Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Peaches schreef op 25-09-2024 om 14:51:

'Wij verzekeren graag mensen die aardig zijn, eerlijk, positief'
Ja...en? Wat moet ik daarmee? Besluiten dat ik daar maar geen verzekering neem, want ik ben vast niet positief genoeg?

Haha dat zeg ik ook altijd als ik die reclame hoor. Die stoerder boft maar hoor.

Wat is Cora van Mora toch een irritant mens.

Heel herkenbare reclames hier, krijg dezelfde emoties 

Naminokurashi schreef op 26-09-2024 om 14:25:

Wat is Cora van Mora toch een irritant mens.

Ja, dat vond ik jaren geleden al. Helaas is ze weer van stal gehaald.

Monus schreef op 20-09-2024 om 21:23:

Al een paar jaar erger ik me aan alle super flauwe beeldgrapjes bij de reclames van Cool Blue. Bijvoorbeeld de werkwoord vervoeging kan, waarbij een glazen kan in beeld komt. Of de werkwoord vervoeging wilt, waarbij twee herten (wild) in beeld komen. Het is zo vergezocht, en ontzettend kinderachtig allemaal. En dat zijn maar twee voorbeelden. Het krioelt van de flauwigheid bij al deze reclames.

Ja, helemaal mee eens. De eerste keer misschien leuk. Tweede keer wat minder. Daarna inderdaad erg kinderachtig. Woordgrappen worden sowieso erg snel afgezaagd, als in clichés.

Er komt net een nieuwe reclame van Picnic voorbij, de supermarkt op wielen, waarbij een stel poppen keihard staat te blèren en schreeuwen. De ergste van het hele stel is een krijsende baby. De eerstvolgende keer zet ik het geluid zo snel mogelijk uit.

De nieuwe reclame van Hornbach 🤦

Naminokurashi schreef op 30-09-2024 om 19:46:

De nieuwe reclame van Hornbach 🤦

Die is inderdaad  verschrikkelijk.

De bedenker hiervan is helemaal van padje af, vond ik zowiezo al van hornbach reclame .


Naminokurashi schreef op 30-09-2024 om 19:46:

De nieuwe reclame van Hornbach 🤦

Die heb ik nog niet gezien. Ik vond die met die slijmcocon al zo verschrikkelijk.

Herfstappeltaart schreef op 02-10-2024 om 19:29:

[..]

Die heb ik nog niet gezien. Ik vond die met die slijmcocon al zo verschrikkelijk.

Dit keer is het, een man word aan zijn handen( hij gebruikt zijn handen om zich naar boven te trekken, begint met zijn vingers in zijn neus) naar zolder getrokken om een vloertje te leggen. Met als boodschap, vertrouw op je handen of zo iets

Naminokurashi schreef op 02-10-2024 om 19:37:

[..]

Dit keer is het, een man word aan zijn handen( hij gebruikt zijn handen om zich naar boven te trekken, begint met zijn vingers in zijn neus) naar zolder getrokken om een vloertje te leggen. Met als boodschap, vertrouw op je handen of zo iets

Het zal wel weer een pareltje wezen ☹️

Al jaren heeft L’Oreal zo’n vreselijk irritante tekst van een verwend opgedirkt geval. Die kijkt heel arrogant in de camera en zegt dan: I’m worth it! Aaaaaagggghhh! Het is een heel vervelende pedante tekst, en het wordt de hoogste tijd om eens een keer iets anders te bedenken, dat ook wat minder egocentrisch overkomt.

Herfstappeltaart schreef op 02-10-2024 om 19:29:

[..]

Die heb ik nog niet gezien. Ik vond die met die slijmcocon al zo verschrikkelijk.

Die gaat nooit meer weg uit mijn geheugen denk ik. Deze reclame heb ik nog niet gezien, ik hoop dat het zo blijft.

Monus schreef op 26-09-2024 om 16:51:

[..]

Ja, dat vond ik jaren geleden al. Helaas is ze weer van stal gehaald.

Ik ook...

Broodjebrie schreef op 02-10-2024 om 19:46:

[..]

Die gaat nooit meer weg uit mijn geheugen denk ik. Deze reclame heb ik nog niet gezien, ik hoop dat het zo blijft.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.