Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Aviendha schreef op 29-08-2021 om 22:01:

heeft iemand al gevonden wie die oud deelnemers zijn?

• Anouk Maas
  • Do
  • JayJay Boske
  • Loek Peters
  • Loiza Lamers
  • Rob Geus
  • Saar Koningsberger
  • Wietze de Jager

JayJay!!! Leuk😁

en Saar! en Loiza! superleuk

Ik baal dat rijk hofman niet nog een 2e keer mee doet, alhoewel ik me voor kan stellen dat hij zelf nee heeft gezegd

Ik was gisteren te moe dus niet heel de uitzending gekeken, heb het gezien tot de eerste hun blauwe bandana hadden. Straks verder kijken. Las net al over oud deelnemers die mee mogen doen.

Loiza had van mij dan echt niet gehoeven

Verder wel echt leuk hoor, een expeditie naast de expeditie waar de grootste groep deelnemers niks van weer!

Heel benieuwd wanneer Eva stapelgek van John gaat worden want hij draagt nou niet echt iets bij in het stukje wat we gezien hebben.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

30-08-2021 om 08:20 Topicstarter

Heerlijk weer! Ik heb gisteren uitgesteld gekeken, dus met opzet nog niet hier gelezen. 
Leuk met die oud-deelnemers. Dus toch Wietze de Jager, daar ging de roddel al over.

Het lijkt mij echt wel veel moeilijker dan op een lekker warm tropisch strand. 

Krullen-bol schreef op 30-08-2021 om 08:16:

Loiza had van mij dan echt niet gehoeven

Ik ben ook niet zo'n fan van Loiza.

Vond het wel weer leuk, eerste proef was gaaf! 

Vond het erg leuk om weer te kijken.. Verklaard wel die 2 afleveringen per week, zoveel deelnemers! 

Oh ja 2 x per week, dat zit nog niet in mijn systeem.

Ik heb het zelfs in mijn agenda gezet, anders vergeet ik het geheid.

Ik heb 'm gewoon op serieopname gezet, dus ik zie 'm vanzelf wel weer verschijnen in m'n lijst opnames. 

Ik "ken" Dennis, Annemiek en Stefano. Dan nog een paar andere waar ik wel eens van gehoord heb en de rest zegt me niks. Ik ben benieuwd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.