Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Fleur? Ik zou een andere hobby zoeken en daar andere mensen niet mee lastig vallen.

Het verbaast me elke keer weer opnieuw dat je zo'n sterke mening heb over mensen die je niet kent en er alles aan doet om deze mening andere mensen probeert op te dringen.

Poezie schreef op 02-01-2023 om 17:28:

[..]

Kom eens op met die foto dan?

ps. Er is zijn hier ook berichten geplaatst over een knallende ruzie tussen H en M op hun hotelkamer. Ze waren vergeten de microfoontjes uit te zetten. Die ruzie gaat ons helemaal niks aan. Maar er waren wel microfoontjes.

H heeft geen plank voor zijn kop maar een flinke spoorbiels. Na alle vuiligheid die hij over zijn broer, schoonzus en vader in de media heeft gestort denkt hij dat hij weer als 'betrouwbare' partime-werkende-royal, naast zijn netflix-baan, terug kan keren? Zijn schoonzus Samantha stond om veeeeeeeeeeeeeeel minder op de zwarte lijst tussen terroristen, toen ze in haar rolstoel aan de poort een brief wou afgeven voor Meghan.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/01/03/interview-prins-harry-naar-aanleiding-van-boek-spare/ vandaag 7:23 u.
.....
"Ik zie mezelf niet terugkeren als voltijds werkende royal", zegt de
Britse prins Harry. "En ik wil mijn vader en broer terug." Dat zegt de
Britse prins Harry in twee interviews in aanloop naar zijn memoires die
volgende week dinsdag uitkomen. Buckingham Palace geeft geen commentaar.

..........

Fleurtje_5 schreef op 03-01-2023 om 09:38:

H heeft geen plank voor zijn kop maar een flinke spoorbiels. Na alle vuiligheid die hij over zijn broer, schoonzus en vader in de media heeft gestort denkt hij dat hij weer als 'betrouwbare' partime-werkende-royal, naast zijn netflix-baan, terug kan keren? Zijn schoonzus Samantha stond om veeeeeeeeeeeeeeel minder op de zwarte lijst tussen terroristen, toen ze in haar rolstoel aan de poort een brief wou afgeven voor Meghan.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/01/03/interview-prins-harry-naar-aanleiding-van-boek-spare/ vandaag 7:23 u.
.....

..........

Je bent je er vast niet van bewust dat je met deze vuilspuiterij mensen van dit forum afjaagt. Daarom meld ik 't maar ff. 

Fleurtje_5 schreef op 03-01-2023 om 09:24:

[..]

Ik zag het gisteren ook niet, maar op de tablet kon ik het vierkantig blokje onder de jurk heel goed zien.

Dit bewijst nog steeds helemaal niks. Kan ook gewoon een ingenaaid label zijn. Tja, ook couture merken hebben wel eens minder briljante ontwerpen (Natan is er bv een meester in)

Fleurtje_5 schreef op 03-01-2023 om 09:38:

.....

..........

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij het boek wil promoten en niet daadwerkelijk uit is op een verzoening of dat de situatie minder nijpend is dan hij doet voorkomen. Misschien moeten wij zijn woorden niet letterlijk nemen.

Er zijn trouwens geruchten dat hij recentelijk nog in Groot-Brittannië is geweest, nadat hij in Pearl Harbor was geweest en voordat hij die prijs ging ophalen. Misschien is hij in die tussen toch langsgeweest bij familie. 

LittleIbex87

LittleIbex87

03-01-2023 om 13:08

Hamer schreef op 03-01-2023 om 13:03:

[..]

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij het boek wil promoten en niet daadwerkelijk uit is op een verzoening of dat de situatie minder nijpend is dan hij doet voorkomen. Misschien moeten wij zijn woorden niet letterlijk nemen.

Er zijn trouwens geruchten dat hij recentelijk nog in Groot-Brittannië is geweest, nadat hij in Pearl Harbor was geweest en voordat hij die prijs ging ophalen. Misschien is hij in die tussen toch langsgeweest bij familie.

Zou mij ook niets verbazen als er gewoon contact is met iedereen. 

Ysenda schreef op 03-01-2023 om 12:28:

[..]

Dit bewijst nog steeds helemaal niks. Kan ook gewoon een ingenaaid label zijn. Tja, ook couture merken hebben wel eens minder briljante ontwerpen (Natan is er bv een meester in)

Dat zegt inderdaad helemaal niks, maar er waren een paar forumsters die alleen een plooitje zagen.

Vandaar dat ik schreef:
Ik zag het gisteren ook niet, maar op de tablet kon ik het vierkantig blokje onder de jurk heel goed zien.

Couture is toch best prijzig. Het lijkt me heel ongemakkelijk als je op die plek een vierkant blokje onder je jurk hebt zitten.

Reficul schreef op 03-01-2023 om 13:08:

[..]

Zou mij ook niets verbazen als er gewoon contact is met iedereen.

Gewoon contact denk ik niet, er is wel openlijk wat gebeurd: interview met Oprah, Netflix serie. 

Contact met Eugenie zeker wel. Die zou wat dat betreft de woman in the midle kunnen zijn.

Ander contact vast ook want de erfenis van Elizabeth en Philip moet ook afgehandeld worden. Duurt dat bij gewone stervelingen al maanden tot jaren, zal het in deze familie ook niet snel gaan.

Maar de bemoeienis van de pers, al dan niet zelf opgezocht helpt natuurlijk niet mee om banden te herstellen.

Ysenda schreef op 03-01-2023 om 13:14:

[..]

Gewoon contact denk ik niet, er is wel openlijk wat gebeurd: interview met Oprah, Netflix serie.

Contact met Eugenie zeker wel. Die zou wat dat betreft de woman in the midle kunnen zijn.

Ander contact vast ook want de erfenis van Elizabeth en Philip moet ook afgehandeld worden. Duurt dat bij gewone stervelingen al maanden tot jaren, zal het in deze familie ook niet snel gaan.

Maar de bemoeienis van de pers, al dan niet zelf opgezocht helpt natuurlijk niet mee om banden te herstellen.

Dat vond ik nou weer zó hypocriet van Oprah. Eerst smullen van het bom-interview, wekenlang reclame maken voor dat interview dat het koningshuis zou laten sidderen, en dan ná het overlijden van de queen zeggen dat ze hoopt op een verzoening tussen de broers.

Dan had ze H vóór dat interview onder vier ogen moeten spreken en zeggen: 'jongen, los dit met je broer op, je weet hoe pijnlijk het is als je naam in de media verschijnt, doe dit je broer niet aan, dit interview maakt veel kapot'.

Over het afhandelen van de erfenis? Contact kan via een notaris lopen zonder dat H er met zijn vader over hoeft te spreken. En de erfgenamen zijn de vier kinderen van de Queen en prins Philip: Charles, Anne, Andrew en Edward. H is een kleinkind. Hij kan van zijn ouders erven en erft volgens mij alleen rechtstreeks van zijn grootouders als de grootouders dat in hun testament hebben laten zetten EN als zijn vader de erfenis zou verwerpen.

Hamer schreef op 03-01-2023 om 13:03:

[..]

Er zijn trouwens geruchten dat hij recentelijk nog in Groot-Brittannië is geweest, nadat hij in Pearl Harbor was geweest en voordat hij die prijs ging ophalen. Misschien is hij in die tussen toch langsgeweest bij familie.

Ik denk dat hij spijt heeft van de breuk met zijn broer en vader, ondanks dat hij roept gelukkig te zijn buiten de UK, denk ik dat hij de UK heel erg mist.

Heel vaak heb ik gezegd "dit is helemaal niet wat H echt wil". Als H alles van te voren had geweten had hij andere keuzes gemaakt.

H had altijd een heel goed contact met zijn broer en schoonzus. Ik heb tig foto's opgehaald op het Brits koningshuis-topic. Er werd gezegd dat foto's niet alles zeggen. Klopt, maar op die foto's straalde H wel van oor tot oor.

Net zoals Charles aan de zij van Diana in het begin wel blij keek, maar met Camilla aan zijn zij straalde hij.

ps....... misschien moet ik nu een topic gaan zoeken met een onderwerp dat me totaal niet boeit, en waar ik totaal geen interesse in heb, en dan schrijf ik daar effe "dat ze me lastig vallen". Ach nee, beter nog, er zijn meer dan zat topics als ik iets anders wil lezen.

Fleurtje_5 schreef op 03-01-2023 om 13:25:

[..]

Dat vond ik nou weer zó hypocriet van Oprah. Eerst smullen van het bom-interview, wekenlang reclame maken voor dat interview dat het koningshuis zou laten sidderen, en dan ná het overlijden van de queen zeggen dat ze hoopt op een verzoening tussen de broers.

Dan had ze H vóór dat interview onder vier ogen moeten spreken en zeggen: 'jongen, los dit met je broer op, je weet hoe pijnlijk het is als je naam in de media verschijnt, doe dit je broer niet aan, dit interview maakt veel kapot'.

Over het afhandelen van de erfenis? Contact kan via een notaris lopen zonder dat H er met zijn vader over hoeft te spreken. En de erfgenamen zijn de vier kinderen van de Queen en prins Philip: Charles, Anne, Andrew en Edward. H is een kleinkind. Hij kan van zijn ouders erven en erft volgens mij alleen rechtstreeks van zijn grootouders als de grootouders dat in hun testament hebben laten zetten EN als zijn vader de erfenis zou verwerpen.

Voor Oprah is een prins gewoon “handel”. 

Hamer schreef op 03-01-2023 om 13:38:

[..]

Voor Oprah is een prins gewoon “handel”.

Zeker, en aan die handel wou/wil het koningshuis niet aan mee doen.

En daar heb ik een mening over. Oprah ging al naar M voor een interview nog voordat M met H ging trouwen. M kon dat toen nog niet toezeggen. Toen nog niet.

Oprah wou vriendin worden met Doria. Ze nodigde Doria uit met jogamatje en sportschoenen voor het geval ze met Doria samen joga zou doen in de tuin.
En gaf Doria een mandje kumquats van haar eigen kumquatsboom.

Vóór het huwelijk bestond Doria ook al jaren, maar toen heeft ze vast geen uitnodiging en geen 'kumquats' gekregen van Oprah.

1528841116484_1.jpg?width=922&height=&mode=crop&anchor=topcenter&quality=75?width=922&height=&mode=crop&anchor=topcenter&quality=75

https://www.nowtolove.co.nz/celebrity/celeb-news/oprah-winfreys-friendship-with-meghan-markles-mum-doria-ragland-38102 Juni 2018

Toen de Deense koningin de vier kinderen van haar tweede zoon de titel prins of prinses afnam zei ze:

"Ik denk dat het goed voor hen zal zijn voor hun toekomst", aldus de koningin over haar ingrijpen

In Libelle las ik:
Margrethe is onverbiddelijk: ondanks het verdriet dat ze haar familie
aandoet, mogen haar kleinkinderen per 1 januari 2023 niet langer hun
titel gebruiken. Op die manier kunnen Nikolai, Felix, Henrik en Athena
een ‘normaal’ leven leiden zonder koninklijke verplichtingen.

Ik denk dat de koningin dit heel goed zag. Want kleinzoon Nikolai stond op een gegeven moment als model op de cover van een modeblad als "Prins Nikolai, prince of Denmark"en hij leek niet eens meer op zich zelf.

028ddc01-b432-4f2a-bcc9-0c41a0c1ac23.jpg

Fleurtje_5 schreef op 03-01-2023 om 14:15:

Toen de Deense koningin de vier kinderen van haar tweede zoon de titel prins of prinses afnam zei ze:

"Ik denk dat het goed voor hen zal zijn voor hun toekomst", aldus de koningin over haar ingrijpen

In Libelle las ik:
Margrethe is onverbiddelijk: ondanks het verdriet dat ze haar familie
aandoet, mogen haar kleinkinderen per 1 januari 2023 niet langer hun
titel gebruiken. Op die manier kunnen Nikolai, Felix, Henrik en Athena
een ‘normaal’ leven leiden zonder koninklijke verplichtingen.

Ik denk dat de koningin dit heel goed zag. Want kleinzoon Nikolai stond op een gegeven moment als model op de cover van een modeblad als "Prins Nikolai, prince of Denmark"en hij leek niet eens meer op zich zelf.

028ddc01-b432-4f2a-bcc9-0c41a0c1ac23.jpg

Er schijnt een soort afspraak te bestaan tussen Europese vorstenhuizen dat ze gezamenlijk afslanken (zoiets begreep ik uit de woorden van Lady C), al lijkt België vooralsnog niet mee te doen, maar Denemarken duidelijk wel. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.