Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Als het  pijnlijk is dat het opgerakeld wordt, dan geldt dat natuurlijk ook voor jou.

Fleurtje_5 schreef op 09-01-2023 om 11:22:

[..]

En pijnlijk dat H 'de romance' met Caroline deed oprakelen. Is hij daar werkelijk trots op?

Dat is volgens mij niet om haar af te kraken of kritiek te leveren, maar om haar (postuum) te steunen. 

Volgens Tom Bower zou Meghan aan Catherine hebben gevraagd hoe het was om door William te worden bedrogen (met Rose Hanbury) en was William daarom kwaad en was dit waarschijnlijk de aanleiding voor de duw-in-keuken-kwestie.

SophieHowl

SophieHowl

09-01-2023 om 17:31 Topicstarter

Hamer schreef op 09-01-2023 om 16:48:

[..]

Dat is volgens mij niet om haar af te kraken of kritiek te leveren, maar om haar (postuum) te steunen.

De vraag is of haar familie en vrienden deze mening delen. Het ging  maar om een fling, en met het “steunen” worden ook de negatieve commentaren van destijds weer benoemd, en in dit geval dus over iemand die zelf niet meer kan reageren.

Ik vraag me inmiddels af of Harry in zijn boek een lijst heeft van al zijn one-nightstands en (iets langer durende)flings. Voegt het iets toe als hij namen noemt?

Ik las dat sommige vrouwen na een nachtje met Harry een non-disclosure agreement (moesten?) tekenen. Zelf mag hij na zoveel jaren blijkbaar allerlei details uitlichten. Sensatiezucht. Alles om de headlines te halen.

Hij had best in algemene termen kunnen omschrijven hoe het met zijn seksleven was gesteld. En uitsluitend iets kunnen vertellen over langere relaties.

Naja, ik ga het boek lezen/beluisteren, dus hopelijk valt het mee.

SophieHowl

SophieHowl

09-01-2023 om 17:44 Topicstarter

Hamer schreef op 09-01-2023 om 17:09:

Volgens Tom Bower zou Meghan aan Catherine hebben gevraagd hoe het was om door William te worden bedrogen (met Rose Hanbury) en was William daarom kwaad en was dit waarschijnlijk de aanleiding voor de duw-in-keuken-kwestie.

In welke context zou Meghan dat vragen aan Catherine?!

Alleen maar tijdens een enorme ruzie, lijkt me. 

Die roddel dateert uit 2019, en het keukenincident voor de Megxit in 2020. Qua tijdspanne zou het kunnen, maar of het klopt?

Na de duw belde Harry overigens direct met zijn therapeut, Meghan vertelde hij pas later (nav schaafwonden op zijn rug) wat er was gebeurd.
Vreemd genoeg heeft Harry dus een hotline naar zijn therapeut, en was er voor Meghan, toen zij er ernstig depressief was, geen psychische hulp mogelijk?

Nu is inderdaad Meghan aan de beurt om een boek te schrijven en daarna als niemand meer iets over ze wil lezen gaan ze uit elkaar.

Ik hoorde niets wereldschokkends in ieder geval in dat interview. Ik vond het zelfs tamelijk saai.

Ik begrijp overigens wel dat hij ook weleens een belangrijke rol wil spelen. Schijnt erg traumatisch te zijn om als reservetroonopvolger groot te worden gebracht. Margaret, zus van Elizabeth, had het daar ook altijd erg moeilijk mee.

Als Harry William was geweest dan had hij dat natuurlijk niet gedaan. Dan had hij zijn eigen toekomst vernield.

Hamer schreef op 09-01-2023 om 16:48:

[..]

Dat zag ik niet toen ik dit las:

Mullen said the Duke of Sussex has brought up again the 'old
forgotten slur she had to suffer in full view of the public around the
world'

Als men één van de vele vrouwen is met wie H een one-night stand (of meerdere stands) had, zou ik dat niet een 'postuum steunen' vinden. Er zijn vast wel leukere dingen om iemand postuum te steunen.

SophieHowl

SophieHowl

09-01-2023 om 20:47 Topicstarter

Harry trof Meghan huilend op de vloer aan, naar aanleiding van appjes van Catherine over de bruidsmeisjesjurk van Charlotte (die ook had moeten huilen toen ze de te wijde jurk paste).

Harry vertelt hoe het is gegaan:

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20990029/meghan-sobbed-kate-charlotte-dress/

SophieHowl schreef op 09-01-2023 om 17:31:

[..]

De vraag is of haar familie en vrienden deze mening delen. Het ging maar om een fling, en met het “steunen” worden ook de negatieve commentaren van destijds weer benoemd, en in dit geval dus over iemand die zelf niet meer kan reageren.

Ik vraag me inmiddels af of Harry in zijn boek een lijst heeft van al zijn one-nightstands en (iets langer durende)flings. Voegt het iets toe als hij namen noemt?

Ik las dat sommige vrouwen na een nachtje met Harry een non-disclosure agreement (moesten?) tekenen. Zelf mag hij na zoveel jaren blijkbaar allerlei details uitlichten. Sensatiezucht. Alles om de headlines te halen.

Hij had best in algemene termen kunnen omschrijven hoe het met zijn seksleven was gesteld. En uitsluitend iets kunnen vertellen over langere relaties.

Naja, ik ga het boek lezen/beluisteren, dus hopelijk valt het mee.

Precies. Hij liet oa die acht jaar jongere blondine (leeftijd 19) (na één nacht met H) iets ondertekenen dat ze moest zwijgen. En hij schrijft een boek.

Ik ben het helemaal eens met dit bericht.

Nou poeh, poeh, dit alles is nog sappiger dan Depp vs Heard dus toch maar weer een accountje aangemaakt.

Ik rol van de ene verbazing in de andere... Levensles: als je liegt of de waarheid iets verdraaid kun je maar beter een goed geheugen hebben.

Kolere.

Hamer schreef op 09-01-2023 om 17:09:

Kan het niet zijn dat dit genoemd word om W wéér in een kwaad daglicht te zetten?

Van de berichten die wij destijds tegen kwamen was William naar H was gegaan omdat hij klachten had gekregen van het nare gedrag van M tegen het personeel. Daarop kregen de broers ruzie. 

Als M die vraag werkelijk had gesteld dat had Catherine de vraag kunnen terugkaatsen "wat vond Cory Vitello ervan dat je met hem samenwoonde en ging daten met H?"

Nu zijn voormalige fans opeens kwaad omdat Harry het opnam voor Lady Susan Hussey. 

Ik heb één van die berichten, over het 'vermeend' ontstaan van die ruzie, gevonden:

https://www.ad.nl/royalty/ruzie-over-vermeend-pestgedrag-meghan-mogelijk-basis-van-breuk-tussen-harry-en-william~a357ec7f/

SophieHowl

SophieHowl

09-01-2023 om 21:14 Topicstarter

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.