Media en cultuur
WandaVision
23-07-2021 om 01:13
Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren
Ik ben vandaag aartslui en zit iets teveel tv te kijken. En nu is er een nieuwe reclame van Apple waar zo'n irritant muziekje onder zit. UUUURGH
Verder vind ik de huidige Hello Fresh heel shitty want de stem in die reclame klinkt heel schel en hard.
En die van Oral B dat de tandarts naar huis rijdt om haar tanden te poetsen vind ik ook echt compleet niet te snappen.
Van welke reclames krijgen jullie acute jeuk, moordneigingen of raak je lichtelijk geirriteerd?
Monus
29-11-2024 om 22:35
Naminokurashi schreef op 29-11-2024 om 18:27:
Dat schreeuwende mens van Paradontax is ook weer terug.
Ze zijn zelfs met zijn tweeën. Het lijkt wel of ze een wedstrijd doen over wie het hardste kan krijsen! En die bloeddruppel in de wastafel is ook niet bepaald leuk om te zien. Dus zowel onze ogen als onze oren worden geteisterd.
Thora
30-11-2024 om 16:35
Broodjebrie schreef op 18-11-2024 om 19:32:
[..]
Oh ik haat die reclame steeds meer. Flikker toch op met je niemand mag alleen zijn met kerst Robert. Dat bepaal ik zelf wel.
Hahahaha. Dat zeg ik ook altijd als die komt. Letterlijk wat jij daar tikt
Thora
30-11-2024 om 16:38
Op de radio. Wat zou je doen als je iedere dag een uur EXTRA HAD??? Die laatste twee woorden gaan gelijk 5 tonen omhoog. En dat jong. Gamen hih..............Nee meer tijd MESSSJOU doorbrengen. En een BEESSSJE gamen.
Peaches
30-11-2024 om 19:00
Thora schreef op 30-11-2024 om 16:38:
Op de radio. Wat zou je doen als je iedere dag een uur EXTRA HAD??? Die laatste twee woorden gaan gelijk 5 tonen omhoog. En dat jong. Gamen hih..............Nee meer tijd MESSSJOU doorbrengen. En een BEESSSJE gamen.
Jaaa die! Zo slecht geacteerd, pijnlijk gewoon.