Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

die reclame van vakantie discounter - je moeder voorliegen, zeggen dat je in het ziekenhuis bent, om nog langer daar te kunnen blijven. 

lavande! schreef op 04-01-2025 om 19:55:

die reclame van vakantie discounter - je moeder voorliegen, zeggen dat je in het ziekenhuis bent, om nog langer daar te kunnen blijven.

Die wilde ik ook noemen. Wat een vreselijke reclame.

lavande! schreef op 04-01-2025 om 19:55:

Tot nu toe had ik deze reclame nog niet gezien, dus ik heb hem opgezocht op YouTube. En het is inderdaad vreselijk. Hoe hufterig, egoïstisch en asociaal kun je zijn in een filmpje van ongeveer 20 seconden?!

Monus schreef op 05-01-2025 om 07:52:

[..]

Tot nu toe had ik deze reclame nog niet gezien, dus ik heb hem opgezocht op YouTube. En het is inderdaad vreselijk. Hoe hufterig, egoïstisch en asociaal kun je zijn in een filmpje van ongeveer 20 seconden?!

Ik ken de reclame ook niet. Ging ook zoeken en kwam oa deze tegen. Wat een vreselijke reclame:

https://youtu.be/-Ov5bkRFGfg?si=olRv5D1O2xiVu5zw

Fleurtje_5 schreef op 05-01-2025 om 12:55:

[..]

Ik ken de reclame ook niet. Ging ook zoeken en kwam oa deze tegen. Wat een vreselijke reclame:

https://youtu.be/-Ov5bkRFGfg?si=olRv5D1O2xiVu5zw

Ja, u heeft gelijk. Deze is een van de meest irritante reclames die ik ooit heb gezien, en dat wil heel wat zeggen!

amarna schreef op 01-01-2025 om 09:38:

Die nieuwe van het Kruidvat met de moeder die terugkijkt op diverse momenten uit haar jeugd vind ik geweldig!!!

Inmiddels nu al een enorme overkill. En verbazingwekkend genoeg vannacht tijdens een American Football wedstrijd in werkelijk ieder reclameblok. Dat lijkt me nou zonde van je geld, ik vraag me af of ze dan wel de juiste doelgroep bereiken

Net was weer de reclame van Stichting Dierenlot. Ik heb even getimed, reclame duurt bijna 2 minuten. 

Naminokurashi schreef op 05-01-2025 om 17:25:

Net was weer de reclame van Stichting Dierenlot. Ik heb even getimed, reclame duurt bijna 2 minuten.

En dan te bedenken dat die reclames worden betaald door mensen die hieraan doneren! Een heeeeele goede reden om hier geen cent aan te geven anders gaan ze straks spotjes van een half uur maken.

Wat ik ook een hele irritante reclame vind is die van DEGIRO. Waarom moet er ", baby" worden toegevoegd aan "everybody is an investor" of iets van die strekking. Ik erger me sowieso al mateloos aan Engelse uitingen in Nederlandse commercials.

Die koffie reclames van L’Or zijn wel zo vreselijk overdreven. De naam van dit product wordt vreselijk irritant eruit gehijgd: L’Orrrhhh.
Wordt dit verondersteld om verleidelijk te zijn? Het is eerder lachwekkend en aanstellerig.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.