Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En dat is niet het koordje van zijn mondkapje.

Fleurtje_5 schreef op 02-01-2023 om 17:46:

En dat is niet het koordje van zijn mondkapje.

En ook geen microfoontje. Het kan dus van alles zijn.

Poezie schreef op 02-01-2023 om 17:25:

[..]

Ook hier geen microfoontje te zien hoor.

Een microfoontje is de vraag maar er steekt wel iets uit dicht bij het midden op borsthoogte bij Meghan. 

Deze foto is nog iets meer ingezoomd maar alleen zichtbaar voor mensen met een Reddit account https://www.reddit.com/r/SaintMeghanMarkle/comments/v3zdoy/do_we_think_this_is_a_hidden_mic_under_her_dress/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

In dit filmpje kun je het zien bij de foto op circa 1:40 minuten bij Meghan en 4:10 minuten bij Harry 

https://youtu.be/5LPzCv5ZSLc

Is het 100% zeker? Nee.

Reden voor de koninklijke familie om voorzichtig te zijn? Ja

SophieHowl

SophieHowl

02-01-2023 om 18:45 Topicstarter

Hamer schreef op 02-01-2023 om 16:51:

Er zijn enkele vreemde voorspellingen voor 2023.
Lady C stelt dat er iets groots staat te gebeuren. Geen idee waar ze op doelt.
Barkjack: https://mobile.twitter.com/BarkJack_/status/1587545426529603586?cxt=HHwWhMC-0e-JjIgsAAAA

Lady C: Helemaal aan het eind vanaf circa 51 minuten:

https://youtu.be/FHQqFPY6yBE

Als ik het goed versta(?), gaan we (volgens Lady C) in 2023 Meghan in haar “unshone glory” zien, dus de zijde die Meghan nooit toont (als ik het correct vertaal).

Ik vermoed dat Lady C doelt op de documentaire die Thomas jr, Samantha en hun vader (?) gaan maken over Meghan en de Markles.

Lady C heeft een lijntje naar de Markle’s nadat ze Thomas sr uitnodigde voor de jubileumfestiviteiten voor koningin Elizabeth, dus ze zal wel op de hoogte worden gehouden,

SophieHowl schreef op 02-01-2023 om 18:45:

[..]

Als ik het goed versta(?), gaan we (volgens Lady C) in 2023 Meghan in haar “unshone glory” zien, dus de zijde die Meghan nooit toont (als ik het correct vertaal).

Ik vermoed dat Lady C doelt op de documentaire die Thomas jr, Samantha en hun vader (?) gaan maken over Meghan en de Markles.

Lady C heeft een lijntje naar de Markle’s nadat ze Thomas sr uitnodigde voor de jubileumfestiviteiten voor koningin Elizabeth, dus ze zal wel op de hoogte worden gehouden,

Oh zou ze dat bedoelen. Dat zou kunnen. 

Ik hoop wel dat iedereen, dus zowel H&M als de Markles koning Charles zijn kroning gunnen zonder de media-aandacht te kapen. 

De banden van Lady C met de Markles gaan trouwens veel verder terug: haar zoon of zoons zaten ooit samen met de zoon van Thomas junior in een tv programma. Die heeft jaren geleden al samen met zijn moeder (de ex van Thomas junior dus) bij Lady C gelogeerd. 

Hamer schreef op 02-01-2023 om 18:13:

[..]

Een microfoontje is de vraag maar er steekt wel iets uit dicht bij het midden op borsthoogte bij Meghan.

Deze foto is nog iets meer ingezoomd maar alleen zichtbaar voor mensen met een Reddit account https://www.reddit.com/r/SaintMeghanMarkle/comments/v3zdoy/do_we_think_this_is_a_hidden_mic_under_her_dress/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf

In dit filmpje kun je het zien bij de foto op circa 1:40 minuten bij Meghan en 4:10 minuten bij Harry

https://youtu.be/5LPzCv5ZSLc

Is het 100% zeker? Nee.

Reden voor de koninklijke familie om voorzichtig te zijn? Ja

Nog steeds geen microfoontje te zien. Wel een bobbeltje die ook de hanger van een ketting kan zijn.

Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:02:

[..]

Nog steeds geen microfoontje te zien. Wel een bobbeltje die ook de hanger van een ketting kan zijn.

Zoals ik al schreef: het is geen 100% bewijs maar wel genoeg redenen voor de koninklijke familie om voorzichtig te zijn. Zeker nu die dingen zijn opgemerkt bij verschillende gelegenheden en zowel bij haar als bij hem. 

En al zouden ze in het openbaar!!!! een microfoontje dragen, dan hoeft dat niet te zijn omdat ze de koninklijke familie af te luisteren (meestal zit het microfoontje dan bij degene die je wil afluisteren), het kan ook zijn om de beveiliging snel in te kunnen seinen als er wat is.

Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:02:

[..]

Dan hangt die ketting wel erg scheef. Iemand die zo perfect gekleed gaat zal vast op zulke kleine onnodige details letten. Ik zou er geen wedje op wagen om te zeggen dat is geen microfoontje.

En ik zie iets onder H's stropdas zitten dat vanonder zijn rever vandaan komt.

Dat H na die plechtigheid zo boos weg ging kan te maken hebben met de plaats die hij kreeg toegewezen, dus niet naast zijn broer, maar het kan ook te maken hebben dat hij zich betrapt heeft gevoeld. Het kan vanalles zijn hé.

Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:08:

En al zouden ze in het openbaar!!!! een microfoontje dragen, dan hoeft dat niet te zijn omdat ze de koninklijke familie af te luisteren (meestal zit het microfoontje dan bij degene die je wil afluisteren), het kan ook zijn om de beveiliging snel in te kunnen seinen als er wat is.

Het is alleen niet zo makkelijk om een microfoontje te plaatsen bij leden van de koninklijke familie. Het roepen van de beveiliging lijkt me onwaarschijnlijk in een kerk met koninklijke beveiliging. 

Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:08:

Nee hij wou vast alleen het "Wees Gegroet" opnemen in de kerk.

Meestal?? In de crimi's is de undercoveragent diegene die het microfootje draagt (onder zijn kleding) om zijn tegenstander op te nemen. Het zou wat zijn als de undercoveragent het microfoontje bij de verdachte houd en dan zegt 'tis echt niet zo dat ik je wil laten afluisteren'

H zat in de kerk tussen zijn neven en nichten. Dat viel hem tegen. Hij zat een rij verderop naast de aanstaande koning. Denk je dat er dan verder geen beveiliging is?

jemig, wat zijn jullie erg! Niet te geloven. Hopelijk is wel duidelijk wie ik met 'jullie' bedoel.

Poezie schreef op 02-01-2023 om 17:52:

[..]

En ook geen microfoontje. Het kan dus van alles zijn.

Het kan het draadje zijn van een microfoontje.

Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:08:

[..]

Zoals ik al schreef: het is geen 100% bewijs maar wel genoeg redenen voor de koninklijke familie om voorzichtig te zijn. Zeker nu die dingen zijn opgemerkt bij verschillende gelegenheden en zowel bij haar als bij hem.

Echt hé

Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:12:

[..]

Het is alleen niet zo makkelijk om een microfoontje te plaatsen bij leden van de koninklijke familie. Het roepen van de beveiliging lijkt me onwaarschijnlijk in een kerk met koninklijke beveiliging.

Die voorbeeld foto's zijn buiten gemaakt. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.