2024 om 21:22:

Of een marmot...

Meesje schreef op 12-12-2024 om 20:29:

Hamster en muis klinken toch ook niet hetzelfde? Hij zegt "'t is een hamster hè". Kijk maar op youtube

https://youtu.be/p5X1c8HatQI?si=sTCe4yXmPjKjmKmH 

überschattig hé

Ik vind de Jumbo kerstreclames trouwens ook heel mooi dit jaar. Het lijken wel stukjes  speelfilm. 

https://youtu.be/ahqIJV85RO4?si=j3oRyd9XOoKrGpUv

Ik vond dat "Harry" ook wel grappig bedacht (verwijzend naar de supermarktmanager uit de vorige AH-reclames Harry Piekema)

Het lijkt mij stug dat AH die altijd adverteert met hamsters ineens een muis in de reclame laat spelen. Ik denk dat we er wel voorzichtig van uit kunnen gaan dat het hier een hamster betreft.

Zorroo schreef op 12-12-2024 om 17:47:

[..]

Het is een hamster. Dat mensen het verschil niet zien tussen een hamster 🐹 en een muis 🐭 zal ik nooit begrijpen. De reclame vind ik prachtig trouwens.

Ja, het is de leukste Kerst reclame van dit jaar. Een geweldige reconstructie van de clip van Last Christmas van Wham. Met als klap op de vuurpijl Andrew Ridgeley die een flirterige blik krijgt van de oma van het tv gezin. 

En hoe Harry op de autobank zit me de autogordel om. Zo zo zóóóó leuk.

Een irritatie die wellicht niemand hier deelt: ik zoek gewoon naturel ongepekeld varkensvlees om een rollade van te maken. Alles is gepekeld wat rollade betreft in de supermarkten namelijk.

Dus ik geef de term rollade in in de zoekmachines. Verschijnt Bol bovenin: "Rollators Bol - Winkelen bij Bol". Gevolgd door nog een ander bedrijf dat denkt dat sommigen niet weten dat je aan een rollade weinig steun zal hebben bij het lopen.

Voor straf zou er eigenlijk massaal op geklikt moeten worden want elke klik gevolgd door bouncen kost Bol duiten.

PS: hoewel ik het melodietje ken wist ik niet wie Wham was en dat het lied Last Christmas heette, ook niet waar dat lied over ging (behalve romantische herinneringen), waarom de hamster Harry heette enz. enz. Zoiets ontgaat me totaal. Leuk gedaan inderdaad die hamster in z'n piere eentje in die grote autostoelzitting.

rionyriony schreef op 16-12-2024 om 05:05:

Een irritatie die wellicht niemand hier deelt: ik zoek gewoon naturel ongepekeld varkensvlees om een rollade van te maken. Alles is gepekeld wat rollade betreft in de supermarkten namelijk.

Dus ik geef de term rollade in in de zoekmachines. Verschijnt Bol bovenin: "Rollators Bol - Winkelen bij Bol". Gevolgd door nog een ander bedrijf dat denkt dat sommigen niet weten dat je aan een rollade weinig steun zal hebben bij het lopen.

Voor straf zou er eigenlijk massaal op geklikt moeten worden want elke klik gevolgd door bouncen kost Bol duiten.

PS: hoewel ik het melodietje ken wist ik niet wie Wham was en dat het lied Last Christmas heette, ook niet waar dat lied over ging (behalve romantische herinneringen), waarom de hamster Harry heette enz. enz. Zoiets ontgaat me totaal. Leuk gedaan inderdaad die hamster in z'n piere eentje in die grote autostoelzitting.

Net geprobeerd. Als ik rollade invul in google krijg ik rollade. Niks over rolators. 

Soms kiest een zoekmachine een ander zoekwoord als hij denkt dat je dat bedoelt. Dan staat bovenin iets als; resultaten voor rollator, wilt u toch zoeken naar rollade, klik dan hier. Mss is dat bij jou ook?

Overigens krijg ik dus rollades en recepten daarvoor. Geen adressen om ongepekeld varkensvlees te kopen oid. Dus alsnog niet nuttig denk ik? Wellicht dat de slager jou meer biedt dan bol.com

Boerderijwinkel,slager, lang niet alles is gepekeld .

Google eens op varkensbuikvlees.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.