Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland bakt 2022

Ja, maar met een half oog omdat ik de eerste opdracht niet zo leuk vond. Vorige week ook al hartige baksels, dat vind ik altijd wat minder. En ik loop een kwartiertje achter, was het vergeten.

Ik vond het een hele leuke aflevering!

Moeten we nog doorgaan of zullen we Zeinab maar meteen kronen tot winnares?  Wat een prachtige dingen maakt zij, echt met grote afstand de beste!

Die Juliaan had echt mazzel dat Lynn al een aantal keer niet sterk was, ik vermoed echt dat hij er anders uitgevlogen was. Leuk dat Enzo een keer won! 

Ik vind André trouwens zo geweldig Wat een heerlijke presentator toch! 

Ik vond de eerste opdracht erg leuk. Bak zelf ook vaak hartig en maar zelden zoet. 

Die taart van Zeinab was echt fantastisch. Vaak zeggen ze bij zo'n taart dat die ook wel in een echte winkel verkocht kan worden, zeiden ze nu niet, maar was wel zo.
Van mij mag ze winnen.
Lynn terecht eruit, maar ze had van mij wel mogen blijven, kijken of ze nog meer Britt Dekker-achtige opmerkingen zou maken.

Friezinnetje

Friezinnetje

03-04-2022 om 12:36 Topicstarter

Heb het net terug gekeken, want had gisteravond een feestje. 
LEuke aflevering, terecht dat Lynn eruit ging. 

Ik vind dit een heel erg leuk seizoen met gezellige kandidaten. Heerlijke feel-good tv. 

Zeinab is wel de torenhoge favoriet lijkt mij, fantastisch wat zij maakt.

Heerlijke tv. Geen gevloek, gemoord of geschreeuw. Geen mensen die hysterisch graag in beeld willen komen zoals bij sbs6. Kwaliteit...en rust.  Ik hou er van 🥰

Idd. Maar op zich leuk dat ze Yannis hielpen, maar het is ook een wedstrijd. Het moet niet te gezellig worden.

Friezinnetje

Friezinnetje

09-04-2022 om 20:32 Topicstarter

Hmmm thema is chocolade vandaag! 

Wij zitten ook weer te kijken op de bank.

Ik ook, maar loop 20 minuten achter.

Ik vond vooral die chocoladerepen van sommigen echt heel mooi gemaakt. Zagen er lekker uit. Jammer dat die Yannis er uit moest, aardige vent.

Friezinnetje

Friezinnetje

09-04-2022 om 21:50 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 09-04-2022 om 21:40:

Ik vond vooral die chocoladerepen van sommigen echt heel mooi gemaakt. Zagen er lekker uit. Jammer dat die Yannis er uit moest, aardige vent.

ja vond ik een leuke opdracht. 

Ja, die candy bars, leuke opdracht en echt jammie. Sommige zagen er ook weer prachtig uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.