Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ysenda schreef op 02-01-2023 om 10:49:

[..]

En daar heb je dan onderzoeksjournalistiek voor om uit te zoeken wat klopt en wat niet.

Daar is dit een lastig onderwerp voor omdat het geen openbare gebeurtenissen zijn waarover geschreven wordt en betrokkenen en aanwezigen zwijgplicht hebben.

Nos neemt hier vaak ook de berichten over van andere media zonder zelf onderzoek te doen.

H&M liggen onder het negatieve vergrootglas, W&K juist meer onder een positief. Die zetten de kinderen ook in bij hun charmeoffensief lijkt het.

W en K gaan gelukkig niet mee in dat moddergevecht van H en M. Maar wel krijgen W en K steeds weer de volle negatieve lading ná een boek, interview of nu die netflix docu van H en M.

Terwijl Diana ook de moeder was van W. En W en K drie kleine kinderen hebben die dan ook schietschijf worden. Remember, de negatieve pers waar H zo onder te lijden zou hebben als zoon van de kroonprins.  Wat schieten H en M ermee op om W en K publiekelijk zo negatief neer te zetten? Wat heeft het voor nut?

Als zus Samantha M haar mond open doet omdat zij het M kwalijk neemt dat M
niet naar haar vader omkijkt, dan lees ik hier hele hatelijke woorden over S. Van mensen die de moraalridder uithangen zodra er een scheve kritische letter word geschreven over M.

Als H en M onder een negatief vergrootglas liggen dan ligt dat echt aan hen zelf. Mensen pikken het steeds minder. In het begin juichden de mensen optimaal voor H en M. Er kwamen meer toeschouwers naar de bruiloft van H en M dan naar de bruiloft van W en K.

Ik las gisteren, in de link die SophieHowl hier plaatste (om 4.13 u.), dat H en M bovenaan op de lijst staan waar mensen in 2022 moe van werden. Er staan 113 namen genoemd.

Als er ook een lijst zou zijn gemaakt in 2019 of 2020 hadden H en M er vast niet op hebben gestaan denk ik.

Ik schrok dat Bill Cosby op die lijst op de 20-ste plaats staat. Die had hoger mogen staan. Hij staat tussen leden van de familie Kardashian/Jenner. Zelfs Beyoncé staat op die lijst en wel op de 36-ste plaats.

Woody Allen op 38

Angela Jolie staat op de 45-ste plaats.

Wendy Williams op 47.

Justin Bieber op 52.

Adele op 59 (??)

Paris Hilton op 62.

Ivanka Trump op 66.

Elton John op 71.

Ariane Grande op 83.

Tom Cruise op 86.

Lewis Hamilton op 87.

Billie Eilisch op 88.

Mel Gibson op 92.

Mike Tyson op 98.

Rihanna op 99.

Lady Gaga op 108

(al deze mensen zijn niet eens zoveel in beeld dan H en M. En H en M kiezen er zelf voor)

SophieHowl

SophieHowl

02-01-2023 om 15:52 Topicstarter

In een trailer voor Tom Bradby’s interview op ITV met Harry, stelt Harry dat hij zijn vader en broer terug wilt, maar niet het instituut.
Hij vertelt ook dat er geen bereidheid is tot verzoening vanuit de koninklijke familie:

020123Harrypromo.jpg?fm=avif&fit=fill&w=400&h=225&q=80

Prince Harry has said the royal family have shown "absolutely no willingness to reconcile" with him and Meghan Markle, in a promotional clip shared today ahead of an interview with ITV to be broadcast this Sunday.

The Duke of Sussex also spoke of his strained relationship with King Charles and Prince William, saying he wanted to "get his father back" and to "have his brother back".

In the short video released today for 'Harry: The Interview', Harry tells ITV News presenter Tom Bradby that it "didn't have to be this way", and that he wants "a family, not an institution".

ITV confirmed it has recorded a long interview with Harry, who left the royal family in 2020 to start a new life in North America with his wife Meghan Markle.

It will air on ITV1 at 9pm on Sunday, two days before the publication of Harry’s bombshell memoir, Spare.

SophieHowl

SophieHowl

02-01-2023 om 15:59 Topicstarter

Ik denk dat de koninklijke familie ook aarzelt omdat er geen vertrouwensbasis meer is.
Meerdere keren zijn er twijfels gerezen of Harry en Meghan niet stiekem geluidsopnamen maken als zij in Groot-Brittannië aanwezig zijn tijdens officiële (en biet-officiële- maar daar is nu niet of nauwelijks geen sprake meer van) gelegenheden.
Foto’s zoals deze, genomen buiten Buckingham Palace na het overlijden van Elizabeth, zijn niet helpend:

781a5d567a2c8fb6067904808c8d21a3513aa24b-16x9-x0y57w1600h900.jpg

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-01-2023 om 16:03

In een fragment uit het interview dat vanochtend werd vrijgegeven, zegt Harry dat hij probeerde zijn gesprekken met de Britse koninklijke familie privé te houden. Hij voelde zich echter genoodzaakt om er publiekelijk over te spreken nadat er allerlei verhalen in de tabloids verschenen. ,,Elke keer als ik het privé probeerde te houden, waren er weer lekken en werden er verhalen over mij en mijn vrouw gefabriceerd. Het familiemotto is nooit klagen, nooit uitleggen, maar het is maar een motto.”

Dat zal dan wel 1 van de redenen zijn dat het koningshuis niet ingaat op tabloids. En die lekken zullen er best zijn, maar wie dat doet weet blijkbaar niemand.

SophieHowl schreef op 02-01-2023 om 15:59:

Ik denk dat de koninklijke familie ook aarzelt omdat er geen vertrouwensbasis meer is.
Meerdere keren zijn er twijfels gerezen of Harry en Meghan niet stiekem geluidsopnamen maken als zij in Groot-Brittannië aanwezig zijn tijdens officiële (en biet-officiële- maar daar is nu niet of nauwelijks geen sprake meer van) gelegenheden.
Foto’s zoals deze, genomen buiten Buckingham Palace na het overlijden van Elizabeth, zijn niet helpend:

781a5d567a2c8fb6067904808c8d21a3513aa24b-16x9-x0y57w1600h900.jpg

Waar zit het microfoontje dan? Ik zie alleen aan weerskanten van haar jurk een plooitje. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-01-2023 om 16:10

Poezie schreef op 02-01-2023 om 16:05:

[..]

Waar zit het microfoontje dan? Ik zie alleen aan weerskanten van haar jurk een plooitje.

Ik zie ook alleen een plooi. 

SophieHowl

SophieHowl

02-01-2023 om 16:27 Topicstarter

Poezie schreef op 02-01-2023 om 16:05:

[..]

Een vierkantje iets onder Meghan’s elleboog (onder de taille)

SophieHowl schreef op 02-01-2023 om 16:27:

[..]

Een vierkantje iets onder Meghan’s elleboog (onder de taille)

Er zijn betere foto’s van, bij andere gelegenheden. 

Dit is er één https://www.google.nl/amp/s/www.scottishdailyexpress.co.uk/celebrity-news/harry-meghan-snub-royal-family-27143022.amp

Er zijn enkele vreemde voorspellingen voor 2023. Barkjack (Theresa Longo Fans) op Twitter geeft aan dat we binnenkort veel van Meghan en Harry gaan horen via Time Magazine. Lady C  stelt dat er iets groots staat te gebeuren. Geen idee waar ze op doelt. 
Barkjack: https://mobile.twitter.com/BarkJack_/status/1587545426529603586?cxt=HHwWhMC-0e-JjIgsAAAA

Lady C: Helemaal aan het eind vanaf circa 51 minuten:

https://youtu.be/FHQqFPY6yBE

En The Behavioral Chanel heeft weer een deel van de Netflix serie langs de body language lat gelegd: 

https://youtu.be/Yb4r0bCSyiI

SophieHowl schreef op 02-01-2023 om 15:52:

In een trailer voor Tom Bradby’s interview op ITV met Harry, stelt Harry dat hij zijn vader en broer terug wilt, maar niet het instituut.
Hij vertelt ook dat er geen bereidheid is tot verzoening vanuit de koninklijke familie:

020123Harrypromo.jpg?fm=avif&fit=fill&w=400&h=225&q=80

Prince Harry has said the royal family have shown "absolutely no willingness to reconcile" with him and Meghan Markle, in a promotional clip shared today ahead of an interview with ITV to be broadcast this Sunday.

The Duke of Sussex also spoke of his strained relationship with King Charles and Prince William, saying he wanted to "get his father back" and to "have his brother back".

In the short video released today for 'Harry: The Interview', Harry tells ITV News presenter Tom Bradby that it "didn't have to be this way", and that he wants "a family, not an institution".

ITV confirmed it has recorded a long interview with Harry, who left the royal family in 2020 to start a new life in North America with his wife Meghan Markle.

It will air on ITV1 at 9pm on Sunday, two days before the publication of Harry’s bombshell memoir, Spare.

Ook op nu.nl

Prins Harry hoopt op verzoening, familie doet volgens hem geen enkele moeite https://www.nu.nl/achterklap/6245383/prins-harry-hoopt-op-verzoening-familie-doet-volgens-hem-geen-enkele-moeite.html

Hamer schreef op 14-08-2021 om 21:09:

In diverse bladen die gelieerd zijn aan Sunshine Sachs, het door H en M ingehuurde PR bureau, zijn artikelen verschenen waarin wordt gesuggereerd dat Meghan en Kate het hebben bijgelegd en dat Meghan - een door Kate gesteundedocumentaire over Kate gaat maken.
Anonieme bronnen op internet schrijven echter dat Kate heeft geweigerd mee te werken. Dit zou vervelend zijn voor H en M omdat Netflix zou hebben geëist dat meerdere leden van de Britse koninklijke familie worden betrokken in te maken programma’s, en dan het liefst Kate.

Ik was op zoek naar het artikel mét foto's waarop te zien was dat H een verborgen microfoontje in zijn broekzak had, en toen kwam ik bovenstaand bericht tegen.

Het gaat dus over diezelfde Kate die ze nu zo op haar donder willen geven. En dit gaat ook nog steeds over de familie die zg Meghan aan de wolven zou hebben gevoerd. (   )

En dan vragen ze zich af waarom C en W geen vertrouwen meer hebben in het stel.

Hamer schreef op 02-01-2023 om 16:39:

[..]

Er zijn betere foto’s van, bij andere gelegenheden.

Dit is er één https://www.google.nl/amp/s/www.scottishdailyexpress.co.uk/celebrity-news/harry-meghan-snub-royal-family-27143022.amp

Ook hier geen microfoontje te zien hoor.

Fleurtje_5 schreef op 02-01-2023 om 17:09:

[..]

Ik was op zoek naar het artikel mét foto's waarop te zien was dat H een verborgen microfoontje in zijn broekzak had, en toen kwam ik bovenstaand bericht tegen.

Het gaat dus over diezelfde Kate die ze nu zo op haar donder willen geven. En dit gaat ook nog steeds over de familie die zg Meghan aan de wolven zou hebben gevoerd. ( )

En dan vragen ze zich af waarom C en W geen vertrouwen meer hebben in het stel.

Kom eens op met die foto dan?

SophieHowl schreef op 25-09-2021 om 23:26:

Harry is bij verschillende afspraken die H&M hebben in New York gespot met microfoon en bedrading, er wordt vermoed dat ook Meghan een microfoon bij zich draagt, aan het zicht onttrokken door haar warme herfstkleding/jasje/mantels terwijl het warm (24C) en vochtig is in New York.
Waarschijnlijk maakt het paar opnamen ten behoeve van programma’s voor Netflix en Spotify.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10028007/Wire-poking-Harrys-pocket-suggests-Meghan-recording-trip-Netflix-Spotify.html

48356725-10028007-Meghan_and_Harry_arrive_for_lunch_at_Melba_s_in_Harlem-m-5_1632586955820.jpg

48382797-10028007-image-a-20_1632593357154.jpg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.