Media en cultuur
Herfstappeltaart
17-04-2022 om 07:42
Ik vond de cottage en de telefooncel geweldig. Toen er een stuk op de grond viel van de telefooncel riep ik echt: 'ah neeeeej..zonde.
Dat rood vond ik echt iets toevoegen aan de andere, koekkleur-baksels.
Taartjes
17-04-2022 om 07:57
FantasticFox schreef op 16-04-2022 om 21:23:
Robert zei dat Tom de lekkerste pie had en zijn telefooncel was ook heel duidelijk en goed, waarom heeft hij dan niet gewonnen?
Ja jammer dat er 1 zijde gebroken was, maar die abbey van Enzo was toch ook schots en schreef en niet strak?Juriaan had wat mij betreft vorige week moeten winnen en deze keer Tom. Ik heb het idee dat de jury soms echt wel voorkeuren heeft.
Dit vind ik ook. Ik had inderdaad vorige week Jurriaan verwacht als winnaar en deze week Tom. Al had Enzo ook een goede pie gemaakt. Maar ik snap inderdaad niet dat ze tegen de één zeggen dat het netjes en mooi is en tegen de ander dat het slordig is terwijl ze dan allebei niet super netjes zijn. Dan moet het beter verwoord worden waarom diegene weekwinnaar wordt.
Monika_Geller
17-04-2022 om 07:58
Herfstappeltaart schreef op 17-04-2022 om 07:42:
Ik vond de cottage en de telefooncel geweldig. Toen er een stuk op de grond viel van de telefooncel riep ik echt: 'ah neeeeej..zonde.
Dat rood vond ik echt iets toevoegen aan de andere, koekkleur-baksels.
Riep ik ook. Die twee vond ik verreweg de mooiste. Die Downton Abbey vond ik eerlijk gezegd een beetje slordig.
Herfstappeltaart
17-04-2022 om 08:55
Monika_Geller schreef op 17-04-2022 om 07:58:
[..]
Riep ik ook. Die twee vond ik verreweg de mooiste. Die Downton Abbey vond ik eerlijk gezegd een beetje slordig.
Ja ik herkende het landhuis ook niet echt moet ik zeggen. Maar goed, is ook wel ingewikkeld natuurlijk.
MidasWolf
23-04-2022 om 21:31
De technische opdracht vond ik verassend goed, iedereen had zijn baksels op tijd af Dit was naar mijn idee ook een best moeilijke opdracht om te bakken.
In eerdere seizoenen zag je ook nog wel eens dat ze halve baksels moesten neerzetten in de technische opdrachten.
Courage
23-04-2022 om 21:35
Ja, was weer leuk kijken. Ben fan van Zeinab, maar Enzo had ook meesterbakker weer kunnen zijn deze keer. Het gaat wel spannen om die twee denk ik, in de finale.
FantasticFox
23-04-2022 om 22:32
Courage schreef op 23-04-2022 om 21:35:
Ja, was weer leuk kijken. Ben fan van Zeinab, maar Enzo had ook meesterbakker weer kunnen zijn deze keer. Het gaat wel spannen om die twee denk ik, in de finale.
Enzos eclairs waren te zacht en de vulling niet lekker. Dus zeker geen meesterbakker.
Courage
23-04-2022 om 22:38
FantasticFox schreef op 23-04-2022 om 22:32:
[..]
Enzos eclairs waren te zacht en de vulling niet lekker. Dus zeker geen meesterbakker.
Ohja, je hebt gelijk - ik had dag 1 nog meer in mijn hoofd zitten.
Monika_Geller
24-04-2022 om 14:19
Die technische opdracht had ik uberhaupt nog nooit gezien. Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen elkaar wel een beetje helpt. 'Wat is Duits schuim? Ik ga Zwitsers schuim maken.'
Elmie
24-04-2022 om 18:33
Monika_Geller schreef op 24-04-2022 om 14:19:
Die technische opdracht had ik uberhaupt nog nooit gezien. Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen elkaar wel een beetje helpt. 'Wat is Duits schuim? Ik ga Zwitsers schuim maken.'
Ik vond het überhaupt knap dat hij de verschillende schuimen kende 💪
Pejeka1
24-04-2022 om 18:51
Vond de eerste opdracht best lastig. Want wat maakt van een taartje een desserttaartje? Los van het feit dat ik zelf gebak geen dessert vind, is het denk ik heel moeilijk onderscheid te maken tussen een luchtig taartje voor theetijd en een desserttaartje.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.