Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland bakt 2022

Ik kijk nu terug. Nu heb ik om 9 uur in de ochtend al zin in kroketten 😬

Friezinnetje

Friezinnetje

20-03-2022 om 09:15 Topicstarter

Meesje schreef op 20-03-2022 om 09:04:

Ik kijk nu terug. Nu heb ik om 9 uur in de ochtend al zin in kroketten 😬

Maar als je ze nog maken moet, is het lunchtijd  

MidasWolf schreef op 19-03-2022 om 21:28:

Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Lynn naar huis zou gaan. Zij komt minder goed mee met de rest van de groep vind ik.

Ze heeft een nog iets te hoge funfactor denk ik.

Ik vermaak mezelf er in elk geval wel mee: "maar thuis hoef ik niet op 'start' te drukken".

Tuinfluiter schreef op 19-03-2022 om 21:34:

Ik wil nu kroketjes maken. Maar ja ik heb niet genoeg zonnebloemolie om ze te frituren.

Eigenlijk ziet het er best eenvoudig uit dat maken van een kroket. Of misschien gewoon voor een bitterbal gaan.

Hopelijk is de volgende keer het spectakelstuk weer iets dat ze echt mooi kunnen maken.

Zusterclivia schreef op 22-03-2022 om 09:36:

[..]

Eigenlijk ziet het er best eenvoudig uit dat maken van een kroket. Of misschien gewoon voor een bitterbal gaan.

Hopelijk is de volgende keer het spectakelstuk weer iets dat ze echt mooi kunnen maken.

Kroketten maken is ook niet echt moeilijk wel leuk om te doen en lekker.

Tuinfluiter schreef op 22-03-2022 om 22:42:

[..]

Kroketten maken is ook niet echt moeilijk wel leuk om te doen en lekker.

Ja, blijkbaar. Als ik een frituurpan had, zou ik het wel eens gaan proberen. Alhoewel... moet je nog wel ergens zonnebloemolie vinden.

Zag op Facebook dat er zaterdag geen HHB uitzending is. Nog een weekje langer wachten dus.

Bloemenzee schreef op 24-03-2022 om 21:27:

Zag op Facebook dat er zaterdag geen HHB uitzending is. Nog een weekje langer wachten dus.

Neeeeee! Stom. 

Zusterclivia schreef op 25-03-2022 om 13:30:

[..]

Neeeeee! Stom.

Voetbal is belangrijker, belachelijk

Stomme voetbal😡

Waarom zenden ze dat voetbal niet uit op NPO2 of 3? 

Hé balen zeg.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-03-2022 om 19:02

Vandaag wel weer! Nog kijkers?

Zeker!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.