Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Thora schreef op 06-12-2024 om 16:49:

Je weet het pas als je het voelt.................DE BAAK!!!

Training. Ontwikkeling. Leiderschap. De manier hoe ze deze hele reclame uitspreekt, vreselijk irritant 

Monus schreef op 07-12-2024 om 08:12:

[..]

Nu ben ik benieuwd. Wat vind u daar zo irritant aan? Het is zowat de enige reclame waar niet in wordt gegild, gekrijst en gebruld. Dus ik vind het wel meevallen wat betreft irritatie.

Het slaat nergens op. Dat is wat mij irriteert. Niet alleen schreeuwen is irritant.

Monus schreef op 07-12-2024 om 08:12:

[..]

Nu ben ik benieuwd. Wat vind u daar zo irritant aan? Het is zowat de enige reclame waar niet in wordt gegild, gekrijst en gebruld. Dus ik vind het wel meevallen wat betreft irritatie.

Eigenlijk ben ik  nu benieuwd waarom u aanstoot neemt aan mijn ergernis. Kunt u dit misschien toelichten?

Broodjebrie schreef op 07-12-2024 om 08:47:

[..]

Training. Ontwikkeling. Leiderschap. De manier hoe ze deze hele reclame uitspreekt, vreselijk irritant

Maar het werkt dus wel 😂

Thora schreef op 07-12-2024 om 12:35:

[..]

Eigenlijk ben ik nu benieuwd waarom u aanstoot neemt aan mijn ergernis. Kunt u dit misschien toelichten?

Nee, ik neem totaal geen aanstoot aan uw ergernis. Ik was alleen benieuwd naar uw motivatie. Verder niets. 

Poison schreef op 07-12-2024 om 12:42:

[..]

Maar het werkt dus wel 😂

Ja dat zal best haha

Je zou denken dat dit het geluid van avontuur is. Maar nee..............

Nee, in een auto rijden is pas avontuur.

Gisteren zag ik twee uberschattige reclames:

Die van die twee schattige hondjes en het Eindejaars-lot.

En die van de muis 'Harry' die droomde van een gezellige kerst en bijna home-alone werd. Van AH.

Ik ben die parfumcommercials spuugzat !  Een op de 5 reclames is voor een parfum. Vlieg op met je stinkgeuren met bijbehorende gouden jurken!

amarna schreef op 12-12-2024 om 12:43:

Ik ben die parfumcommercials spuugzat ! Een op de 5 reclames is voor een parfum. Vlieg op met je stinkgeuren met bijbehorende gouden jurken!

En hitsige matrozen.

Fleurtje_5 schreef op 12-12-2024 om 09:21:

Gisteren zag ik twee uberschattige reclames:

Die van die twee schattige hondjes en het Eindejaars-lot.

En die van de muis 'Harry' die droomde van een gezellige kerst en bijna home-alone werd. Van AH.

Het is een hamster. Dat mensen het verschil niet zien tussen een hamster 🐹 en een muis 🐭 zal ik nooit begrijpen. De reclame vind ik prachtig trouwens. 

Zorroo schreef op 12-12-2024 om 17:47:

[..]

Het is een hamster. Dat mensen het verschil niet zien tussen een hamster 🐹 en een muis 🐭 zal ik nooit begrijpen. De reclame vind ik prachtig trouwens.

Ik dacht eerst ook dat het een hamster of marmot is, maar die man zei tegen zijn echtgenote (toen zij tegen Harry praatte)  'het is een muis'

Fleurtje_5 schreef op 12-12-2024 om 18:44:

[..]

Ik dacht eerst ook dat het een hamster of marmot is, maar die man zei tegen zijn echtgenote (toen zij tegen Harry praatte) 'het is een muis'

Hij zegt: "het is een hamster hè"   ....Toen zij vroeg: "maakt ie nou een hartje?" 

Dan heb ik het verkeerd verstaan. Klopt, inderdaad ná de vraag 'maakt hij nou een hartje?'

Hamster en muis klinken toch ook niet hetzelfde? Hij zegt "'t is een hamster hè". Kijk maar op youtube

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.