Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren


Xandora schreef op 19-06-2024 om 21:19:

nou ik wordt moe van die luier reclames na 20:00 s,avonds. Zeker die ene waarbij het kind op een glasplaat gaat zitten. Ja er gebeurt niets, maar toch.

Hoezo alleen na 20.00? Overdag vind je ze leuk, maar na 20.00 is je tolerantie voor baby's op? 

Die pampers reclames zijn 24/7 mega irritant. Die baby in de laatste reclame kon wel een kind van Soundos zijn. Ik bedoel dat die op haar lijkt, niet dat die irritant is.

Die van IKEA. Zo luid en druk met dat geschreeuw (come on! come on!) en gebeurt zoveel en zo snel dat ik geen idee heb waar ik naar zit te kijken.

Die reclame van Almhof roomyoghurt is (ineens) nagesynchroniseerd. Met een minder dik accent en beter verstaanbaar, maar nog steeds irritant.

Die specsavers, Bah. Achterlijke reclame.
Ze houden er geen rekening mee dat deze reclame voor mensen die blind zijn erg pijnlijk is om aan te horen. Nee voor mij geen specsavers meer.

Ike60 schreef op 23-07-2024 om 21:10:

Die specsavers, Bah. Achterlijke reclame.
Ze houden er geen rekening mee dat deze reclame voor mensen die blind zijn erg pijnlijk is om aan te horen. Nee voor mij geen specsavers meer.

Nog niet gezien.. Wat zeggen/doen ze dan?

HAHA!wait..what schreef op 25-07-2024 om 09:34:

[..]

Nog niet gezien.. Wat zeggen/doen ze dan?

"Ik gebruik mijn ogen bij álles wat ik doe"

Ook voor mensen zonder gezichtsproblemen zo'n domme reclame!

amarna schreef op 29-07-2024 om 03:49:

[..]

"Ik gebruik mijn ogen bij álles wat ik doe"

Ook voor mensen zonder gezichtsproblemen zo'n domme reclame!

O die ja! Die vind ik ook zo stom. Behalve mensen met een gezichtsbeperking gebruikt toch iederéén zijn/haar ogen bij alles wat je doet! Raakt kant noch wal.

Ik kan die huidige Mc Donalds reclame echt niet meer zien, geen idee waarom maar ik vind hem echt ontzettend irritant...
Slemielige knul en irritant kind met haar verdwijntruucs, echt ik kan hem niet luchten...

Ik ben die reclame van die chipsvent met zijn hand in die koker zo beu.
En helaas ook de reclame van Opkikker. Die al jaren met “ de opkikker behangen met snitzels” zin, vond ik altijd al vies maar kan nu echt niet meer.

de radioreclame over dat stel wat kabbelt over een ovenschaal wel of niet afgespoeld moet worden voordat ie in de vaatwasser moet.

ik bedoel kibbelt ipv 

Toch weer het Kruitvat. Die dame koopt 4 precies dezelfde tandenborstels. Lijkt mij niet handig. Hoe weet je dan welke van wie is?

OperaQueen schreef op 30-07-2024 om 20:29:

Ik kan die huidige Mc Donalds reclame echt niet meer zien, geen idee waarom maar ik vind hem echt ontzettend irritant...
Slemielige knul en irritant kind met haar verdwijntruucs, echt ik kan hem niet luchten...

En waarom wijst ze naar die voetbalkijkende groep mensen? Om hem af te leiden? Hij duurt ook veel te lang...

Knutselkei schreef op 10-08-2024 om 08:30:

Ik ben die reclame van die chipsvent met zijn hand in die koker zo beu.
En helaas ook de reclame van Opkikker. Die al jaren met “ de opkikker behangen met snitzels” zin, vond ik altijd al vies maar kan nu echt niet meer.

Inderdaad, je kan ook wat chips eruit schudden ipv je hele arm erin te steken. Nog hygiënischer ook

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.