Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland bakt 2022

Vooral de eerste opdracht vond ik erg leuk! Had alleen niet verwacht dat Zeinab meesterbakker zou worden, maar Jurriaan.

Taartjes schreef op 10-04-2022 om 22:38:

Vooral de eerste opdracht vond ik erg leuk! Had alleen niet verwacht dat Zeinab meesterbakker zou worden, maar Jurriaan.

Ja ik ook. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-04-2022 om 07:47

Taartjes schreef op 10-04-2022 om 22:38:

Snapte ik ook niet. Het zal ook komen door haar eerste chocolade hoogstandje dan. In de technische opdracht is ze niet genoemd...

Friezinnetje

Friezinnetje

16-04-2022 om 20:21 Topicstarter

Iedereen klaar? Bakken maar!

Leuk thema Engeland.

Friezinnetje

Friezinnetje

16-04-2022 om 20:43 Topicstarter

Wauw, Zeinab heeft weer een kunstwerkje gemaakt

Ik zit er ook weer voor. Klein stukje gemist, maar ik denk dat ik het plot nog wel snap!

Wat een lieve kleine ananassen. 
Grappig

ScarceKudu74

ScarceKudu74

16-04-2022 om 20:51

leuk thema vandaag

Hmm, ik krijg zin in vanillesaus. 

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.7

Ik vind  Enzo veel weg hebben van Oscar Aerts   (Vincent Muller) uit GTST of hij er nu nog in speelt weet ik niet kijk het niet meer.

Friezinnetje

Friezinnetje

16-04-2022 om 21:18 Topicstarter

andre weer met zijn opmerking over de telefooncel: Hangt er ook een pislucht in? 

Robert zei dat Tom de lekkerste pie had en zijn telefooncel was ook heel duidelijk en goed, waarom heeft hij dan niet gewonnen?

Ja jammer dat er 1 zijde gebroken was, maar die abbey van Enzo was toch ook schots en schreef en niet strak?

Juriaan had wat mij betreft vorige week moeten winnen en deze keer Tom. Ik heb het idee dat de jury soms echt wel voorkeuren heeft. 

Die Engelse cottage vind ik heel mooi, de jury zei dat het wat ver door gebakken was, de uitstraling was wel heel mooi.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.