Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Zag net dat verwende vleesetende kind van de Lidl weer voorbijkomen die luidkeels haar "Beef Bourguinion" opeist bij haar ouders. Bah

Zorroo schreef op 02-10-2024 om 20:03:

Zag net dat verwende vleesetende kind van de Lidl weer voorbijkomen die luidkeels haar "Beef Bourguinion" opeist bij haar ouders. Bah

Ja, maar dat kind wordt tenminste wel meteen door haar vader gecorrigeerd. Dat is zoals het zou moeten in plaats van alles van je kind tegenwoordig te vergoelijken. 

Kom jongens, dat is toch gewoon een grapje? Beetje gevoel voor humor hoor.

Waarschijnlijk heb ik dat met dit soort producten toch wat minder dan. Vind de hele reclame onsmakelijk met al dat vlees. Maar goed, dat ben ik. 

Reclame van de brandwonden stichting op de radio voor de collecte.  Goed doel verder hoor. Maar een kind die vertelt over hoe ze verbrand is geraakt en dan zegt: op de brandwondendag kan ik lekker met mijn vriendjes spelen?? Hoezo  speciaal op de brandwondendag? Dat kan toch altijd?   
Vond ik stom.

En die van Eva met haar stofzuiger dat dan de urn van opa omvalt en de robotstofzuiger opa opzuigt begint me ook te irriteren. 

lientje69 schreef op 03-10-2024 om 12:13:

Reclame van de brandwonden stichting op de radio voor de collecte. Goed doel verder hoor. Maar een kind die vertelt over hoe ze verbrand is geraakt en dan zegt: op de brandwondendag kan ik lekker met mijn vriendjes spelen?? Hoezo speciaal op de brandwondendag? Dat kan toch altijd?
Vond ik stom.

En die van Eva met haar stofzuiger dat dan de urn van opa omvalt en de robotstofzuiger opa opzuigt begint me ook te irriteren.

Die is zeker irritant. En weer dat KOMT GOED. Hoe dan als opa opgezogen is? Die urn zal misschien vergoed worden maar de as van opa.......

Thora schreef op 03-10-2024 om 12:20:

[..]

Die is zeker irritant. En weer dat KOMT GOED. Hoe dan als opa opgezogen is? Die urn zal misschien vergoed worden maar de as van opa.......

Je schudt gewoon  de stofzuiger  leeg in een nieuwe  urn.

Monus schreef op 02-10-2024 om 19:44:

Al jaren heeft L’Oreal zo’n vreselijk irritante tekst van een verwend opgedirkt geval. Die kijkt heel arrogant in de camera en zegt dan: I’m worth it! Aaaaaagggghhh! Het is een heel vervelende pedante tekst, en het wordt de hoogste tijd om eens een keer iets anders te bedenken, dat ook wat minder egocentrisch overkomt.


Helemaal eens. Ik erger me al jaren aan die woorden. Alsof iemand het niet waard zou zijn.

https://www.facebook.com/ICIPARISXL.Nederland/videos/dior-jadore/272814876994884/?locale=nl_NL

En alle 'goud-bedekte' reclame van Dior vind ik ook zo verwaand en heel arrogant. Al die vrouwen 'laveloos-lijkend' op de rand van het zwembad.

https://reclamearchief.com/videos/dior-j-adore-the-new-eau-de-parfum-infinissime (dit filmpje is iets anders dan bovenstaande, maar wel over het zelfde product)


https://youtu.be/nPz-i2Lvh4E?si=KzymW11-3q9CrRe7
Hoewel ik bovenstaande reclamefilmpje met Rihanna ook tegelijkertijd heel mooi vind. Komt misschien door de muziek.

Daarover gesproken. Ik weet niet eens waar de reclame voor is. Maar die zingende vrouwen in lingerie op een schip. En dan allemaal hitsige matrozen erbij.

wat een iritante reclame,s van hornbach dit is niet de eerste keer heb  helemaal( geen )intresse om een hornbach filiaal te bezoeken alleen al om deze afwijkende reclame,s verre weg van normale publicatie .
vraag me af of digene die deze reclame tentoon stelt ,ooit een vreselijk 
ongeluk heeft gehad aan zijn hoofd waarna de schade niet meer helemaal goed is gekomen .
Beterschap gewenst voor de toekomst .
MVG 
M.Pieters

Die reclame's van Duyvis met Ruben van der Meer. 

watertoren schreef op 04-10-2024 om 09:09:

Die reclame's van Duyvis met Ruben van der Meer.

Die vind ik ook super irritant. Ook alle reclames waarin geschreeuwd wordt... brrrrr Bij een reclameblok gaat bij mij sowieso het geluid uit. 

Een reclame voor koekjes. Op het laatst hoor je een vrouwenstem. Jaja, die koekjes bakken zich niet vanzelf. Aan het werk!!!!! Zo irritant.

watertoren schreef op 04-10-2024 om 09:09:

Die reclame's van Duyvis met Ruben van der Meer.

Oe ja die vind ik ook heel vervelend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.