Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

amarna schreef op 01-01-2025 om 09:38:

Die nieuwe van het Kruidvat met de moeder die terugkijkt op diverse momenten uit haar jeugd vind ik geweldig!!!

Ja ik vind hem ook leuk! 

Is al een tijdje op de buis, maar ik vind die reclame van HEMA over hun soap bars en bakjes echt irritant. ik heb zo'n bakje, dat is dus met geen mogelijkheid op te krijgen als je met natte handen onder de douche staat. 

Die nieuwe van het Kruidvat met de moeder die terugkijkt op diverse momenten uit haar jeugd vind ik geweldig!!!

Ik ook!

Er is tot nu toe geen enkele reclame geweest van Kruidvat met die moeder die ik niet leuk vond. 

Monus schreef op 01-01-2025 om 14:48:

[..]

Er is tot nu toe geen enkele reclame geweest van Kruidvat met die moeder die ik niet leuk vond.

Mee eens!

Die tandpastareclame (parodontax geloof ik) waarbij Sarah(?) in de spiegel kijkt en de spiegel dan schreeuwt GOEDE LONGEN! Of iig ik denk dat is wat ze zegt. Heel irritant en hij komt vaak langs.

April2021 schreef op 01-01-2025 om 18:25:

Die tandpastareclame (parodontax geloof ik) waarbij Sarah(?) in de spiegel kijkt en de spiegel dan schreeuwt GOEDE LONGEN! Of iig ik denk dat is wat ze zegt. Heel irritant en hij komt vaak langs.

In het begin dacht ik dat ze stond te vloeken.

De lange reclame van Stichting Dierenlot

Naminokurashi schreef op 03-01-2025 om 21:27:

Ja die reclames duren achterlijk lang. 

Naminokurashi schreef op 03-01-2025 om 21:27:

Ja en bij al dat soort reclames zo'n zeikerige/huilerige stem. Ik zou veel eerder geneigd zijn te doneren als er iemand kwam die even op een doortastende manier zei: Kom mensen allemaal de schouders er onder en die beesten hebben een plek/ kinderen te eten en de oudjes gezelschap

TRIVAGO, die engerd met zn witte tanden, hoe bedenk je het🫣

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.