Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Poezie
02-01-2023 om 19:26
Fleurtje_5 schreef op 02-01-2023 om 19:22:
[..]
Het kan het draadje zijn van een microfoontje.
KAN. Maar kan ook niet.
Hamer
02-01-2023 om 19:30
Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:25:
[..]
Die voorbeeld foto's zijn buiten gemaakt.
Ja maar dat was de dankdienst voor het jubileum van wijlen de koningin waar bijna de hele koninklijke familie bijeen was. Daar was dus veel koninklijke beveiliging.
Poezie
02-01-2023 om 19:31
Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:30:
[..]
Ja maar dat was de dankdienst voor het jubileum van wijlen de koningin waar bijna de hele koninklijke familie bijeen was. Daar was dus veel koninklijke beveiliging.
Dat is nog steeds geen bewijs, zelfs niet voor 50%.
Hamer
02-01-2023 om 19:35
Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:31:
[..]
Dat is nog steeds geen bewijs, zelfs niet voor 50%.
Het is geen absoluut bewijs maar ik denk er het mijne van:
- bij verschillende gelegenheden
- zowel Harry als Meghan
- niemand anders heeft iets soortgelijks.
Poezie
02-01-2023 om 19:38
Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:35:
[..]
Het is
geenabsoluut geen bewijs maar ik denk er het mijne van:- bij verschillende gelegenheden
- zowel Harry als Meghan
- niemand anders heeft iets soortgelijks.
Hamer
02-01-2023 om 19:40
Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:38:
[..]
Je kunt ook je eigen mening uiten zonder te krassen in mijn tekst hoor. Prima als jij er anders over denkt.
Poezie
02-01-2023 om 19:43
Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:40:
[..]
Je kunt ook je eigen mening uiten zonder te krassen in mijn tekst hoor. Prima als jij er anders over denkt.
Mening? Dit is niet iets om een mening over te hebben maar dit soort beweringen vragen om keihard bewijs.
Hamer
02-01-2023 om 19:45
Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:43:
[..]
Mening? Dit is niet iets om een mening over te hebben maar dit soort beweringen vragen om keihard bewijs.
En dat is dan wel een door jou geuite mening.
Maar goed, je vroeg om foto’s, we denken er anders over en we zijn wel uitgediscussieerd denk ik. Fijne avond!
SophieHowl
02-01-2023 om 19:47
Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:30:
[..]
Sterker; tijdens de dienst zat Major Johnny Thompson achter Harry en Meghan. In de pers werd gespeculeerd dat dit niet voor niets was, maar om een oogje in het zeil te kunnen houden.
Major Johnny Thompson was de persoonlijke bodyguard van Elizabeth en is nu de persoonlijke adjudant van koning Charles.
Major Johnny Thompson:
Poezie
02-01-2023 om 19:58
Hamer schreef op 02-01-2023 om 19:45:
[..]
En dat is dan wel een door jou geuite mening.
Maar goed, je vroeg om foto’s, we denken er anders over en we zijn wel uitgediscussieerd denk ik. Fijne avond!
Mijn mening dat er geen microfoontje te zien is op de foto's? Ok.....
Poezie
02-01-2023 om 19:59
SophieHowl schreef op 02-01-2023 om 19:47:
[..]
Sterker; tijdens de dienst zat Major Johnny Thompson achter Harry en Meghan. In de pers werd gespeculeerd dat dit niet voor niets was, maar om een oogje in het zeil te kunnen houden.
Major Johnny Thompson was de persoonlijke bodyguard van Elizabeth en is nu de persoonlijke adjudant van koning Charles.Major Johnny Thompson:
En weer geen microfoontje te zien.
felija
02-01-2023 om 20:10
Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:59:
[..]
En weer geen microfoontje te zien.
Echt hè? Waar gaat het over? Per se mensen die je niet kent in een kwaad daglicht willen stellen, bah.
Fleurtje_5
03-01-2023 om 09:14
Poezie schreef op 02-01-2023 om 19:43:
[..]
Keiharde bewijzen terwijl je de draadjes ziet lopen? Als ik zeg dat ik vooral een actrice zie die tegenstrijdige dingen zegt om de familie te schaden dan moet ik een andere hobby zoeken.
Maar jij hebt keiharde bewijzen nodig bij een foto waar duidelijk een vierkantig blokje te zien is onder de jurk van M, en keiharde bewijzen bij een foto waar duidelijk draadjes onder de kleren van H lopen? Draadjes die van een verborgen microfoon kunnen zijn.
Vraag je ook om keihard bewijs als je naar het Oprah-interview en de Netflix-docu kijkt als M nare aantijgingen en verdachtmakingen maakt richting de koninklijke familie?
Als M zegt dat ze niet voor de wolven werd gegooid maar aan de wolven werd gevoerd?
Als M zegt dat er iemand naar de kleur van de baby zou hebben gevraagd?
Als M zegt dat K haar aan het huilen zou hebben gemaakt (terwijl we juist konden gelezen waarom K moest huilen)
Als iemand hier op het topic schrijft dat pa Markle een slechte vader was? Dat M die halfzus niet eens zou kennen terwijl M jarenlang bij haar vader woonde omdat haar moeder een hele poos buitenbeeld is geweest. Waar is dat keiharde bewijs?
Wat die draadjes ook mogen wezen, ik zou er niet gerust op zijn als iemand op mijn feestje zou komen en draadjes verstopt heeft in zijn broekzak die onder het overhemd verdwijnen. Zeker omdat er meermaals werd opgemerkt dat H en M verborgen microfoontjes dragen.
Fleurtje_5
03-01-2023 om 09:21
Gisteren kwam ik onderstaand bericht tegen. Nu vraag ik me af, als dit waar is, of K daarom word 'zwart' gemaakt zodat ze K toch in de netflix-programma's kunnen noemen. Dat zou wel vals zijn.
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/harry-en-meghan-vervolg-deel-7/?post=7203425#7203425
In diverse bladen die gelieerd zijn aan Sunshine Sachs, het door H en M
ingehuurde PR bureau, zijn artikelen verschenen waarin wordt
gesuggereerd dat Meghan en Kate het hebben bijgelegd en dat Meghan - een
door Kate gesteundedocumentaire over Kate gaat maken.
Anonieme bronnen op internet schrijven echter dat Kate heeft geweigerd mee te werken. Dit zou vervelend zijn voor H en M omdat Netflix zou hebben geëist dat
meerdere leden van de Britse koninklijke familie worden betrokken in te
maken programma’s, en dan het liefst Kate.
Fleurtje_5
03-01-2023 om 09:24
SophieHowl schreef op 02-01-2023 om 15:59:
Ik denk dat de koninklijke familie ook aarzelt omdat er geen vertrouwensbasis meer is.
Meerdere keren zijn er twijfels gerezen of Harry en Meghan niet stiekem geluidsopnamen maken als zij in Groot-Brittannië aanwezig zijn tijdens officiële (en biet-officiële- maar daar is nu niet of nauwelijks geen sprake meer van) gelegenheden.
Foto’s zoals deze, genomen buiten Buckingham Palace na het overlijden van Elizabeth, zijn niet helpend:
Ik zag het gisteren ook niet, maar op de tablet kon ik het vierkantig blokje onder de jurk heel goed zien.